2009. máj. 28.

Megint 17 - Szabad a pálya!

Minden Kedves Olvasónak!

Ez a bejegyzés külön azért jött létre, hogy legyen egy kizárólagos hely, amely megjegyzéseinél nyugodt szívvel megbeszélhetjük, kitárgyalhatjuk, elemezhetjük kedvünkre, szőröstül-bőröstül velejéig a Megint 17 című alkotást, a Zac Efron főszereplésével készült családi vígjátékot, amely bő egy hónappal, de megérkezett szerény kis hazánkba!

Itt bárki leírhatja a legújabb filmmel kapcsolatos véleményét, megoszthatja gondolatait, érzéseit, kedvére írhatja a különböző kritikákat! Ennek okán figyelemre intek Mindenkit, a kommentek erős spoilereket tartalmazhatnak, Mindenki saját felelősségre olvasgasson közöttük!

Mindenkit nagy-nagy szeretettel várok!

Ditta×××

23 megjegyzés:

;o) írta...

Hűűű ez gyorsan ment.
Nos, mivel tudjuk, hogy Fant és LL az első fecskék ezen a téren - dehát LL ugye elvonult csendes magányba- így már várom, hogy mi lesz Fant első bejegyzése.
Gyorsan én is azért elkezdem....

Fant írta...

Akkor ide is mostmár részletesebben :)

Az első pár perc nekem nem tetszett, főleg a szinkron eszméletlen butítása zavart, de a fiatal Mike valahogy furcsa volt. Aztán jött a terhesség bejelentése, Mike döntése, Zac remek volt.

Amit soknak éreztem legfőképp szintén az elején az Ned piperkőcsége, az "ágy" amiben alszik, ahogy viselkedik, kicsit olyan karkírozós érzésem volt, nem tetszett. Aztán ahogy a film ment előre hozzászoktam, bár azért azt fenntartom, hogy lehetett volna egy kicsit visszavenni belőle.
Mikor az igazgatónő felismerte a dupla-álcát, azon jót nevettem, gondoltam, hogy ő sem teljesen százas :))

A jelenet az ebédlőben, Zac a kosárlabdával alázza a lánya tapló pasiját, na az egyszerűen király volt! Erre is írták egy amcsi kritikában, hogy lenyűgöző, de felesleges, de szerintem abszolút nem volt céltalan, sőt. Leginkább úgy éreztem kicsit olyan okító-nevelő jellegű, amolyan többet ésszel, mint erővel típusú dolog.

Ami nem tetszett: most komolyan - egy olyan fizikummal rendelkező srác, mint Mike, miért nem lehet, hogy csak egyszer bemosson egyet a másik srácnak?! Ez nekem hiteltelen, nem jó. Értem én, hogy nem akarták azt a látszatot kelteni, hogy a fiatal Mike nagymenő volt, de szerintem nyugodtan kontrasztba lehetett volna állítani ezt a felnőtt Mike bénaságával.
A pofonokból is 1-2-vel több volt, mint amennyi még poén volt szerintem. De leginkább azt hiányoltam, hogy legalább a házibuliban miért nem üthette meg a srácot... Értem, hogy klisékerülés, de akkor is...

Nagyon tetszett Zac játéka, teljesen jó volt, abszolút érezhető volt, hogy több a figura, mint aminek látszik. Ez eredeti hanggal lett volna ez igazi, így csak a mimikából tudtam kiindulni.
Nagyon jó volt látni, hogy nem csak a HSM filmekben látott gesztikulációkat adja, hanem ami többet kívánt, ott többet is nyújtott, abszolút hibátlan alakítás.

Tetszett, ahogy a visszafiatalodott Mike közelebb kerül a családjához - nagyon vicces volt, hogy mindenki őt akarta a lányán keresztül a feleségén át, az összes csajig a gimiben :)
Ja, és a nézetei bizonyos dolgokról az egészségtan órán - és amire végződött, nagy volt :))

Aki kifejezetten tetszett benne még az Leslie Mann volt, egyrészt gyönyörű nő, nem véletlen udvarolta körbe Zac minden interjúban, másrészt remek volt a játéka végig a filmben, a legjobban az tetszett, ahogy rájött, hogy Mark az tényleg Mike.

