2008. máj. 31.

"Japán" Identified

Nos most felülírom a VABN-et!

Mert megtaláltam a japán hivatalos Vanessa Hudgens oldalt, így az alapján most kijelenthetem, valamilyen szinten a japóknak is csalódniuk kell, és június 18, helyett "csak" június 25-én vehetik majd kezükbe Baby V 'identified'ját!

Ez nem minden, azt is pontosíthatom, hogy mégjobban járnak a japán rajongók, ugyanis nemcsak 1 bónusz számot kapnak, hanem rögtön hármat is! Ezek a következő hivatalos japán tracklistában csillaggal lesznek jelölve!


o1. Last Night
o2. Identified
o3. First Bad Habit
o4. Hook It Up
o5. Don't Ask Why
o6. Sneakernight
o7. Amazed
o8. Don't Leave
o9. Paper Cut
1o. Party On The Moon
11. Did It Ever Cross Your Mind
12. Set It Off*
13. Committed*
14. Gone With The Wind
15. Vulnerable*


A hivatalos oldalt ITT érhetitek el!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Még így is azt lehet mondani, hogy nagyon szerencsések. És hogy 3 bónusz szám lesz a CD-n?! hmm... Sebaj...drága társaink úgy is feltöltik a netre 24 nap múlva...Annyit meg lazán kibírunk, vagy mégse!? Már iszonyatosan kiváncsi vagyok az új albumra, főleg arra a számra, amelyik a botrányáról szól. Hiszen köztudott, hogy a zenészek a dalaikat a saját életükből merítik, rejtve mindig elárulnak nekünk néhány dolgot. Talán most is így lesz és megtudjuk, hogy mit is élt át igazából Nessa, Zac és a család.

xdittax írta...

Igen, teljesen osztozok szavaidabn. én is ezt írtam már, hogy különösen várom a Gone With The Wind-ot. Igaz, lehet, nem Ő a szövegírója, mégis van beleszólása, mégis Róla fog szólni, úgy istenigazából. Úghogy nagyon várom már az egészet.
Kimondottan. Jobban, mint valah!:)

Ditta×××