2008. máj. 7.

Rendőri kíséret a forgatáson


A High School Musical 3 forgatásán rendőrségi kísérettel mászkáltak a szereplők.

A legújjabb részt szombaton kezdték el forgatni Salt Lake City-ben. Ashley Tisdale-t rendőrök kísérték a díszletek között, miközben elsem mozdultak a lány mellől. A hírek szerint nagyon szomorúnak tünt. Egyáltalán nem mosolygott és kizárólag csak Vanessa Hudgens-sel beszélt, aki már késő du. nem dolgozott. Tisdale, aki a gonosz Sharpay-t játsza egy felújítótt, rószaszín cowgirl ruhában volt, ami bárkit rosszkedvűvé tenne. Zac Efron, Corbin Bleu, Ryne Sanborn és Chris Warren a közelben lövő tanteremben forgattak. Bár a színészeknek ott voltak az őrei, a srácok hajlottak arra, hogy a stábbal és a többiekkel beszélgessenek. Olesya Rulin egész nap napszemüveget hordott. Kenny Ortega, a rendező irányította az extrákat és "rendkívül bájos volt mindegyikükkel" - mondta egy ott dolgozó. - "Egész nap cipelte Ashley kutyusát. A karjaiban tartotta, mintha ott élne."

Forrás: HSM-ZaNessa.

Elsősorban a Zanessa-rajongóknak nem túl sok és ízletes hír,tudom én, de legalább egy kicsit bepillanthatunk a kulisszák mögé.
Vissza a Vanessa-dátumhoz... az amerikaiak nagyon beletörődtek a július 1-be, de nekem egyelőre nem akaródzik. Mindenről be fogok számolni ami addig történik, szóval azért ne idegeskedjünk!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta, helló mindenki. Az új időpont miatt nem izgulok annyira, mert már hónapok óta vártam,és vártam,hogy történjen valami látható,hallható dolog a mi édes,és szeretni való kettősünkkel. Úgyhogy ezt a Nessás dolgot már kivárom. Visszatérve még a múltkori rövidke vidire:a mi "kettősünk" olyan fiatal,de tulajdonképpen mégsem. Nagyon is felnőttek. Felnőttek azokhoz a dolgokhoz, amikkel nap-mint nap túl kell esniük. Forgatás,fotósok,díjátadók stb... De amikor olyan képek kerülnek napvilágra róluk amin egymáshoz bújnak,vagy egymás szemébe néznek, szerintem számukra nem létezik a világ ami körülveszi őket. Csak ők ketten,és senki más. Ez olyan csodálatos pillanat. Ezek a dolgok lassan elvesznek ebben a rohanó világban.A fiatalok körében a szerelem kezd cikis dolog lenni. Pedig ez egy csoda. Elfogadni a másikat olyannak, amilyen.Szeretni feltételek nélkül. Én ezt imádom bennük. Ne haragudjatok rám,de le kellett ezt írnom. Igen is vállalni kell az érzéseket. A mi "kettősünk" is ezen van. Sziasztok. ( fiatal édesanya)

Névtelen írta...

szomorú, ennyi testőrtől én is kikészülnék...de megszokhatták ennyi idő alatt, nem??
azér drukkolok nekik de sztem az a 40 nap nagyon sok (vhogy mindig az özönvíz jut róla eszembe)
jajistenem mér kell mindent eltolni???
előbb a 17, aztán az Identified...komolyan a MAOW az utsó reményem...

Névtelen írta...

Szia fiatal édesanya!Egyszerűen nem tudom túltenni magam a bejegyzéseden.Olyan jól fogalmaztál,annyira jó volt olvasni,annyira bennem maradtak a szavaid és annyira,de annyira igazad van és egyet kell értenem veled.Valahogy nem tudom megfogalmazni,azt ahogy hatottak rám a szavaid.Köszi szépen!
puszi

xdittax írta...

Nagyon igazd van, Kedves Fiatal édesanya, és nagyonigaza van takinak is arról, amit írt a megjegyzésedhez. Szóval ezt már én sem tudom fokozni. Teljesen egyet értek abban, hogy Zanessa egy rendkívli pár, akik tudják értékelni egymást ebben a a mai világban, és nem olyan buták, hogy esetleg lemondjanak az egymás iránt érzett feltétlen szeretetükről. mindig mikor valaki azzal áll elő, hogy fiatalok még, meg tudom őket védeni, úgy ahogy, Te is tetted most. Mert mélységesen igazad van!=]

Először én is furcsálltam, hogy mennyi kell belőlük, de belátom, szükség lehet pár biztonsági emberre. És persze, Ők is de mázlisták!:)
Nem tudom kifutnak az időből, de én már Bryan Adams albumának kijövetelét is megsínylettem. Szörnyű volt, kb. egy évvel tolták el. De megérte, nagyon is! Szóval lehet, hogy tényleg csak türelmesnek kell lennünk! Majd valahogy gondoskodnak Rólunk...

Pussszi: Ditta×××