2008. máj. 2.

High School Musical 3 - Senior Year

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta! Hihi ez aztán a bejegyzés!:):) Örülök, hogyg végre láthatunk egy képet a HSM3-ról. Látszik a képről, hogy jó hangulatú lesz a film!:):)
Puszi: *Nóri*

Névtelen írta...

és a jobb sarkában:D:D:D oktober 24:d remélem hozzánmk is eljut még ebben az évben:d

Névtelen írta...

Gyönyörűűűű!
bya

xdittax írta...

Háát igen, ez a bejegyzés különösen megnyerő lehet azok számára, akik utálják a szövegeimet! Mert most az egyszer befogtam a szám, nem fűztem hozzá kommentárt. Egyelőre! Bíztam benne majd Ti is jöttök álmélkodni, és kifejezni tetszéseteket, és gondoltam akkor majd én is csatlakozok hozzátok, mert szerintem is nagyon ütős! mindneki fantasztikusan néz ki rajta, szerintem eszeveszett jó! És igen, a jó hangulat, a jó mozi - garantált!xD

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

Ditta, ne gondold,hogy bárki is utálná az írásaidat,hiszen amit elénk társz az mind, olyan lelkes, szeretetteljes és akkor az csak jó lehet:), de a döntés természetesen a Tiéd!
Mindíg légy Önmagad és maradj ilyen lelkes, továbbra is írj,írj és írj!
Valóban happy hangulatot áraszt magából a kép, nagyon helyesek rajta:)

Névtelen írta...

szia ditta
mikor megláttam a posztert egyböl uram isten ez nagyon cool
amugy amerikában ez a palást fekete szokott lennie nem? vagy van még piros is?további szép napot
puszi Laura

xdittax írta...

Köszi, köszi és mégegyszer köszi, Andi!=)))

Amúgy imádok is írni. Bármit. Bármiről. Az ihlet mindig megtalál!:D Csak most úgy gondoltam, nem kell nagyon ragoznom.:) Mert a kép fantasztikusan adja vissza önmagát!

Nekem se esett le rögtön, de azért piros, mert ez az East Gimi színe. Vagy szerintetek nem?

Pussszi: Ditta×××

Névtelen írta...

Én csak megerősíteni tudlak ebben Ditta, hiszen ki ne ismerné fel az East Gimi színeit!:)

Névtelen írta...

ahjjjj:d basszus én nem birok már tovább várni!:D már bent akarok ülni a moziban miközben mennek a reklámok és közben egy hatalmas popcorn van a kezemben piatartoban egy hatalmas barackos icetea és izgulni hogy mikor kezdödik már. és amikor elkezdödikk tiszta libabörnek lenni. Ezt szeretném Én most:d

xdittax írta...

Nem akarlak kiábrándítani, kedves Névtelen, de hiába akarod, és akarjuk ezt mindannyian, nincs mese, min. várnunk kell novemberig. Sztem.
De amúgy mindent pontosan én is így tudok elképzleni, csak az az icetea ne barackos, hanem feketeribizlis legyen. Vagy citromos. De semmiképp ne barackos.xDDD