2008. máj. 19.

A rajongólányok álommelói

Najó nem biztos, ennél jobbakat is eltudok képzelni én, de ezek a következők.
Bár először félreértelmezhető a dolog, tudni kell a sorok között olvasni, ahogy erre az egyik VABN-es olvasó megtanított.

-- Elvileg ez olyan munkát jelent, hogy befújni a pasikat vízzel, hogy elég izzadtnak tűnjenek, a nagy meccs közepette, hiszen tudjuk jól, most ezen dolgoznak keményen.

-- Szintén ugyanezen okokból karjaik kifestése, bár ezzel én nem igazán vagyok tisztában...

-- Továbbá mezüket is izzadttá kell varázsolni!xD

Igen, ezek körübelül olyan melók, mint a Seventeen Again forgatásán, Zac mellett szaladgálni és föléje tartani az esernyőt, amit szintén nő cselekedett meg, és amit én szörnyen megalázónak is tartok, végülis nevezhetjük így. Soha nem vinne rá a lélek, hogy ilyet tegyek, egy hírességet nem szívesen szolgálnék ki ily' módon. Hacsak nem élet-halál kérdése. És ha nem tudnék közelebb kerülni az illetőhöz....×D

Forrás: VABN.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

nahát igen, azokról a sikítozó ribikről van szó...(tehetünk mi a természet törvényeiről??)
azt nem tom felfogni, hogy Zac ezt hogy hagyhatta??? mármint, pl. amikor kijött a kórházból, akkor is vki tartotta fölötte az esernyőt...nem kívánom neki, de télleg csak azt tom feltételezni, hogy oan rosszul volt v fáradt volt, h ezzel nem tudott foglalkozni
öhm... a 17 kapcsán mikor volt ien???
naszóval, haközelebb kerülhetnék hozzá, persze, hogy bevállalnám...de pusztán azért, hogy mindenki erről pletykáljon, semmiképp
forgatás közbe sztem amúgy se foglalkoznának velünk, hamár végigmelózzák a 7végét is
viszont bármit megadnék egy autogrammal kiegészített magánbeszélgetésért Zanessával, vagy egy Ness koncertért
LL
sorry az előzőt elírtam

Névtelen írta...

Hát nem tudom,linkluvor,de nem mindenben értek veled egyet. Ez egy munka azok számára,akik vállalják. Ez nem kötelez senkit. Lehet,hogy nem is érdekelt a munkavállaló számára sem a színész,sem maga a mű.Csupán maga a fizetség. De ha nem így van az sem gáz,sőt. Találkozni egy általad színpatikusnak tartott valakivel ily módon,remek alkalom. Bekukkantani a kulisszák mögé,érdekes lehet.Hát ha én egy " kicsivel" fiatalabb lennék,és lenne rá alkalmam,biztosan megragadnám! Egy esernyő mindig könnyebb,mind 3 műszakban dolgozni. Ó Zac bár így lenne! Sikítani már nem is mernék.(f.é.)

Névtelen írta...

Pont ez az...hogyha ez munka, akkor Zachyéket kicsit se fogja érdekelni, hogy az esernyőtartó/vízfelelős csajszi mit akar...mondjuk autogramot...lehet, hogy érdekes élőbe nézni a forgatást és meg is fizetik, de tényleg megalázó...és ha belegondolok, hogy csak ezért rajtam is elkezdenének hemzsegni a sikítozós ribik akik fannak nevezik magukat...
LL

Névtelen írta...

Sziasztok!
Nekem nagyon tetszett (f.é.)a commented,(erre már korábban is felfigyeltem) talán azért is mert hasonló súlycsoportuak vagyunk Mi ketten és itt most nem effektíve a testsúlyra gondoltam.:)))))

Örülök és megnyugtató érzés hogy ilyen "színesek" vagyunk itt, ebben a Csodálatosan Szép és Szerelmetes Zanessa-Őrületben, amit Neked köszönhetünk Ditta!!!!:))

Andi

Névtelen írta...

Helló ismét. Kedves Linkluvor! Nem értem azt,hogy miért is kéne,hogy Zachyéket érdekelje az a statiszta,amelyik az esernyőt viszi.?? Most nem róluk van szó,hanem arról az "álom melóról." Miért lenne megalázó ez? Na nem értem.Ha látok egy ilyen képet,engem ez nem botránkoztat meg. Sőt. Milyen jó neki . Lehet,hogy szereti ezt csinálni,és még jól is érzi magát. Ha valamelyik fan ismerősöm ilyen helyzetben lenne, én lennék az első sikítós,de csak azért,mert irigykednék rá. (f.é.)

xdittax írta...

