2008. máj. 5.

On The Set...



A képen látható Vadmacsákat bár sajnos nem örökítették meg nekünk új képeken legújabb közös filmük forgatásán, annyit azért megemlítettek, hogy mégiscsak látták Őket ottan, amint a hím egyed egy kék ingben kéz a kézben sétált a folyóson a nősténnyel, plusz 3 biztonsági emberkével körülvéve.

Forrás: VABN.

Ui.: A szőke szépséget is észlelték, fehér cowboy csizmákban, és nem mellesleg a rendező székében csücsülve...xD
Ui2.: A félreértés kiküszöbölésrt gyorsan tisztázom, aki nem ismerné ezt a képet, nem most készült, hanem még 2006-ban, Disneyland-ben.

49 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó tudni h minden oks forgatáson, csakhát engem még mindig a 17 Again aggaszt mint, gondolom, sokan másokat is
nagyon kíváncsi vok a HSM3-ra is, de a 17 Again.........meg akarom nézni!!!!!:))))))))

xdittax írta...

Tegnap éjszaka én is ezen gondolkoztam. Hogy ha választai lehetne, hogy melyik filmjüket nézném meg hamarabb, vagy albumokat hallgatnám meg, melyiket választanám, és bajban is lennék, de valami megmagyarázhatatlan okból fogva az én szívem is a 17-hez húz. Talán mert már láttunk belőle egy roppant jól sikerült kedvcsinálót. Nem tudom. Egyszerűen csak látni akarom. És valahogy a HSM3-t jobban kitudom várni. Pedig arra is nagyon nagyon kiváncsi vagyok. No meg a zenékre. Sőt egyelőre elsősorban a zenékre. No meg Nessa dalaira. Wáá! Ez őrület!:)

Névtelen írta...

Szia!Azt steretném kérdezni hogy benne lennél egy link cserébe?
www.bubaj.gportal.hu
Ádám

xdittax írta...

Háát mázlid van, hogy a Bűbáj mellett a HSM-mel is foglalkozol!;)
De így oké! Csak így tovább, és köszi szépen, hogy Te is feltüntettél!:)

Üdv: Ditta×××

Névtelen írta...

hát igen,a másik dolog, amit már naon várok, az az Identified, de arra már nem kell sokat várni, meg azt már nem tudják jobban eltolni...
a HSM3 dalainak csak a címeit tom, de azt már hónapokkal ezelőtt nyilvánosságra hozták...
meg egyébként is csak most kezdték forgatni
a 17-re meg a MAOW-ra azér vok annyira kíváncsi, mert Zachy megin másik oldaláról mutatkozik be, mivel a mai emberek szeretik beskatulyázni a színészeket, úgyhogy akik nem szeretik a HSM-et, azok alapból utálják Zanessát is (megjegyezném: hogy lehet őket utálni???!!!)
meg a Hajlakk annyira nem terjedt el hazánkban, a legtöbb fan nem is látta (én speciel a Hajlakk miatt szerettem meg Zachyt, nevem is erre utal Link's Lover=LinkLuvor), Nessát meg a zenéje miatt, szal a Hajlakkot max mint Travolta-filmet reklámozzák itthon és azt csak mellékesen teszik hozzá, hogy Zachy is szerepel benne, sőt több szerepe van, mint Travoltának

xdittax írta...

Na végre választ kaptam a nevedre!:) Nem tudtam mire utalhat, de így oké.
De igaz a Hajlakk nem annyira elterjedt, ami azért kár, mert ez még mindig jobban tudja vonzani a felnőtteket, akik egyébknt megvetik az ilyen "bugyuta, nyálas, tinifilmeket". De Zac a 17-nel és a MAOW-vel végre más közönségekhez is eljuthat, és mások is megbecsülhetik. és ezt szeretném. És nagyon kíváncsi vagyok már egy igazi, vérprofi vígjátékra. Szóval el ne tolják nekem 2009-re!:)

Igen, és sajnos nem sok derül ki a címekből, de azért kíváncsivá tettek. Bár láttam már külföldi honlapokon szövegeket, nem lehet tudni, mennyire hiteles...

