2008. máj. 27.

Rock On Story

Will Burton (Gaelan Connell) már hozzászokott ahhoz, hogy osztálytársai folyton terroizálják, vagy éppen levegőnek nézik, addig amíg a cool és népszerű mazsorett lány, Charlotte Banks (Alyson Michalka) megkéri őt, hogy lógjon vele. Will-t lényűgözi Charlotte tehetsége a zene felé. Végül Charlotte -akiről időközben az is kiderül, hogy nagyon tehetséges dalszövegíró, és zeneszerző- megkéri Will-t, hogy hozzon össze neki egy jó kis ütős rockbandát. A cél: le kell győzni az egoista ex-pasit Ben-t.
Will bizyontalanul, ám teljesíti Charlotte kérését, és amikor minden veszi látszik -a bandával kapcsolatban- mégis sikerül összehozni a tervet. Eközben szoros barátság fűződik Will, és Sam (Vanessa Hudgens) között. Ám amikor Charlotte egy súlyos családi tragédiával néz szembe, minden kapcsolatot megszakít Will-lel és végül otthagyja a bandát is. A főhősnek újra meg kell találnia az újonnan felfedezett önbizalmát, és az is kiedrül, h. a szereplők veszítenek-e, vagy szembenéznek a zenével, és kiállnak azért, amiben hisznek!

Rendező: Todd Graff
Szereplők: Gaelan Connell, Vanessa Anne Hudgens, Alyson Michalka, Lisa Kudrow és Scott Porter
Producer: Elaine Goldsmith-Thomas
Forgatókönyv: Jeff Knipp és Todd Graff

Forrás: Nessa-Star; Vanessa-Hudgens.Com.

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

1 pont basszus! :'(

1 ponton múlik nemcsak a matek vizsga erdménye,, hanem az évvégi jegyem.. :S

drukkoljatok h megadják! :) bár nem sok esélét látom..

am pont hármas és négyes határán állok..

(megjegyzem mindig kitűnő voltam de kaptuk ezt a hülye tanárt és... áhh mind1..)

kivagyok.. megölöm ha nem adja meg :D

már kínomban csak röhögni tudok.. ˇˇ

Névtelen írta...

(azért ne féljtekek nem rendezek tömegmészárlást..)

(MÉG NEM)

(magvárom a holnapot)

xdittax írta...

Édes, Szívem, valahogy csak összekaparják. Csak mondd, hogy nem azon az említett "hülye tanáron" múlik! Mert ugye nem azon?!

Ha kítűnő voltál, biztos nem rontanak anniyt. Az túl nagy ugrás lenne, figyelembe kell venniük. Jó, oké, tudom nem lenne muszáj, de csak tudják, csak tisztában vannak vele, hogy nem vagy egy gyogyós...!

És nem vagy gyilkos se. Legalábis nagyon remélem!xDxP

Pussszi, kitartást!
Ditta×××

xdittax írta...

Vagy ha az vagy... az utóbbi, egy öldöklő, akkor kezdek búcsúzkodni! Tudod, sokan vannak akik szeretnek itt a világon...^^

Névtelen írta...

Hehe.. :D:D:D
Abba a sokba én is beletartozom szóval nem rajad fogom kiélni a gyilkos hajlamaimat! :) (L)

Névtelen írta...

Gyerekek! Most egy horror filmről beszélgetünk,vagy mi? Ugyanis lehet,hogy nem jó cikket olvastam pár mp-el ez előtt?? Játszik benn a Texasi láncfűréses is? Na jó pofák vagytok nagyon.Ez a film érdekes lesz.Megtalálható lesz bent tartalmilag,érzelmileg az ÉLET. Barátság,érzelmek,tragédia,szerelem, és maga a zene. Nagyon reménykedem,hogy mindegyikből a pont elég lesz benne,és nem több. Mit gondoltok?(f.é.)

Névtelen írta...

Bettykee. Lesz ez még így se. Tudod ez a pontos dolog a felnőtt életben is tovább működik majd.Kérlek barátkozz meg vele hamar.Mert nem lesz mindegy,hogy PONT mikor és hol leszel,vagy PONT éppen akkor mit csinálsz. Tudom,hogy most PONT érted,mit szerettem volna mondani. Talán jövőre PONT nem kell ezen agyalnod majd. Különben úgy sajnállak titeket,és magamat is. Lenne már vége!!!!!!!(f.é.)