Perry igen keveset szerepelt, dehát ez a film jellegéből adódott. Tetszett, hogy megkapta a Jóbarátok-os szinkronhangját.

A végén azt hittem azért megtudjuk mi lett a kosármeccs eredménye, de ezt már a fantáziánkra bízták úgy tűnik :)

Netty írta...

Én is tegnap néztem meg, mivel ma nekünk nincs suli és ahogy Fant bejegyszését olvastam, csak egyet tudok érteni vele. Mivel én már láttam angolul is a filmet feltűnt, hogy több helyen nem adta vissza a szinkron a lényeget vagy teljesen más volt a szöveg. A butításról ne is beszéljünk...De tetszett. Imádom! :)

LL írta...

Tehát akkor...
Utólag is nagyon örülök, hogy szinkron nélkül néztem a filmet, így ezt a továbbiakban nem kell elemezni:))

Még mielőtt elkezdem, megjegyzem, hogy anyukámmal mentem el megnézni a filmet, méghozzá azért, mert bíztam Z-ben, mikor az egész családnak ajánlotta a filmet. És tetszett neki a HSM-mel ellentétben, és szerintem ráeszmélt Z színészi adottságaira. Ezt csak azért írtam ide, hogy akár párhuzamot is vonhatunk ezzel az esettel és a pálfordulásba hajló kritikusokkal - jó, véleményezőkkel, hivatalos dolgokat még nem láttunk. Egyébként ha IMDb-n a nézői kritikákat megnézitek, meglepően jó az arány a jók és a rosszak között. A rosszakat nagyítóval kell keresni:))

Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz, és hogy ilyen vicces jó néhány helyen. Úgy mentem be, hogy "na lássuk, mit tud Z felmutatni", de ezt nagyjából 10 perc alatt elfelejtettem.

Kezdem akkor Z karakterével. Színészileg teljesen rendben volt, simán megállhatná a helyét bármilyen filmben, ezt már elmondtuk párszor, most bizonyítást nyert szélesebb körben. Hitelesen adta vissza az apaszerepet, az egészségtanórás, az ebédlős és a bulis jelenetek voltak a legjobbak ebből a szempontból. A romantikus jelenetei s rendben voltak Leslie-vel, az a nő is tud, annyi biztos. Az elején és a végén a "keretes szerkezet" ötletes volt.

Ned lehet, hogy egy kicsit tényleg túlzás volt, de szerintem azért volt jelen, hogy oldja a hangulatot a komolyabb jelenetek között. Nálunk a közönségnek mindenesetre bejött, és ha a karakter nem is, de Tom Lennon játéka kifogástalan volt. Sok közük nem volt a cselekményhez az igazgatónővel, de színesítették a történetet.

Michelle szerintem ígéretes tehetség, bár nem nézek Gossip Girlt, szóval nem ismerem. De bízom Z-ben, és látható volt, hogy el tudta játszani Z lányának a szerepét, pedig egyidősek:)

Matthew-ból kár, hogy nem láthattunk sokat, azt hiszem, meg kell még néznem egyszer a filmet külön az Ő és Z mozdulatainak összehasonlítására.

Összességében a kedvenc jeleneteim az ebédlős, az egészségtanórás, és Mike győzelmi bulija. Még lehet, hogy később módosul:)
Ami nem volt túl szerencsés, az a kezdés szerintem. Tudjuk, hogy Z szívdöglesztő, a róla másabb képet kialakító filmet viszont nem ennek bizonyításával kellene kezdeni. Így lenne logikus, bár nem panaszkodom:))

Fant, lehetséges, hogy helye lett volna benne egy rendes verekedésnek, Stan megkaphatta volna a magáét. De haladjunk akkor fokozatosan, ahogy Z mondta.

