2009. máj. 5.

Lehetnék ennél izgatottabb?

Egy igazán különleges/nemmindennapi/furcsa This Morning riport interjú részletekkel következik, melyben Zac Efroné a főszerep, akárcsak legújabb filmjében, a "17 Again"-ben.



Zac Efron talán tinédzserek millióit hódította meg, de úgy tűnik, maga a High School Musical filmek szívtiprója teljesen felnőtt.

Felkészültetek rá, hogy találkozzatok a világ legforróbb 21 évesével? Nos, én igen, és szerencsére lehetőséget kaptam, hogy közvetlenül beszélgessek Efronnal az új filmje, a Megint 17 kapcsán. Volt szó szerelemről, csókolózásról, zenéről… Ebben a vígjátékban Zac Matthew Perry-vel szerepel együtt, mindketten Mike O’Donnell szerepét játsszák, egy családapát, akinek nem tetszik a munkája, rossz a hozzáállása, és bonyolult váláson megy keresztül. Miután Mike eltöpreng azon, hogy mennyire más lehetne az élete, egy csoda folytán ismét 17 éves lesz, és újra középiskolába megy.
Sajnos még ha Mike-ot külseje 17 évesnek mutatja is, stílusával nem illeszkedik be fiatal osztálytársai közé.

Vajon Mike ki tudja javítani hibáit, vagy a történelem megismétli önmagát?

Talán már megszokhattuk, hogy ezt az amerikai srácot a High School Musical trilógiában látjuk, de Zac nemrég kilépett a Gumiláb remake-jéből, lejárt az ének és a tánc ideje.
Zac: Nem arról van szó, hogy belefáradtam a musicalekbe – alig várom, hogy még egyet készítsek – szerintem most másnak jött el az ideje, új dolgokat szeretnék felfedezni, vagy legalábbis megpróbálni. A növekedés, terjeszkedés mindig fontos, úgy érzem, felkészültem egy újabb kihívásra.

Nos, Zac bármibe kezd, a hölgyeket mindenképp lenyűgözi…és ha már benyomásokról van szó, azt hallottam, Zac barátságot kötött Matthew Perry-vel, akivel azonos karaktert játszanak a filmben.
Mi volt a legjobb benyomásod Matthew Perry-vel kapcsolatban?
Zac: Szerintem a filmben leginkább rá jellemző elem, amit utánoztam is, a mosolya volt. Sosem látszik a foga, mint nekem.

Most pedig lássuk, felkészült-e a legjobb idézetemre.
~Lehetnék ennél izgatottabb, hogy találkozhatok veled? (Could I bee anymore excited to meet you?)
Z: Tessék?
Ezt mondtad a filmben.
Z: Ja, tényleg.
Ez annyira kínos, legszívesebben…nos, ha elsőre nem sikerül…
A filmben 20 évet fiatalodsz, amiről az jut eszembe, hogy milyen leszel idősebb korodban. Most pedig játsszunk egy játékot, aminek neve Ha megfordíthatnám az időt.
Elénekelsz nekünk valamit?
Z: Öööö, nem.
Várjunk, nem énekelsz? Biztosan ő szerepelt nem egy, nem kettő, hanem három High School Musical filmben?
Oké, akkor, ugorjunk.
A filmben a lányok bolondulnak érted. Milyen volt az első csókod?
Z: Az első csókom átlagos volt, egy faházban történt egy fa tetején az udvarukban, voltak gyertyák, meg ilyenek…
Szerencsés lány! Úgy látom, taktikát kell váltanom.
Gimnáziumban hogy tudattad a lányokkal, hogy tetszenek neked? Mit mondtál nekik.
Z: Nem emlékszem.
Én például megdicsérném az öltözködését.
Z: Ez jó módszer. Eddig ma neked volt a legjobb felsőd.
Köszönöm, csak neked választottam.
Z: Köszönöm, nagyszerűen nézel ki!
Végre pozitív benyomást tettem, de ki tudok még húzni belőle valamit a maradék idő alatt?
Mielőtt elmegyek, azt szeretném, ha megmutatnád azt a kosárlabdás trükköt, amit a filmben fantasztikusan csinálsz.
Z: Természetesen. Adj egy labdát.
Ez fantasztikus volt! Vére megnevettettem, tetszik neki a felsőm, a kiegészítőim, itt az ideje valami személyesebbnek!
Tanulhatnék egy kis labdapörgetést Zac Efron-tól?
A válasz igen. Nos, mit mondhatnék. Letelt az idő.

8 megjegyzés:

Fant írta...

Üdv itthon Ditta! :)
Érdekes riport, szokatlan meg kell hagyni, de kreatív feltétlenül.
Az a kosárlabdás trükk még mindíg nagyon tetszik nekem. :)

Névtelen írta...

helo ditta ,linkluvor és persze üdv mindenkinek nagyon jo pofa ez az interju én annyit nevettm rajta
mázlista ez riporter csaj
a kosárlabdás trükköt ugy meg tanulnám tetszik ahogy zac csinálja
pussz laura

xdittax írta...

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy nem egy kommenttel kezdtem és nem üdvözöltelek Titeket, de siettem, és különben olyan fáradt vagyok, mint a csudaságoscsuda. De azért jólesően. Azt látom, hogy azért lenne miről beszámolnom, de még nem tudom, mennyire leszek képes ma pótolni a lemaradásomat. Ráadásul holnap már bele kellene nézni erősen a tanulnivalóba.

De ennek ellenére már el kezdtem olvasgatni a távollétem alatt megszületett kommenteket. :)

b írta...

Üdv Ditta :)

Érdekes riport :), de időnként itt is érzem a feszengést a kérdések miatt :)

Andi írta...

Sziasztok!

Üdv. Ditta :)

Nem semmi, ahogy azt a lasztit pörizi :))

Névtelen írta...

Szia Ditta:)
Tanulnivalók - dettó:S
Őszintén szólva gondolkoztam rajta, hogy elküldjem-e ezt az interjút. Furcsa, és a riporter nagyon szokatlan. Számomra pozitívum, hogy nem átlagos.

Fant írta...

Hát nézzétek, ami egyértelmű, az az, hogy a riporter nagyon élvezte ezt az interjút :)) Z kicsit értetlenül ült ott, hogy vajon a csaj minek örül ennyire, de látott ő már különbet is :)
Jó, hogy megcsináltad ezt is LL, látókörbővítő, ilyen is van, jó ez, laza, szokatlan, alapvetően teljesen pozitív - köszi :)

Ditta, nem haragszunk, és türelmünk is végtelen :)

Jó tanulást, mindkettőtöknek - kitartás, már nem sok van hátra, hamarosan év vége, kicsit még belehúztok, aztán lehet lazulni, gondoljatok erre :)

Andi írta...

Jó éjt Mindenkinek!