Névtelen írta...

Am jó a történet, csak lássam már a filmet.. :D

bekin írta...

szia nem akarlak megsérteni mert imádom ezt a webloldalt de némértem hogy te mértnem tutsz nap mint nap uj lesifotokat raknifel az egyik oldalon nap mint nap friss ashley hirek vannak nemigaz hogy nap mint nap nem kapjákle öket

Névtelen írta...

kit érdekelnek lesifotók?

jobb az érdekes híreket olvasgatni, mint egy egy lesifotót nézegetni, amit - már ha nem béna az illető - mindenki könnyen megtalál..

SZERINTEM
!!!!!!!!!

én magamrészéről utálom azokat a bejegyzéseket, amiben csak 1/2 fotó van.

am meg zanessáéknak most túl sok elfoglaltságuk van ahhoz (titkos forgatás) h midennap kép készüljön róluk..

Névtelen írta...

szerintem se készlnek minden nap képek Zanessa-ról, vagy vanessa-ról. de ha mégis akkor sajnálom, hogy ditta nem teszi fel őket! bettyke tudnál mondani jó oldalakat?

Névtelen írta...

névtele, ha nem tűnt volna fel, ez nem ASHLEY "blog" hanem Zanessa. Szerinted mégis mit keresnének itt az Ash-es képek??

Névtelen írta...

hmmm..

hát h csak egykét pl legyen, ami hirtelen szembe jut :D

www.justjared.buzznet.com
www.blog.vanashbrenique.net
www.juniorcelebs.com
www.pictures.vanessa-anne.org
www.vanessa-hudgens.com/pictures

am dittám erről a hsm ice tourról sak én maradtam le? :D:D:D:D

ez valahogy kimereadt az életemből.. :S

csak most hallottam róla :$

xdittax írta...

Kedves Névtelen!

Először is, valóban igazuk van a többikenek, ez egy Zanessával foglalkozó blog, így nem frisselhetek pl. Ash-sel, vagy a többiekkel. Ahhoz hogy azokat a legújabb lesifotókat megnézd Róla, más lapra kell felmenned.
És én elhiszem, hogy nagy a lappangás, mihezt képest, és a fotókat illetően meg aztán tényleg! De ezt könnyne meglehet érteni, ugyanis a páros Utah-ban forgat, és otan mostan nem készülnek naponta lesifotók, mint ahogy az akkor szokott lenni, mikor LA-ben tartózkodnak. Egyébként Ashley-ről se készülnének képek, ha nem lenne LA-ben. Anmi kicsit elgondolkodtató, nem gondoljátok skacok? Kevesebb Sharpey lesz a HSM3-ban, vagy mi a szösz? Már sztem lassan több, mint egy hete hiányzik a forgatásról. De az is lehet mostmár kivárja az MTV Movie Awards-ot. Szerintetek?

És hidd el, Névtelen, ha lenne kép, megosztanám, mert nekem is nagy örömöm telik Őket csodálni...:)))

Pussz: Ditta×××

Névtelen írta...

virulok egy HSM paródián :P

ha valakit érdekelne: http://www.youtube.com/watch?v=lnJyEFc9GNs&eurl=http://miss-vanessa-hudgens.gportal.hu/gindex.php?pg=26738187

am bocsi dittám h pont a commentrészben reklámozok, de ez csak youtube :$:D

xdittax írta...

Lehet, bettykee, hogy csak Te maradtál le róla. Én speciel tudtam Róla, de igazából bár látványos show lehet, a mi kedvenceink nem szerepelnek benne. Ráadásul mikor ennek az egséznek volt egy hivatalos megnyitószerűsége, se Nessa, se Zac nem volt jelen, mert mindketten máshol, máseseményeken vettek részt.

Névtelen írta...

nah mostmár tudok róla sok mindent :P
sőt megnéztem neten elejétől a végéig! :p
de szerintem nem nagy cucc.. :S

xdittax írta...

Hmm, én még nem láttam belőle egy kukkot sem. Majd utánanézek én is, azért!;)