A kosaras jelenetekkel egyébként hasonlított a film a HSM-re, ez nem csak nekem tűnt fel. Viszont szerencsére nem kap nagy hangsúlyt, de indokolja a kis trükköket, amik nagyon jók voltak.

A meccs eredménye nem annyira lényeges szerintem, engem inkább Alex sorsa érdekelt volna.

Fant írta...

Egy mozdulat teljesen biztos, hogy egyezett Z és Matthew közt: mikor Z, a beiratkozás után be akar vágódni a csajoknál és rájuk mosolyog - a mosoly teljesen Perry-s volt, ahogy arra Z felhívta a figyelmünket a páros vidóban, mikor egymástól kérdezgettek.

Még az jutott eszembe, hogy ebben a filmben majdnem minden tehetségét kihasználták Zac-nek, nagyon kíváncsi vagyok például, hogy más színész a rengeteg trükköt a kosárlabdával hogyan oldotta volna meg.
Engem az ebédlős jelenet nyűgözött le a legjobban.
Sokat adnék érte, ha én is tudnám azokat a trükköket a labdával :))

A kezdés: na az nekem sok volt, túlzó, de még szerencse, hogy pörgős volt a film és gyorsan túllendültünk ezen.

Egyébként az imdb-n pontszám tekintetében sem áll rosszul a film.

Szerintem ezzel a filmmel Z azt bizonyítja, hogy a HSM áradó érzelmei voltak azok, amik a sok negatív ellenérzést kiváltották az irányába, nem a színészi tehetsége.

Michelle is tetszett a filmben - és azt mondom mindenki nagyon rendben volt, nem volt gyengébb alakítás.

Teljesen egyetértek, hogy ez egy családi film volt, nagyon jó szórakozás mindenkinek. Nem is csodálkozok, hogy ilyen nagy siker anyagilag is.

Viszont azt a film után is fenntartom, hogy egészen nyugodtan utazhatott volna Z-vel a promó állomásaira vagy Leslie, vagy Michelle, vagy Tom - akár mindegyikük, mert főszereplők mindannyian.

Egyébként Ned és az igazgatónő jelenetei hatalmasak voltak aztán, amennyire túlzásnak éreztem Ned dolgait, annyira tetszett az a szál.

Az a limuzin óriási volt például - de velük az abszolút csúcs a vacsorájuk és azt azt követő jelenetek nekem :))

A meccs végeredménye Alex miatt érdekelt volna elsősorban, talán még pár perc belefért volna - viszont egyáltalán nincs üresjárat a filmben, minden kell, minden a helyén van, nagyon jó volt.

b írta...

Megnéztem a filmet :) Kis családomnak is tetszett :))

Mielőtt elmentem moziba, elolvastam amiket írtatok. Különösen azon filóztam el, amit LL írt a "szépfiúságról". Mármint hogy kicsit sok volt, főleg az elején. Anno, mikor először láttam a filmet, nekem nem volt ilyen érzésem, de 2., 3., megnézésre sem. Viszont ma a moziban voltak olyan gondolataim, hogy már sok a "jóképűségből". Pedig nem igazán tehet a vonásairól :)) Biztosan befolyásoltatok :P
A Nedes vonal jó volt, bár nekem néha túzó és gusztustalan volt az ipse :)

Ami nagyon tetszett a filmben az az elején a kardozás, az a mozzanat, amikor Mike fejére ejti a képed Ned, és megmondom őszíntén, hogy a pofozkodós rész is :) Igaz, a 3. után minden egyes tasli után meglepődtem, és "jaj szegény, még 1" gondoltam :)
jók voltak a kosaras részek, egész ügyesen kosarazik a srác :))
Tetszett a sokkal másabb gesztusai Z-nek, és az a rész, amikor keringőztek, pontosabban a tánc előtti nyomulás Z részéről :)

Vajon a bulis résznél a táncikát miért nem hagyták benne a filmben? A beharangozóban benne van.

b írta...

