2008. máj. 13.

Zanessa anik+képek

Sziasztok!

Nos, nem találtam találóbb címet, úgyhogy marad ez, de azthiszem ez is eléggé kézenfekvő és illik ide, merthogy megint csak kikívánkozik belőlem (jó)pár olyan Zanessa kép, ami szintén a meccsen készült, de még nem láthattunk, ráadásul szintén eszméletlenül aranyosak! Szóval Kedves Olvasóim, olvadozzunk és mi is csak mosolyogjunk! =]









És most jönne 3 animáció Zanessáról, mindet a VABN-es lányoknak lehet(ne) köszönni! Kattintsatok rájuk a megnézetelért! És itt jön a bibi, mert bár régebben még így engedte lejátszani, mostmár úgynézki nem, legalábbis nekem nem engedi, úgyhogy muszáj elmenneteket megnézni őket a VABN-on, mert nem lehet kihagyni őket, bár gondolom a vidikből vannak. Hajrá!




Credit: VABN & ZA Angels

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

király képek:))))))a tegnapi lemaradást pótlom Zanessa témában right now:P

xdittax írta...

Oké:)))

Jajj, de hallod, az a maciszerű kény, nekem elég maci, nagyon ott van.xDDD Vanessáék se nagyon tudnak vele mitkezdeni, de azért teszik nekik. Édesek!<3

Névtelen írta...

jajj hát azon én is annyit röhögtem:)))
h Ness mien képet vág xD
4-ig vok

xdittax írta...

Ultraédesek! Tudom, hogy sokszor használom ezt aszót is, ahogy a többit is, de azért remélem még mindig kifejezi azt, amit kell, s nem vált elcsépeltté! :)

Névtelen írta...

olvastad a legújabb VABN hírt? A maci közéjük álltxDDDDDDD amikor az eleját olvastam naon mérges voltam, aszittem h hasonló színvonal mint az adorable dork, az előző bejegyzés
de aztán röhögtem egy naogyot:DDD

xdittax írta...

Miért van az, hogy én nagyszerűen még nem látom a legújabb bejegyzést. Ez így nem fair... még várok egy keveset, és frissítem a lapot folyamatosan!

Névtelen írta...

nekem azóta bejött egy HSM3 kívánságlistás bejegyzés is...még 10 perc aztán rohanhatok edzésre:(((((((
hát nem tom mi van a gépeddel, csak annyit tok mondani h frissítsed a lapot ezerrel

xdittax írta...

Ajjjj, de idegesítő4 Na de akkor gondlolm mindjárt lépsz, szóval ezt már nem tudjuk megbeszélni, mert még mindig semmi. :(

Jó légy: Ditta×××

Névtelen írta...

pontosan 5 perc...fél órával tovább maradtam sulkóba, az egyik bnőmet ugyanis félig meggyőztem ezalatt h Zanessát illetően ne a hülyékre támaszkodjon
nem tok micsinálni, próbálj frissíteni, én is azt csináltam v nyisd meg újra

Névtelen írta...

nohát akkor lépek, edzés ugyebár, holnap ugyanebben az időben vok
jah és ha nem tudsz micsinálni, nézd meg a többi commentet amiket írtam, ugyanis elég sok gyűlt össze amire még nem reagáltál na meek

Névtelen írta...

végül megtaláltad...rájöttem h adhattam volna linket...