2009. máj. 1.

60 mp: Yeah, Cinemax...

Nemrég a 21 éves színészünk, Zac Efron "17 Again"-beli kollégájával, Matthew Perry-vel tett fel egymásnak kérdéseket a Cinemax műsorában, melyben maximum 60 másodperc áll rendelkezésükre.

Zac kérdései Matthew felé:


M: Tulajdonképpen ezek a kérdések, amiket fel akarsz tenni nekem, igaz?
Z: Igen.
M: Szóval én Ezt játszom egész idő alatt, ő pedig Azt.
Z: Nem, beszélgetni fogunk!
M: Zac! Hogy vagy, mi újság? Oké.
Z: Kanadai vagy amerikai útlevelet használsz? (Perry kanadai – Fant)
M: Valójában amerikait használok.
Z: Csak bemeséled!
M: Nem, nem.
Z: Jó, rendben.
M: Beszélhetünk a kérdések közt, ugye?
Rendező: Igen.
Z: A Matthew-t vagy a Mattie-t favorizálod?
M: Ha elég jó ismerősök vagyunk, hívhatsz Mattie-nek. Most éppen szeretném, ha Matthew-nak hívnál.
Z: Valamikor…
M: Álmodozhatsz barátom.
Z: "Sam & Diane vagy Dave & Maddie?
M: Érted a kérdést?
Z: Úgy teszek, mintha érteném.
M: Jó. Ezek karakterek a Cheers és a Moonlighting című tv-showkból. A Cheers-t választom.
Z: Ünnepi vacsorát adnál egy nőnek, vagy csak rendelnél valamit?
M: Ünnepi vacsorát adnék, az jobb benyomást kelt, de tudom, hogy megy ez, úgyhogy, ugyan nem szívesen, de rendelnék valamit.
Z: Gondolom attól függ, mik a szándékaid.
M: A szándékaim mindig olyanok.
M: Yeeaah.
Z: Facebook vagy Twitter?
M: Facebook.
Z: Tényleg?
M: Igen. Te rajta vagy a Facebook-on?
Z: Nem, nekem nem igazán van időm ilyesmire.
M: Nekem egy csomó időm van...
Z: Scrabble vagy Charade?
M: Charade. „Futó-Charade”. Játszottál már olyat?
Z: Tényleg? Úgy játszunk, hogy futunk közben? (?)
M: Szobáról szobára kell rohangálni játék közben. Jó szórakozás. Tudod, mit? Most, hogy ismered a Charade-dolgaimat, hívhatsz Mattie-nek.
Z: Oké haver. Franciául vagy angolul káromkodsz?
M: Tudok egy pár káromkodást franciául.
Z: OK.
M: Oké (kisípolják)
Z: Jó, ez a Cinamax, megtehetjük!
M: Oh, megtehetjük?
Z: Yeah. És most: A Megint 17 kérdések: Becsületesen tanultál vagy nyári iskolába kellett járnod? (A német Wikipédia szerint a nyári iskolát a tudomány iránt érdeklődőknek találták ki, illetve azoknak a hallgatóknak, akik felsőbb évfolyamba akarnak jelentkezni – Fant)
M: Pár évig jó tanuló voltam, 8.-ban? Nagyszerű diák, de majd minden másik évben nyári iskolába kellett járjak.
Z: Két gyereket, vagy ötöt szeretnél?
M: Inkább kettőt, mert az hárommal kevesebb.
M: Ez volt a 60 másodperc Matthew Perry-vel, csak a Cinemax-on.
Z: Ez biztos valamikor éjjel kettő körül kerül adásba.
M: Na igen, megpróbálom nézni.
Z: Abszolút.
M: Igen és teljesen váratlanul visszajövünk és fordítva teszünk fel egymásnak kérdéseket!
Z: Yeah... Cinemax...


Matthew kérdései Zac-hez:


M: Tehát: 60 másodpercben leszünk Zac Efron-al, aki te vagy, így jónak kell lenned ebben!
Z: O-o.
M: Szóval: CD-ket hallgatsz, vagy van MP3 lejátszód, esetleg iPod-od?
Z: CD-ket, mindig CD-ket.
M:Ha egy csomó lány jön feléd, foglalkozol velük vagy elrohansz?
Z: Valójában csak néhány alkalommal történt ilyesmi, rendes esetben a tengerentúlon.
M: Akkor miért töltesz annyi időd Európában? Ezt nem írták fel ide! Most találtam ki ezt a kérdést! A következő kérdést nem értem: Azt mondja: "Chunk vagy Sloth?" (A németek szerint Zac kedvenc filmjéből, a "The Goonies" címűből, két karakter, itt egy videó róluk – Fant)
Z: Hey you Guys!
M: Se a választ nem értem, se a kérdést.
Z: Ez egy utalás (egy jelenet) a The Goonies-re (-ből).
M: Oh, oké.
Z: Na igen, te tudod…
M: Biztosan. Természetesen. Ezt most nem akarom. Éppen most nem fogom ezt csinálni.
Z: Oké, világos. El fogom érni, hogy megtedd.
M: Üzeneteket írsz, vagy inkább telefonálsz?
Z: Ha nem igazán szeretnék beszélni veled, de kedves próbálok lenni, akkor írok egy sms-t.
M: Legtöbbször sms-t kapok tőled…
Z: Oh igen…
M: A kamera előtt vagy a tus alatt énekelnél szívesebben?
Z: Tusolás közben. Mindig ott a legjobb az akusztika.
M: Feltételezem, ott kevesebben figyelnek.
Z: Igen.
M: Képes lennél átverni valakit úgy, hogy közben az arcizmod sem rándul?
Z: Igen-igen. Ha valakit igazán rá akarok szedni, valószínűleg meg tudnám tenni.
M: És most felteszünk néhány Megint 17 kérdést Zac Efron-nak! Elegáns voltál az iskolában, vagy inkább hanyag?
Z: Hanyag voltam.
M: Hanyag voltál?
Z: Igen-igen. Az a fajta voltam, akire azt mondanád „kirittyentett”, úgy hangzik, mintha feltételezted volna.
M: Kinyaltad magad, mint egy kísértet (???)
Z: (nevet)
M: Az osztály bohóca voltál vagy bálkirály?
Z: Többnyire az osztály bohóca voltam, de tulajdonképpen nem a saját szalagavatómon tettem ezt. Párszor voltam más lányok szalagavatóján.
M: Oh, pár hölgy meghívott a szalagavatójára?
Z: Igen. És senkit sem ismertem ott, és azt mondtam: Yeah, senki nincs akitől pánikolhatnék, vagy aki kínos helyzetbe hozna.
M: Biztos, ahogy a zuhany alatt.
Z: Pontosan.
M: Mi az egyszerűebb: a mimikámat utánoznod, vagy a beszédmódomat?
Z: Nagyon sajátos mosolyod van.
M: Tényleg?
Z: Igen, valahogy így:
M: Igen, tényleg így.
M: Ez is kiderült.
Z: Pontosan.
Z: Ott van!
Z: Hölgyeim és Uraim, ez volt minden idők legjobb 60 másodperce. És ezt velem; Zac Efron-al töltöttétek. Jól tettétek.
M: A Cinemax-on.
Z: Cinemax.
M: Tudjátok ezt most csináltam először, de: Oké.

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News.

18 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!

Hú, szép munka Fant :) A vidit csak otthon tudom megnézni sajna, mert most a melóhelyemen nem műk a hangfal :( áááá :)
Tök jó ez az egymásközti
kérdezz-felelek:)

Fant írta...

Köszi Andi :) Azért ha majd LL erre jár, megkérjük, hogy a kérdőjeleket segítsen kiegyenesíteni :)
A vidit nézd majd meg ha hazaérsz, érdemes, Perry is nagy fazon :)
Meló szombaton, nem mondod? Kitartás! :)
Ez a kérdezz-felelek nekem is tetszik, azért Matthew Perry eszméletlenül tud improvizálni, a kisujjában van - jó, hogy Z dolgozhatott együtt vele, sokat tanulhatott tőle.

Névtelen írta...

Oké, szóval...
Egyikben sem vagyok teljesen biztos, de megpróbálom logikusan kikövetkezteteni.
A másodikban az nem kísértet, hanem divatőrült sztem.
Az elsőben pedig Z azt mondta, hogy a játékot futással kell akkor játszani. Itt van róla bővebb infó.

Egyébként köszi a fordot, Fant:)
Ötletes ez a fajta promó, így mindkét félre figyelünk, és ők is sokkal jobban élvezik.

Fant írta...

Szívesen - én pedig köszi a segítséget :) Majd ha Ditta a közelben lesz megkérem, hogy javítsa is ki :)
A kísértetre semmi elképzelésem nem volt, de amit te írsz az teljesen jó. A játék meg: akkor tulajdonképpen az kb jó, amit írtam, csak kijelentés nem kérdés ugye?

Nagyon tetszett nekem is ez a promó, ilyenkor mindíg az merül fel bennem, hogy miért nem lehetett már korábban is így.

De nagyon jó volt, látszott, hogy ők is élvezték valóban mindketten.
Na hátha lesz még hasonló :)

Névtelen írta...

Nem, nem kérdés.

Én is várok még hasonlóan ötletes megoldásokat:))

Andi írta...

No - végre hozzájutottam a vidihez hangban is :) Ahogy mondod Fant, Perry is hozza magát, ő is megette rendesen azt a tréfa-répát :))

Fant írta...

Abszolút megette :)) Azért a sok-sok év Jóbarátok adott bőven rutint :)

b írta...

Milyen tréfa-répát? :S

Fant írta...

Értsd vicces :)) Vagy: humorbon-bon, mint Fábry-nál :))

b írta...

Úgy cuzamen érted a kérdezz-felelekre?

Fant írta...

Perry részére. Tényleg b, neked, hogy tetszik ez a kérdezz-felelek?

b írta...

Mármint amikor ő válaszol?

Fant írta...

Szóval, Andi szavai Perry-re vonatkoznak, az ő részére, a válaszokat és a reagálásokat is beleértve. Gondolom én :)
Az én kérdésem feléd az egész videóra vonatkozik, mindkettőre :)

Andi írta...

Jól gondolod :))

b írta...

Nem tudom mi a véleményem a vidikről. Érdekes :)

Andi írta...

Ne má b, tudod te :))

Fant írta...

Tudod hát, szerintem is - hajrá! :)

b írta...

Megnéztem megint. Van más, ami jobban tetszik, de jó az ötlet.