A tegnapi mozizással kapcsolatban még 1-2 gondolat.
A közönség nem volt sok, és vegyes volt. Voltak gyerekek is, de hapik is ugyan úgy, na meg csajok. Lelkesen nevetgéltek a filmen, és nem hallottam fikázást a film után sem :) Ezzel azt akarom mondani, hogy nem csak a tinilányok váltottak jegyet a filmre, akik ZE nevére pavlovi reflex-szerűen váltanak jegyet a filmre. (ezt a szép mondatot olvastam valahol :) )
És vicces volt, mert egy olyan film előzetese volt a reklámban, ahol a főhős szintén visszamegy a tinikorba, hogy helyre hozza a ballépéseit a csajokkal (vagy csak 1-el?) kapcsolatban :D

Fant írta...

A pofozkodós részt reméljük nem túl sokszor kellett felvenni :))

Szerintem a bulin való tánc azért maradt ki, mert soknak érezték már, és szerintem végül amilyen lett az a jelenet, nem is illett volna bele.

Azt a szép mondatot én is olvastam, az est.hu-n :)) Ha figyelte volna a cikk írója az amcsi adatokat legalább, akkor nem ír le ekkora meredekséget :) A közönség nálunk is vegyes volt azt lehet mondani.
Majd kíváncsi leszek a magyar számokra :)
Még a közönséggel kapcsolatban amit megfigyeltem, hogy nálunk igazán gyerekek nem is voltak, kb LL-ék korosztályából voltak a legfiatalabbak.

Én az új Harry Potter film előzetesére emlékszem, hogy a film előtt levetítették - eszembe is jutottak az itteni HP kedvelők :))

b írta...

Hát nem tudom, hogy nagyon nem illett-e oda. Őszíntén nekem kicsit darabos volt az a bulis rész a filmben. MEgjelennek Ned-ék, elküldik a vendégeket, de Mark és a feleség ott könyököl békésen a korlátnál beszélgetve, mint ha még tartana a buli, és a lányuk sem megy sehova. Az elején, még jó hagulat volt, az a valaki is beleugrott a vízbe, maradhatott volna az a rész ott szerintem.

És mit szóltok a "nagy" jelenethez, a (felfújt) csókhoz?

Fant írta...

Kritikus vagy b :)) Szerintem végül komolyra akarták azt a jelenetet, a beszélgetéssel, Stan-el, és úgy voltak vele, hogy annyi tánc már nem kell bele...

A nagy csókjelenet: hát most komolyan - ezen kellet úgy pörögni? :)) Minimum valami 16 karikásra vártam, erre majdnem a HSM 3-ban lévő is lekörözte, sőt :)) Eszméletlen mennyire felfújták, világos volt már a film előtt is, hogy túlreagálják, de nem gondoltam, hogy ennyire :)

b írta...

Ugye? :)) Bennem az is femerült, hogy igazából meg sem történt, csak úgy tettek mintha... :)

Névtelen írta...

Némi keresgélés után sikerült rátalálnom egy rossz kritikára, bár egyetlen gondolatot fejt ki, az sántít, úgy ahogy van. Az Exit-esről van szó egyébként. Nem azért írtam, hogy beszélgessünk róla, nincs miről, csak hogy tudjuk: nem mindenki tér meg elsőre:)

A pofozós jelenet a végén kicsit tényleg vesztett a humorából, amúgy vicces volt. Egyébként az LA-i premieren kérdezték a szereplőket erről a jelenetről, és azt mondták, hogy kifejezetten rossz érzés volt megpofozni Z-t.

Nem az volt a baj, hogy Z jól nézett ki, ez állandó elem volt a filmben. Inkább az, hogy ezt feleslegesen túlhangsúlyozták a legelején. Pl a pompomlányokkal táncolással semmi bajom nem volt, az a népszerűségét mutatta be a sulijában.