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

háát igen...a nevemre soha senki nem jön rá magától..még az amcsik se pedig egy amcsi csajtól van az ötlet...youtube-on singingluvornek hívják asszem...az osztálytársaim hónapokig ezen csámcsogtak, de nem bírtak rájönni a nevemre...ők nem szeretik se Zachyt se a HSM-et, a Hajlakkot meg nem is látták(idióták!!!!!!), de sajna a barátnőim is köztük vannak úgyhogy nem ordíthatom le őket napi rendszerességgel, nem tom mér ien hülyék, de mind1, ez nem az egyéni szoc problémáknak szánt oldal...szal bocsi mindenkinek...csak gondoltam ha már a nevemnél tartunk, ez kapcsolódik hozzá
visszatérve a vezértémához (amitől jócskán eltávolodtam szal még 1szer sorry) az én szüleim se szeretik a HSM-et, apám szerint nyálas, anyám szerint meg a fanatizmusnak semmi értelme és elveszi a figyelmed a saját életedről (anyám mindig is végletekbe gondolkodott)
szal a MAOW sztem tökéletes lesz arra a célra, hogy a felnőttek körében is népszerű legyen Zachary és naon remélem h megjelenik benne a sztem eddig legjobb frizójával, amivel a GAiety Thethre előtt láthattuk még februárban, Douglasban (Isle of Man, Egyesült Kir.)
jah és a 17 trailerébe meg az volt h az egész család számára ajánlott vígjáték
annyira várom!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Csak az Én apukám bírja végignézni a HSM-et?!
Tudom,hogy ez egy kicsit fura,Én is nagyon csodálkoztam,amikor egyik nap hazajött a bnőjétől és elkezte dúdolni az egyik számot.Mivel náluk családi program a HSM nézése neki is megkellett néznie.Totál kész van,de azért szeretem!:)És örülök neki,hogy nem papol,amikor nézem.Úgyhogy nálunk Hála Istennek ilyen problémák nincsenek.Szerintem a MAOW-szel és a 17-tel se lesz problémánk...legalább is nagyon ajánlom neki.

Én se tudom túltenni magam ezen a dátumon.És valahogy Én is jobban várom ezt a 2 filmet és az albumokat, mint a HSM-et.

xdittax írta...

Hey, LinkLuvor nyugodtan beszélj csak az ilyesfajta "sérelmeidről", mi itt szívesen meghallgataunk!
De az emberek ízlése változó, különböző, szóval azért tiszteletbe kell tartani, akkor is ha esetleg alaptalan, és nagyon eltérő a miénktől. Ez így van rendjén.

Az én családi helyzetem...anyum roppant módon utálja és nagyon idegesíti ha külföldi dalokat, angol nyelven énekelek neki, szóval ilyen téren a HSM-re se vevő túlzottan. De a lány, azaz vanessát különösen szépnek találja:D
Apum meg zeneileg egészen más kategória, és mivel egy időben elég sűrűn néztük itthon az 1-et és a 2-t felváltva nagyon megunta. Felhúzta a szemöldökét, és elborzadt.:D Túlozva persze, túlozva.xDDD
Ja és a Bet On It-ben nagyon kritizálta a mű-séget, tehát elsősorban a fű színének kontarszját. De szerintem király! Abban ponzt ezeke a színek hatnak annyira, ha nézed a videót. Szerintem a fekete, a homoszín és az a zöld nagyon szenzációs együtt,még ha van amolyan mű behatása is.

A mAOW-t én is azért várom, mert közel áll hozzám ez a régebbi kori stílus, ezek az évek divatja, stb. és kíváncsi vagyok már jobban a történetre, és Zachary alakítására. De most már úgy az elmúlt hetek, napok lelkiállapota szerint vevő vagyok egy nagyon ütős komédiára. És ezt most számomra igazán a 17 jelentené...

Taki, én se hiszem, hogy lesznek problémád az apuddal, ilyen téren legalábbis.;) Végülis máskategóriájú film, akinek nem jön be a HSM esetleg, az attól simán kifog jönni a másik 2-vel. Persze csak ha alapvetően nem Zaccel van a probléma.:)

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia Ditta,sziasztok fanok.Én egy fiatal édesanya vagyok,de amellett HSM, ÉS zANESSA rajongó is. Nagyon király a blog! A gyerekeim mindig kinevetnek, mert a munka után ez nekem az első! Persze csak utánuk. Nagyon érdekes eszmecserét folytattatok a mai nap.A filmeket én is várom már,szerintem nemfognak csalódást okozni nekem. Ja a Hajlakk szerintem KIRÁLY!!!!!! További sok sikert nektek,minden jót.(Nessa dala pedig ördögien jó!)

xdittax írta...