Síkitozni én is szeretek. Dolgozni is, szó se róla, valóban nem lenne egy ilyen megerőltető. És eltekintve az esernyőcipelős, ami bár azt eredményezi, hogy nem csak közelében leszel egy hírességnek, de még egy fényképen is együtt szerepelsz majd vele, min., mégse vállanám, mert azért, mert valaki híresebb, és lehet igazán jól megérdemelten, de akkor is... - bármeliyk "álommelót" elvállanám. Mert kikell próbálni, egy iylen lehetőség elég kecsegtető, és hiba lenne elfecsérelni. De azért normál, ügyes sminkeseket is kereshetnének, ha megakarnak szabadulni, egy-egy elvetemült rajongótól, és nem az olyanra gondolok aki csak sikít. Én is sikítottam, mikor Nővérem elmesélte, hogy látta a kedvenc (magyar)musical-színészemet. Síkitoztam, pedig épp a könyvtárban voltam egy verseny közepette ráaádsul, és persze le is szidtak mert mégsem szavad ottan telefonálni, de akkor ott nem érdekelt Mert ugyan már, mindneki lázba jjön egy csillag miatt. És ehhez nem feltétlennek kell olyannak lennie, mint ahogy Te gondolok, LinkLuvor. De ezzel csak a konkrétan az esernyősre gondolok így, negatívummal. Mert miért ne bírna el ember egy esernyőt. Kiv. az idős, beteg ember.
Egyébként pedig a HSM-ben, vagy bármely más filmben statisztaként működni, vagy csal akár felvételen kívül segédkezni, nagy élmény, nagy buli lehet. Egyszer kipróbálom!:)

Én is Veled együtt örülök, Andi, mert mindig is azt szerettem volna, hogy összehozok egy ilyen társaságot. És ha ez Téged és a Töbiieket is boldogít, az maga a csúcs!:) Szóval, én köszönöm!

Ditta×××

Névtelen írta...

Sziasztok!:)
Ditta telljesen egyettértek veled!:)
Am VABN-en nagyon aranyos hír van!:):)
Jó éjt mindenkinek:
*Nóri*

xdittax írta...

Szijja!

Bizony nagyon aranyos hír van ottan, de mostmár nemcsak ottan!;)
Hihetetlneül édesek, Istenem!
És persze Te is!;)

Na pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

sikítózó fanok alatt a "bennszülött" ribiket értem az Isle of Man-ról...amikor először megnéztem azt a vidit...elborzadtam...ez teljesen elrettentheti a celebeket a saját fanjaiktól...persze, ha vmi díjátadón v premieren lépne a színpadra, én is sikítanék, meg magamon kívül lennék de a nyílt utcára ez nem való...sztem...
kedves Fiatal Édesanya!
Hát azért kéne, hogy érdekelje, mivel 90%, hogy egy fanról van szó...én személy szerint ha vállalnék iesmit, csakis olyan helyen csinálnám, ami kapcsolatban van Zachyvel és sztem ez nem egy rendszeres megélhetési forrás...de 1 próbát megér, persze, nagy reményeket viszont felesleges táplálni

És ha már csinálhatok Zachyvel rendes képet akkor csak ezért nem vállalkoznék az esernyős melóra. Szépen odamennék és lefényképezkednék vele, ahogy normál fanhoz illik. Nemtom az angol csajoknak mért nincs lelkiismeret-furdalásuk, amiért Zachyt szó szerint menekülésre késztették

xdittax írta...

Ez aranyos!
Mármint különösen az utolsó mondatod! De egyébként nem hiszem, hogy lenne. Ugyan minek is...
Félelmetes. Nagyon is. Az valóban katasztrofális volt.

Névtelen írta...

a bennszülött??? a vidi nézése közben ez a szó jutott először eszembe...mivel ez a viselkedés a bennszülöttekéhez hasonlít, mikor üvöltöznek/kurjongatnak vadászat közben
LL

xdittax írta...

Nem a bensszülöttre gondoltam konkrétan, bocsi:P

Hanem az utlsó mondatod. Valahogyan nagy aranyos a kifejezése, mindannak ami valójában nagyon is igaz, és komoly.

Névtelen írta...

találtam új gma vidcsit,de nem tom elkülldeni.nézd meg youtube.com
és irljátok be good morning america hsm 3
és ott lesz
nagyoc cukik ÉS ZAC(L) SO ÉDES

PUCI ZAC