2008. máj. 18.

Zachy-be karolva....<3

Nos, megkell hagyni nagyon is sok helyes és káprázatos pillanatot kaptunk Zanessától a május 11-én lezajlott Lakers/Jazz meccsen. Gondoljunk bele, a lovag karja barátnője körül, a hölgy feje barátja vállán, a nő és férfi keze összekulcsolva, az úr kedvese fülébe/hajába szagol/nevet, jajj, és kihagytam volna, hogy még csókolózott is a pár?!

De még egy szerelmes gesztussal megajándékoztak bennünket, amikor is Van Zac-be karolva sétálgatott. Édes! Nagyon is az, még akkor is, ha mindezt egyetlen egy képből megállapítva mondom.

Használom az eszem, de megerőltetve is csak a 2006-as Billboard Music Awards-on láttam ilyet utoljára, persze lehet, hogy megcsal az emlékezetem, és rosszul emlékszek vissza. Szóval, tartsuk becsben ezt a pillanatot is! Nem lesz nehéz!=]



Köszönet a képért: VABN.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Ditta!
Vártam már, hogy kitedd ezt a képet is.... és íme....ismét egy kedves látvány....

Andi

xdittax írta...

Azám Ani, azám4 Nagyon helyes, persez kérnék többet is.
Nem voltam itthon egész délután, ezért volt, hogy itt nem lehetett látni a legújabb képet hamarabb.
De a lényeg, a lényeg, a látvány ugyanaz!:)

Pussz!

Névtelen írta...

Csá! Nagyon oké ez a kép is a mi "kettősünkről" ismételten. Minden ilyen kép láttán megerősödik bennem az a tudat,hogy igen ők nyerő páros. Legyen az közös film,vagy maga a való élet. Juhé!!! Kimondottan jó érzés tölti el a szívemet,lelkemet, amikor is őket nézem.Mindenkinek jó éjszakát! Dittám,csak optimizmus,optimizmus!!! Mindenhez. (f.é.)

Névtelen írta...

Ditta,
Tudom én, hogy más dolgod is akad, ezért ne vedd szemrehányásnak....
nem azért hiányoltam a képet...

Puszi, Andi

Névtelen írta...

nahát, ezt a képet én is láttam a szorgalmas fordítás közbe...kiszúrtam a VABN bejegyzésbe az "armlinkage" szót, ami annyit tesz, egymásba karolás
és ebben is benne van a kedvenc amcsi férfinevem, a Link:)))))))<3
és Zachyre is tökéletesen illene, és illik is a Hajlakkban
na jó, megyek, pá
xoxoLL

xdittax írta...

Csá!:D

Nagyon jól mondod Fiatal Édesanya, Ők egy nyerő és átütő páros, vonatkozzon ez bármire! és hidd el, bár sosem árt megfogadni tamácsod, alapvetően is csuda optimista vagyok. Néha - egyesek szerint - túlontúl is, de kit érdekel?!:D

Andi, Tőled először is bocsit kérek, miért elírtam a neved, nem szándékos volt, ahogy az sem, hogy elkezdtem magyarázkodni, mert tudom, hogy nem úgy értetted Te se. :)

És lehet, hogy a Link is szuper egy név, de én maradok a zachynél, bocsi!×P×D

Jó éjt Nektek is: Ditta×××