Szia Kedves fiatal Édesanya!
Üdvözzöllek itt!:)

Először is köszönöm a a bloggal kapcsolatos szavaidat!
Másodszor pedig örülök, hogy Te is fölszólaltál! Vannak persze itt is idősebb rajongók, de mi itt az eszmecserénkben úgy általánosan fogalmaztunk, de ennek ellnére Neked is örülünk, és csak bátran állj ki Zanessa mellett!:)

Puszi Neked, várlak vissza!
Ditta×××

Ui.: Tökéletes szót hazsnáltál V dalára!;)

Névtelen írta...

a barátaimmal nem az a baj h nem szeretik a HSM-et, meg Zanessát stb. hanem az, hogy nyilvánosan szidják és direkt előttem, naon jól tudják h nem viselem el ha a kedvenceimet fikázzák, viszont ha leállok veszekedni, ellenem fordulhatnak egy csomóan
én se cseszegetem a (sztem kibírhatatlan) magyar rockegyütteseikkel őket szal ien téren elég toleráns vok...ők viszont alaptalanul alkotott véleményüket hangoztatják naphosszat...
igen, én is nagyon várok már egy olyan filmre, ami a régi időkbe játszódik és ez igaz a MAOW-re és a 17-re is
tom h ismétlem magam de naon nem akarom h eltolják a 17-t

xdittax írta...

Ha igazn a barátaid akkor nekik is úgy kéne viselkedniük Vele, mint Te velük, és moderlniuk kéne magukat, legalább veled szemben. Ha nem tudják tisztelnni a másikat, mondjuk legyen az egy híresség, vagy legyen az a barátjuk, akkor elég nagy problémájuk van a viselkedéssel, és a neveléssel. Én pont az ilyen embereket nem bírom kifejezetten. Ne haragudj hogy ezt most így kimondtam, de ez a véleményem. És egyszer remélem Ők is rájönnek mindezekre.

Névtelen írta...

én se bírom őket de most őszintén: mit csináljak??? az a baj h titokba irigykednek Zacre (vagy épp Nessára) meg rám is (fitnesseztem vagy 4 évig így aztán tok 1 csomó akrobatikus cuccot meg spárgát szal ienek miatt, gondolom)...meg hát azon a véleményen vannak, hogy ha már ők nem híresek, más se legyen az...ez alól csak 2-3 bnőm kivétel ők viszont a hülyékkel is barátkoznak, szal ez így a suliba naon nehéz...minden más témáról el lehet velük dumálni, kivétel: pasik, mivel a 2-3 normális csaj kivételével mindegyik teszi az agyát h előző nap kivel feküdt össze...ANNYIRA SZÁNALMAS

xdittax írta...

Ahogy mondod ez az! Az a baj, hogy ez ellen nem lehet tenni. Figyelmen kívül kel hagyni az áskálódásaikat, már amennyire lehet, és nem szabad komolyan venni azt amit mondanak. Nem akarom lenézni őket, de azért az iylen dolgok nagyon gyerekesek és...

De most légy happy, gondolom nincs suli, azért tudsz Te is ilyenkor itt lenni. Nekem sincs, de délután már van. 1 óűrától, azért nem votlam se tegnap du. Mostis mostmár lassan készülnöm kell, szóval pápá! és kiatrtás!:)

Pusszi: Ditta×××

Névtelen írta...

köszi!!!xxxx
igen, nincs sulim és nagyanyámnál vok azér tok ien sokszor idejönni...kész menyország...otthon ez nincs így:(( de holnap meek haza, csütörtökön suli:(((((((és még dogát is írok *mérges fej*,eg pénteken is....rémálom...este még itt vok, nagyanyám megy el tanítani:D

xdittax írta...

