2008. máj. 7.

Július 1!


Ez az a dátum, ami a jelenlegi hivatalos állás szerint Vanessa Hudgens 'Identified' című 2. albumának megjelenési dátuma!


Legalábbis ez áll a VABN-en csupa nagybetűkkel, de én most nem is akarok, és egyelőre nem is fogok hinni Nekik! Hogy miért is? Mert pontosan én is odakattintottam az Amazonasra, és egyelőre nem tudom értelmezni azt ami ott áll, azaz ezt:

Audio CD (July 1, 2008)
Original Release Date: June 24, 2008


Az 'oroginal' annyit tesz eredeti. Szóval akkor most gúnyosan feltehetem a kérdést, hogy mi is a nagy helyzet? Mert tényleg, mi is?
Állítólag a Disney hivatalkos oldalon még a június 24.i dátum maradt. A gond csak nekem most el kell mennem, de Ti még talán nyomozgathattok az ügyben! Reménykedek a jó hírekben! Mert most komolyan, medig tologatják még?!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta!
1: Köszönöm, hogy megemlítettél előző bejegyzésedbe!
Ha tudok még valamit, akkor szólok!
Hogy lásd milyen igazam van: ma van Monique névnapja (bár tudom ez nem ide tartozik...)!
2: Én örülök neki, hogy eltotlák július 1-re a CD megjelenését, mert akkor van a születésnapom!:) De természetesen szomorú is vagyok, mert többet kell várnunk...
Puszi: *Nóri*

Névtelen írta...

háát ezzel én meg a nyelvvizsgám se tudunk mit kezdeni :P
ezt mintha olvastam volna vhol, hogy július 1-jén lesz a megjelenés, de a Jared erről nem írt szal nem hittem el, ők azt írták h marad a jún 24 és ez már hivatalos...
egyébként mizu?
ma naon be vok táblázva, épphogy most maradok még egy fél órát aztán edzés...
xoxoLinkLuvor

xdittax írta...

Szia *Nóri*!

Szívesen, igazán nem tesz semmit, ráadásul ez tényleg így volt fair.
Egyébként édes vagy, de Amerikáaországban nem tartanak névnapokat. Amúgy nem még vasárnap volt Móni névnap?

Háát igen, akkor Nálad nagyon kétoldalú a dolog. De úgyis lehetne, hogy jún. 24-én megjelenik és hozzánk mire ideért az lehetne július 1. Bár az se biztos, hogy valaha is eljut Mo.-ra. Nem tudom, erre kíváncsi leszek!

A JJ még régebben írta, hogy ez a dátum, Ők pedig a People-től tudták, ami viszont eddig nem nagyon vágott át.Nem tudom, az Amazonas mennyire megbízható, remélem ezegyszer tévednek.

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

nem baj ha nem jut el hozzánk, az amcsik úgyis seperc alatt felnyomják úgyhogy letöltjük szépen ingyen:)))
azt nem hiszem hogy az amcsik azt irogatnák a blogjukra h hozzánk (akikről nem is tudnak, erről van egy true storym) mikor jut el eaz album, szal ez egy kicsit (nagyon) ellentmondás

Névtelen írta...

Ezt a névnapo dolgot még régebben olvastam egy oldalon! Megvan még pár HSM sztáré!:) Közte Zanessáé is! Amúgy gondoltam, hogy nem tartanak, de nem voltam benne biztos... Tehát köszönöma felvilágosítást!:)
*Nóri*

xdittax írta...

Én sem úgy gondoltam ám LinkLuvor, hogy nekünk írják a dolgaikat...

Nem kell köszönnöd, de sebaj, végülis mi ünnepelhetünk, nem igaz?×)

Cupp: Ditta×××