2008. máj. 14.

Az Identified dalai

Nos, én nem akarok annyira furcsa és kételkedő hangnembe írni, mint ahogy egy nagyon kicsit a VABN-n azt tették, de mivel én is tudom, hogy az Amazonas esetleg nem a legmegbízhatóbb, hiszen én magam vontam óvatosan kétségbe az Identified kibocsátásának dátumát, ami azóta se rendezőtt, igaz a VABN-n hisznek az Amazonas-nak, így kijelenthetjük, hogy az említett oldalon közölt Identified, azaz Vanessa Hudgens 2. szólóalbumának a számlistája a következő:



o1. Last Night
o2. Identified
o3. First Bad Habit
o4. Hook It Up
o5. Don't Ask Why
o6. Sneakernight
o7. Amazed
o8. Don't Leave
o9. Paper Cut
1o. Party On The Moon
11. Did It Ever Cross Your Mind
12. Gone With The Wind


Forrás: Amazonas & VABN.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello! én meg láttam a VanessaAnne-org-on egy érdekesnek tűnö dolgot...

xdittax írta...

Szia!
Konkrétan mire gondolsz, mert ahogy én nézem, minden itt van!
Ha a Glamour magazin beli cikk idézetére gondolsz, keress vissza, már itt is kint volt.
Remélem tudtam segíteni, de remélem Te is fogsz tudni nekem! Ha mégsem, bocsi!

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

pontosan arra gondoltam :D

xdittax írta...

Ez aranyos!:)
Na éd, megtaláltad már itt. Jó régen volt már, a hónap elején. De ha mégsem kattints csak IDE!:)

Névtelen írta...

csak 12 szám lesz? A V-ben több volt...sztem ez már hivatalos, de erre nem tenném fel létezésem:D

Névtelen írta...

megtaláltam, köszi!

xdittax írta...

Nem tudom LinkLuvor, én is írtam már valahova, hogy kevéskének találom, és semmi bónusz nincs. De lehet, hogy mégsem ez az igazi valóban. De eltudom képzelni. Nem tudom a kiadótól bármikor is várhatunk hivatalos megerősítésre. De nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos!

Névetelen, szívesen, de nem tartott ám semmibe!:)

Pussz: Ditta×××