Ha ez bldogít én is írok dogát csütörtökön, de még így is halasztottunk el egyet a jövő hétre. Hoh, mlg nem tudom hogy alakul az életem csütörtöktől, majd erről tájékoztatlak Titeket, mert ez fontos! Majd beszélünk még, ja és szívesen:), bár nem igazán tudom mit is×P×D

Névtelen írta...

ha ez bkit is boldogít, írok csütörtökön, pénteken, azutáni csütörtökön (két dogát is), és asszem még azon a 7en kedden is, jah és még ott vannak a különórák ahol minden alkalommal van számonkérés
és mondtam már hogy edzésre is járok?????
naon be vok táblázva...holnaptól kemény tanulás lesz..:(((
ui: hát asszem a megértést köszöntem meg, köszi még 1szer
xoxoxoLinkLuvorxoxoxo

xdittax írta...

Én se kezdem sorolni. Igaz nálunk ez mndig így van. Bár elsősorban decembertől volt kb. februáirg egy oltári húzós szakasz, azóta viszonylag lecsendesedett. De hát ennek ez a rendje, máshogy elképzelni nem lehet. Mindig túl vagyunk terhelve mi szegény diákok.:D Na jó ez azért durva volt.De lényegébe véve elég húzús az iskola. De azért csak fel a fejjel és hajrá!:)))

Szivi:)

Cupp!

Névtelen írta...

de el lehet, mivel nyelvi előkészítőn vok (heti 12 angol, 4 számtech, 2 magyar, 2 matek, 3 tesi, 2 töri) és angolból már tavaly nyelvvizsgáztam, ennek az évnek tök lightosnak kéne lennie (az is volt MOSTANÁIG), szal sztem a tanárok érzik már hogy mingyá vége és akarnak még szívatni egy kicsit...
sztem ezzel a beszélgetéssel egyébként rekordot döntöttünk xdlol én legalábbis sehol máshol nem láttam ennyi megjegyzést

xdittax írta...

Huh, az angol elég soknak tűnik, de én el tudnám viselni... Én e osztályba járok, ami nálunk a 6 osztályost teszi ki, így ez számít a legnehezebb osztálynak. Nem nyelvi, nem matek,nem biosz, hanem egyszerűen általánosan minden emelt szintűbb. Nem tudom mennyire érdekelnek az óráim, de nekem viszonlyag midenből kiegyenlített, mert nincs amit különösen kiemelnének, hacsak azok nem a nyelvek(5+3). A többi a 3-2 arányban található meg az órarendünkben.
De ha szívatni is akarnak, ne hagd meg, és ne csüggedj!:)

De valamilyen szinten elveszem a jókedved, mert csak katt IDE és mindjárt "kiábrándulsz"... De más 20-nál többös bejegyzés is van már...De majd meg döntjük Őket...;)))

Pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

aww a 74-től még messze vagyunk sajna...de a havi rekordot attól még tartjuk xD

xdittax írta...

Igen, azt a javából.xD De talán majd egyszer 74. Bár az is tovább fog nőni szép lassan Kittimmel:)

Névtelen írta...

ő most érettségizik, nem?
sok sikert neki!!
a szövegértés elég nehéz volt, láttam...
azér a törihez sok sikert:)Kittinek

xdittax írta...

Édes vagy, nagyon hálás lesz a szurkolásodért! mert igen, Ő most érettségizik. Nővérem tavaly esett át rajta, apum pedig most is mint midngi érettségizet, úgyhogy én is tudom mi mindennel jár egy ilyen. Kitartóan drukkolok Neki!:) Tegyük együtt!:)

Névtelen írta...

okés, de mostmár télleg húznom kell
bmeik pillanatba jöhet nagyanyám és beköphet otthon :P h egész nap itt ültem :P de azér szurkolok:)))
holnap meg úgy déltájba leszek
na pápá jó éjt mindenkinek
xoxoLinkLuvor

xdittax írta...

Én is csak néztem. Végig itt is voltál..Ami persez nem baj, de néha mást is kell csinálni, mégha Te nem is jársz az oskolába...;)

Na jóccakát!xD

Névtelen írta...

haha biztos te is lennél a helyembe v ennyire szereted a sulit??
nem egyébként ezentúl nem lesz így, keményen tanulni kell a dogákra...:(((
és 7végén se leszek mer ez apám gépe és nem enged ide mer ő is netezik persze ezerrel amikor csak teheti
szal az már jónak számít ha naponta 2 üzit tudunk váltani...én általában du 2 és 4 között szoktam itt lenni, csütörtökön kicsit később

xdittax írta...

