2008. máj. 3.

♥Zanessa-pillanat♥

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta! Lenne 1 2 kérdésem:
1: Tudod, hogy mikor jöttek össze Zanessáék napra, vagy hónapra pontosan?
2: Mit jelent az, hogy Random, éshogy Latest Updates?
Köszi szépen előre is a válaszokat!
Puszi: *Nóri*

Névtelen írta...

awww tökjó kép :)))

Névtelen írta...

Annyira édes Nessa, ahogy
Zachary-re néz..:)))))

xdittax írta...

Szia *Nóri*!
Válaszaim:
1. ezt senki sem tudhatja, és sajnos én se lettem beavatva. Azt viszont váltig állíthatom, hogy már jóval régebben együtt vannak, mint ahogy ez kiderült az embereknek. Ha visszanézzük a képeket, 2006-tól kezdev vannak annyira tagadhatatlanul édes Zanessa képek, hogy azok szerintem már nem egy kapcsolat kialakulását jelzik, hanem már a javát.:) És Londonban szintén 2006-ban lekapták Őket kéz a kézben. Két majdnem felnőtt embernek tisztában kelll lennie ennek jelentőségével, szóval nem hiszem hogy ez véletlen lett volna. Én attól számítom a Zanessa-időszámítást, mióta Van azt a bizonyos Live In Love karkötőjét hordta, mert ez a Kuuipo gyűrűk előfutárja. Zac is hordta Nessa előtt, és Nessa egész végig hordta kb. a HSM2 forgatásáig, tehát majdnem Hawaii-g, ahol már teljesen bizonyosan egy párt alkotott Vanessa Anne Hudgens és Zachary David Alexander Efron.<3
2. A Random a véletlent jelenti, a Lates Updates pedig a legutolsó frissítést.

Remélem legalább a 2. kérdésedben segíthettem! Puszi: Ditta×××

Igen, annyira, már-már túlontúl édes!^^ Nekem egyszerűen csak ki kellett raknom, lehte, hogy zac nem tekint rá vissza, de valami hihetetlenül szerelmetes az egész kép maga! Kedvenc!<3

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Igen, annyira odakívánkozna Zac tekintete, hiszen Nessa olyan elbűvölően tekint rá.... sajnálom, hogy pont most nem találkozik a tekintetük.....

xdittax írta...

Azért annyira nem feltétlen, szerintem így is egy nagyszerű kép! Sőt akkor is van ebben valami. Amúgy pedig tuti, hogy megérzete Zac Vanessa rajongó pillantását, és később visznozta is azt! Hiszen boldondulnak egymásért - ez tisztán látszik!:)

Névtelen írta...

Ditta, most egyforma, de valahogy kettő lett belőle...(biztos elkattintottam), kitörölnéd az egyiket (mindegy, hogy melyiket)Köszönöm:)

Névtelen írta...

Ebben igazad van:))))
Köszi az ismételt segítséget:)))
Én is arra gondoltam csak már nem írtam, hogy biztosan érzi Zac, Vanessa tekintetét.....

Névtelen írta...

Köszi szépen Ditta!:) Nagyon sokat tudtál segíteni!
Puszi: *Nóri*

xdittax írta...

Hehe, mindkettőtöknek szívesen! Iagzából nem tesz ám semmit!:)

Puszi: Ditta×××