A közönség nálunk olyan mértékben változatos volt, hogy a mellettem ülő srác angolul beszélt. Eleinte nem tűnt fel, csak sejtettem a hozzáfűzött szavaiból, de aztán mikor vége lett, bejött a sejtésem. Egyébként tetszett neki is:).
És voltak még kisgyerekek is, azokat végképp nem értettem, mit keresnek ott, egyrészt alig tudják elolvasni a feliratot, másrészt 12-es a film. Nyilván a szüleik azt hitték, hogy ez a HSM folytatása.

Így a kommenteiteket átgondolva szerintem is komolyab célja volt a bulinak, és ráadásul a tánc a 89-es Mike-ot idézte volna vissza, ami illúzióromboló lett volna. Úgyhogy pont jó lesz kimaradt jelenetnek: látjuk is, de a film cselekményét nem kavarja meg.

HP trailer: már láttam pár változatot előtte, de nem igazán emlékeztem rájuk. Mikor bementem, és nagy nehezen megtaláltam a széket a sötétben, pont az jött. És azt a másik időugratós filmelőzetest nekünk is leadták.

Csókjelenet: most már képzelem, mit élhetett át azok alatt az interjúk alatt Z. Egy színésznek ez a munkájához tartozik, és az, hogy perceken keresztül erről kérdezik, elég lealacsonyító lehet. Például a táncos jelenetről többet lehetett volna beszélni, nevetséges, mennyire felnagyították. Bár Z számára kínos lehetett Judd előtt az a jelenet, és ismerjük a sztorit Leslie kislányával is, de ennél többet nem kellett volna foglalkozni vele.

b írta...

Értettem LL, hasonlóra gondoltam, csak nem jól fejeztem ki magam. Engem még az elején Z parókája zavart :)
Azt láttátok, hogy a Kevin Federline-os cuccban mennyire le volt tolva a nadrágja? Csoda, hogy nem esett le róla :)

Fant írta...

A túlhangsúlyozás miatt egyébként az elején kissé feszengtem, gondoltam, ha ez lényegi elem lesz az egész filmben, akkor én nem járok jól - aztán megoldódott, bár egy helyen volt még túlzás (nekem) mikor begördül a kocsival, normális kinézettel a suli parkolójába, kiszállt és percekig különböző beállításokból mutatta a kamera. Oké, hogy értse meg a néző, hogy most nagyon jól néz ki és mekkora kontraszt az előző jelenetbeli önmagához képest - de talán két beállítással kevesebb is elég lett volna, az adottságait senki nem kérdőjelezi meg :)

Exit: elolvastam én is, hát igazad van LL, tényleg nincs miről beszélni, szóra sem érdemes cikk.
Valóban nem mindenki tér meg elsőre, de tény, hogy az egy darab pozitív írás is pont egyel több, mint ami a HSM 3-ról megjelent, szóval ha kis léptekben is, de haladunk :)
Más kérdés, hogy sokaknak soha nem lesz elég jó, mert élből lehúzzák, az adott filmjének ismerete nélkül.

A kisgyerekek ráadásul szerintem nem is értették az egészet. De ha már elviszi a szülő, akkor miért nem a szinkronosra?

Csókjelenet: komolyan érthetetlen, gyakorlatilag nem volt miről kérdezni, meg is érteném bizonyos fokig, ha egy teljes jelenet ki lett volna rá hegyezve, mint a HSM 3-ban, de így... Az idiótaság csúcsa. Z persze nem mondhatta, hogy ember, nem azon van a hangsúly, úgyhogy elég jól kezelte a témát.
Egyébként pedig abszolút a munkájához tartozik, sajnos ez a világ riportereinek nem egyértelmű.

De b, Zac civilben is eléggé lent hordja a nadrágját :) Egyébként nekem nem tűnt fel, de majd ráfigyelek legközelebb :)
A jelenet: én nem vonom kétségbe, hogy megtörtént, csak annyira minimális volt, hogy ezt ennyire felfújni, finoman szólva nem kellett volna.

b írta...

Igen, eléggé, de ennyire azért nem :) (akartam képet hozni, sajna nem sikerült)

Névtelen írta...