Lennék a helyedbe persze, bár csak reálisan nézem a dolgot, és egy idő után úgyis suli hiányom lenne. Ez is az élet része, mégha itt nálunk nincs is musical:D De ez a délutáni rendszer, amgí kemény 3 órát ülsz a padban, megtudnám szokni.
Én se leszek nagyon sokat a hétvégén, de azért majd igyekszek, inkább vasárnap!
Hétköznap pedig...msotmár du. és este is tanulni kell. És álatlában már 3 óra felé biztos itthon vagyok, de tőlem ezt már beálltnak lehet nnevezni. Péntek du. az, ami abszolút elfoglalt, de még így is felszoktam bukkani!:)

Na puszii: Ditta×××

Névtelen írta...

nahát a pének du-m nekem is extrán elfoglalt lesz, most mentem el megbeszélni az angol felsőfok felkészítést, fél 3-tól 3/4 3-ig leszek, viszont ezér cserébe kialkudtam másfél-másfél órát 7végére itt apám gépén:)))
kedden viszont totál freedom van, nem meek sehova
nagyyából ennyi, többi napot már írtam

xdittax írta...

Ja de én most nem konkrétan a mostani hetemet elemeztem, hanem úgy általában ez mindig így szokott lenni. Bár most máshogy fog alakulni. Minjárt jelentkezem!

Egyébként felsősok? Ez nagyon jól hangzik!:)

Névtelen írta...

nem, én is általánosságba írtam, kivétel a megbeszélés
szal minden 7 vége 1,5 óra gép/nap, minden kedden freedom::)))
wahh nem hangzik jól h elmész és igen, ez elkeserít:(((de remélem izgi lesz az osztálykirándulás...most h elkezdődött a suli sokeszű osztálytársaim megin rákezdték:(((
szal most naon elromlott itt körülöttem minden, ráadásul külön edzésem van német után:(
és hát igen, felsőfok:)))novemberre tervezem, de jóformán egyik program után rohanok a másikra:(nembaj legalább nem az áskálódásuk lesz a fejemben
egyébként számtechóra van:P, majd 2-kor érek haza, addig remélem jössz

xdittax írta...

Nem tudtam jönni hamarabb, bocsi és szia:)

Rettentően jó és vidám napom volt, és erről igazán sok minden gondoskodott most. De nincs sajna sok időm, és sajnos semmi hír sincsen, de így legalább lesz elég időm csomagolni, amihez még csak most kezdek hozzá, szóval tényleg ideje lenne már nekiesni! De most annyira hihetelenül fel vagyok villanyozva, több okból is, hogy áá, nem tudok igazán rendesen lenyugodni! Mondom, olyan szombaton leszek, de csak ma×. olyan fél 7 felé ha, mert tunána idnul a más program.:D Na jó legyél, szép hétvégét Neked:

Ditta×××

Névtelen írta...

tom, h ezt már csak akkor olvasod amikor visszajössz, jah és megpróbálok jönni holnap fél hétre
jó 7végét neked is:)))))
annyi hír van h mostmár tuti h csak júl 1-jén jön ki az album:(

Névtelen írta...

nah itt vok ha ideérsz szólj

xdittax írta...

Hali!

Megjöttem, és majd a a főoldalon magyarázkodok. Ne haragudj, de az időpont sacc volt csak és ráadásul nem voltam olyan firss hogy idetujak jönni, az idő is kevés lett volna na meg a család is feltartott...:)
Na de itt vagyok, és az élet szép, nem igaz?:)

Névtelen írta...

semmi baj, ami késik, nem múlik:))
amíg elvoltál VABN-ről voltam kénytelen tájékozódni (desajnálommagam:)) szal most a frissekkel nem mondtál újat:(

xdittax írta...

Tudom, hiszen én magam is azt tanácsoltam, mindenki nyugodtan olvassgasson más oldalakat is, miattam senki ne maradjon le semmiről, és hát aki angolul is tud, az alapvetően tudta is pótolni és nyomon követni a híreket, de azért lehet, nem felesleges nekem is kíirnom.:)

Névtelen írta...

még szép hogy nem fölösleges!!!!! hova gondolsz???
a blogod nélkül nem tudnék létezni!!!legalábbis háromszor annyi ideig tartana összeszedni a híreket, főleg így h van kb 10 percem a tájékozódásra:((
holnap leszek sokat, de sajna a freedom lemarad, edzés van:((
köszi az összes hírt, naon jók, tisztára fel vok villanyozva:)))))))
na mennem kell, holnap naon remélem h leszel vmikor 2 és 4 között, ma már nem tok többször jönni, ezér a 10 percér is térden állva kellett könyörögnöm:P

xdittax írta...

