2009. máj. 6.

Peace Girl

Egy pillangós Vanessa Hudgens sétált be a Studio City-beli Blockbuster-be vasárnap délután, azaz május harmadik napján.

A 20 éves tehetség egy 1970-ben készült filmet, az
Öt könnyű darab címre keresztelt amerikai nagysikerű zenés drámát kölcsönözte ki, melyben Jack Nicholson alakítja a főszereplő Robertet.

Nessa néhány könyvet is felkapott, és egy joghurtot is elnyamogott mielőtt még Kedvese, Zachary Efron házához elrobogott volna híres Audijával. Most legalább lehet egy biztos elképzelésünk arról, mit csináltak bent zárt ajtók mögött, hát nem? :)

Képeket vasárnapról ITT találtok!

Legközelebb Baby V-ről kedden(május 5-én) készültek lesifotók, amikor az olasz Cecconi’s étteremben fogyasztotta el ebédjét West Hollywood-ban, LA-ben.

Az elbűvölő Nessa egy rózsaszínes Lauren Moshi "Peace Girl" ruhát öltött magára, amilyet pólóként már viselt egyszer fehérben, amikor Zac-kel Japánba mentek a HSM3-t promótálni.

A Kétlábonjáró Szépség ráadásul végre újra két ágba fonta ében haját, és egyszerűen meseszép volt.

A tegnapi fotókat a Miss Vanessa galériájában találjátok meg!

14 megjegyzés:

Fant írta...

Sziasztok! Ez aztán bejegyzés-özön :) És rögtön a Szépséggel indul, ez priceless :)
Nos valóban meseszép - ez egy méltó jelző, és igen, abszolút fix elképzelésünk lehet mostmár :))

Egyébiránt, Ditta, Te és LL még nem nyilatkoztatok a most diplomatikusan megemlített pillangóról, ami mindenki fantáziáját megmozgatta, érdekelne a véleményetek :)

Névtelen írta...

Ismét kitett magáért kétségkívül.

Pillangó - nekem tetszik, ezek szerint olvas minket, utalva a divatpillangós bejegyzésre. Viszont az állandó tetoválásnak nem vagyok híve, idősebb korban nem néz ki jól és problémákat is okozhat. Osztom Fant nézetét, miszerint henna.

Egyébként nem lehetetlen, hogy amcsik és más külföldiek olvasnak minket. A Google fordító néha egész tűrhetően fordít angolra, kipróbáltam.

b írta...

Wow :)
LL van a JJJ-n Brittany Snow-val valami beszélgetés. Lefordítanád ha megkérlek? Csak úgy nagyjából.

Fant írta...

Ahogy a térképet elnézem, lehetnek is külföldi olvasóink, vagyis annak tanulsága szerint vannak. És tekintve, hogy a ZA Angels-ről el lehet jutni ide, nagyon könnyen belefér, hogy akár V is olvas minket néha, pláne, ha használható cucc a google fordító - közel a világhír a blognak, hiába :)

xdittax írta...

Jajj menjetek már! :D

b, ne aggódj, a Brittany-s cikk jönni fog majd nemsokára a főoldalra. :)

És a pillangós: egyértelmű, hogy V szereti a pillangókat, szerintem ezt az ötletet azért nem tőlünk vette. :) De azért én halkan megsúgom, szeretném ha nem lenne igazi. Én is úgy vagyok a tetoválásokkal, hogy nagyon meg kell fontolni, bár én is szeretnénk magamnak apró(ka)t, nekem valahogy annyira nem tetszik. Igazából azét nem vagyok oda, hogy színes, és azért, ahol van, de alapvetően meg nagyon szép kis lepke, és tudjátok, hogy én is bolondulok értük, szóval... :)

Névtelen írta...

Nem, azt azért nem gondolnám, hogy azért van ott az a pillangó, mert olvas minket, csak azt akartam mondani, hogy olvashatna.
Szerintem is jobb a fekete-fehér tetoválás, viszont nem hiszem, hogy végleges.

Fant írta...

Persze, olvashat, akár, nem biztos, de elméleti síkon előfordulhat, a körülmények adottak hozzá, csak erre akartam célozni.

Nocsak, Ditta, szeretnél egyszer tetoválást magadnak?

V tetkója furcsa volt elsőre, kicsit talán nagy is. Abban én is bízom, hogy nem végleges - de nem is hinném, hogy az lenne.

De ez a téma adott egy-két ötletet, a vasárnapi meséhez :)))

b írta...

Ha már tetkó: szerintem az a terület ahol van az a pillangó, elég érzékeny lehet.

b írta...

A kezdeményező páron kívül volt még valaki, aki megtette anyertesek közül?
Én sem gondolom, hogy ZV megteszi, ha nyernek. Sőt, még némi "pironkodást" v. zavart is el tudok képzelni (főleg Z-n) :))

xdittax írta...

Pontosan tudom mire gondoltatok az olvasósdival. :) És a tetoválással is egyetértünk akkor, úgy látom nagyjából.

Egyébként nézegetve, tényleg gyönyörű az a pillangó a hátán, és arra is rájöttem már, hogy valószínű azért se teszik annyira, mert én magamon valami teljesen mást képzelek el. Vagy a tarkómon, vagy a fülem mögött... nem tudom, valami egyszerű, szimpla, szolid minta, vagy bármit, amit nem fogok visszavonni és megbánni. Szerintem ha ízléses a tetoválás semmi gond nincs vele. Végül is Vanessájé is az. Különleges(en) szép! :)

Fant írta...

Egyébként itthon a látható helyeken lévő tetkó sokakban még unszimpátiát kelt - munkaadókra gondolok alapvetően.
Noha egy hasonlóan diszkrét tetkó, mint amit említessz, Ditta még kellően szolíd :) Meg kell mondjam alaposan megleptél ezzel a dologgal egyébként :))
Viszont ne aggódj, a Mesélő már ki is talált valamit figuraügyileg a számodra ;)

B: szerintem is érzékeny lehet, továbbra sem gondolom, hogy maradandó a cucc.
Ha pedig nyernének oltári zavarban lennének szerintem is, nem győznének hárítani :)

V is alaposan meglepett bennünket ezzel a dologgal, szokatlan és furcsa volt elsőre, de teljesen ízléses és szép :)

Fant írta...

Nos, azt hiszem meg is kaptuk a választ az igazi vagy sem kérdéskörben: nézzétek. Láthatjuk, hogy nem láthatjuk :))

xdittax írta...

Most mondjam azt, hogy hála Istennek? :)

Egyébként így nagyon édes, és játékos, hol rajta lehet valami kis matricaszerű, hol nem. :)

Szépség :)

Fant írta...

Mindíg tartogat valami kis izgalmat már a puszta megjelenése is, igaz? :))
Különben ha belegondolunk, fura is lett volna, ha egyből egy akkora tetoválással nyit, elsőre valami diszkrétebbett, kisebbet gondol az ember :)
Nade sejtésünk helytálló volt és se szolídabb, se hivalkodóbb, csak egy kis átmeneti cucc :)