Az a jelenet, amiben Z kiszáll a kocsiból és bemegy a suliba, azt volt hivatott szerintem hangsúlyozni, hogy mennyire nagy szerepet játszik a külső az iskolai rangsorban, és hogy Mike mennyire örült, hogy ilyen könnyen be tudott illeszkedni. Benne van a pakliban persze, hogy Zac Efronról van szó, akit a közönség egy része amúgy is bálványoz a külseje miatt. Talán elég lett volna ebből kicsit kevesebb.

Kilógó alsógatya: WMP-ről ezek szerint nem lehet pillanatképet csinálni, nekem se jön össze. Ennyire talán csak egyszer látszott ki valamelyik reptéren. Viszont ilyen színes alsógatyát Z sosem venne fel szerintem.
Mellesleg ez érdekes, a mi sulinkban vannak olyan emberek, akik néha hasonlóan öltözködnek (Ed Hardy póló strasszkövekkel, térdig kilógó alsógatya, rózsaszín cuccok), és elvileg ők állnak a ranglétra csúcsán, de a hátuk mögött mindenki csak röhög rajtuk. Kíváncsi lennék, hogy más kultúrákban mit kezdenek az ilyenekkel.

(f.é.) írta...

Úr Isten!!!:))

Mi fene folyik itt?:))
Ti aztán kiveséztétek,sőt elemeire,sőt atomjaira boncolgattátok a filmet,mely alapjában véve nem erre hivatott volt beteljesedni!:)Én a mai du.folyamán tekintettem meg,ezt a laza,és valójában érzékeny,fájó filmet.:) Én nem csak a ruhákat,a lányokat,a poénokat,a döglesztő pasit láttam benne,persze még sok-sok máson kívül,hanem az érzelmek dúlását,az élet lepergését,az elfojtott,félresikerült vágyak megvalósítását. A küzdelmet,mely kemény. Tehát a lazaság alatt ott lapul a kő-kemény élet.:)De tetszett!!:))

Sára írta...

Hát... Most nem hülyeségképpen, de lehet erre a filmre nagyon rosszat mondani? Nyílván nem minden embernek tetszik, de legnagyobb részében sokaknak tetszik! De mivel az én véleményem kell most jelen esetben, így csak jót hallhattok! Nekem iszonyatosan bejött a film, néha megállás nélkül nevettem, és komolyan mondom, nekem semmi sem volt túlzás benne! :$
És ami Zac tehetségét illeti: filmnézés közben többször magam elé vettem (gondolatban) Troy-t, és hát meg kell mondjam kicsit sem hasonlított rá, tehát én el is ítélem azokat, akik csak azt mondják, h ő csak egy karaktert tud eljátszani...
Matthew nagyon-nagyon tetszett, és én is úgy vélem, h kevés szerepet kapott, de amit kapott is, azt jól csinálta...
És hát mást nagyon nem is mondanék, mert az úgy is csak jó lenne! :)))

Andi írta...

Ma megnéztem a filmet a fiammal és nagyon tetszett :)) Remekül oldotta meg Z a fiatal apa illetve férj szerepét, jó volt:)
Tele volt élettel és érzelmekkel :)

Nicole írta...

sziasztok!
má én is láttam én naon teszett!!!^^.
am nem tudjátok megmondani mikortol adják DVD-n??
vagy nem tudjátok honnan lehet letölteni??
előre is köszii...

tinus írta...

Szia!

a pirateclub.hu-ról letudod tölteni csak regisztrálnod kell!!!!!

beírod a keresőbe és ott lesz, a cinedubos a legjobb minőség igaz,h mozis de nagyon jó szerintem

A filmmel kapcsolatban pedig:Zac játéka nagyon jó csak így tovább!!!!!!

Nicole írta...

köszii:)
puszi mindenkinek:D

hfghgfhg írta...

Halihó^^
Én még sajnos nem láttam ezért szeretném megkérdezni, hogy honnan tudnám letölteni?
Előre is köszi^^:$