A létezésedet tényleg a blogomhoz is kötöd?! Mert ha ez így van, garantáltan mérget vehetsz rá, hogy sosem lesz vége!:DDDDD

Na de most komolyan, irtó aranyos vagy, nagyon hálás vagyok ezért a mondatodért különösen!:)

PUSZA:)

Névtelen írta...

jajaxD
de télleg naon jó a blogod:))))
magyar Zanessás oldalt ennél jobbat az egész neten nem találtam!!!!!
ajánlottam már másoknak is:)
szal tényleg komolyan gondoltam és ha nem akarod h megszűnjek létezni, ne hagyd abba semmi szín alatt!!!!!!ezt veheted fenyegetésnekxDD

egyébként merre lax?? én Gödön (Bp-től kb 20 km északra)

xdittax írta...

Hehe:)
Oké, akkor miattad és persze fenyegetésed miatt is mindenképp folytatom a blgomat, még úgy is, hogy amúgy se fordult meg fejemben a "zárás" gondolata. Nem is fog, ne aggódj, előreláthatólag élni fpg még egy jóideig, Gödön.:) Én Félegyházán lakok. Jobban mondva Kiskunfélegyházán. Kb. foggalamsincs, szóval kb. autóval félórányira Kecsótól durván D-re. Na én meg a föci. Mármint jobban mondva, én meg a magyarázás.:) De kürölírni körülírtam.xD

Az ajánlásaiat és a bókjaidat is köszönöm....:)))

Pussza: Ditta×××

Névtelen írta...

köszi az infót:))
5kor lépek, nem zavarlak a szorgalmas tanulásban...meghát a könyv is kéne

Névtelen írta...

helyesbítek 1/4 6kor lépek, anyám szerint felesleges olyan korán indulni....

Névtelen írta...

na, most lépnem kell, indulok:S öltözni is kell szal pápá és jóccakát, ma már nem jöhetek többet:(
holnap dogawww parok tőle naon
lécci drukkolj
na télleg meek mostmár

Névtelen írta...

na túl vok az összes dogán és jól sikerült mind, a matekon pont ugyanazt kérdezték, mint ami az ominózus könyvbe volt, amit tegnap vissza is szereztem nagynehezen...holnap nem írok semmit, úgyhogy addig leszek, ameddig csak tok:)))
öhm megnéztem Göd és Félegyháza közt csekély 200 km a távolság:((
most még lesz egy különnémetem de fél ötkor pontban jövök vissza és leszek kb hatig
te?

xdittax írta...

Először is a matekodnak nagyon is örülök, akkor nagy mákod volt a könyv visszaszerzésével!:)

Másrészt viszont már nem kapcsolhatom, hogy mikor leszek, mikor nem. Nagyon szaladgálós volt a tegnapom, most a péntekre értem ugye, úgyhogy sokat nem tudtunk beszélni, sajnálom. Majd!:)

Névtelen írta...

nálunk meg kezdődnek a szokásos év végi kínzások, úgyhogy megin kezdhetek tanulni, de ma még kipihenem a tegnapi versenyt
már mondtam, de ha esetleg nem láttad...megdöntöttem a csúcsot, ezentúl 150!!! és ezzel 3.lettem!!! jah és mivel tegnap volt az Atlétikai Világnap, voltak külföldiek is...tök jó
és köszi néked a szurkolást!!! meg Zachynek is, aki ettől kezdve hivatlosan is a "kabalám", mivel rá gondoltam minden ugrás előtt, amit most életemben először próbáltam ki
tök hepi vok
na pá, xoxo

Névtelen írta...

jajj derégen írtammár ide...már szinte nem is emlékszem rá, Zachy ezek szerint már duplán meg lett választva kabalának általam:DD
kerestem már egy ideje ezt a bejegyzést, vgül kénytelen voltam beírni az itteni keresőbe, a lényeg, hogy megvan