2009. máj. 28.

Megint 17 - A mozikban!

Magyarországon mától mozikban Zac Efron főszereplésével a Megint 17!


„Hé, Mike, meg kell mondanom, Scarlett úgy néz rád, mintha ki akarna rúgni a házból. És az sem előny, hogy a gyerekek semmibe vesznek. Vagy szerinted az?”
„Nem mondanám.”

Zac Efron: Tehát Mike nem elégedett azzal, hogy hogy alakult az élete. Azt kívánja, hogy visszamehessen akkorra, mikor az élete még nem romlott el.

„Azt kívánja, bár újrakezdhetné.”
„Pontosan.”

„Hé, jöjjön le onnan!”

Matthew Perry: Rossz döntéseket hozott, és az élete sokkal könnyebb és jobb volt fiatal korában.

Zac Efron: Miután átváltozik, a legjobb barátja azt hiszi, hogy betörtem a házába.

„Tolvaj!!!”
„Hé, én vagyok, Mike O’Donnell, a legjobb barátod!

„Lehetőséget kaptam, hogy újrakezdhessem az életemet, hogy kijavítsam! Visszamegyek a gimibe, ember!

Zac Efron: Hihetetlennek tűnik az ötlet, hogy visszamenj a gimibe felnőttként, egészen addig, míg meg nem történik.

„Mi van rajtad?
„Ez menő. És azon a képen Kevin Federline pont ezt a cuccot viselte.”

„Megtámadott a K-láz?”

„Mi van rajtad?”
„Ezt Clay Aikenen láttam.”
„Hagyj ki ebből!”

Zac Efron: Ez olyan, mint a kamaszok bizonytalanságának homálya…

„Mit tanultál az iskolában?”
„Hogy nem vagyok jó apa.”

„Nem rólam van szó. Alex és Maggie szorul segítségre.”

Leslie Mann: Ő jóképű. És karizmatikus. És tehetséges.

„Szia anyu, ő Mark.”
„Wow. Pont úgy nézel ki, mint a férjem. Olyan bizarr.”
„Mi nem az?”

Matthew Perry: Az egyetlen probléma az, hogy sokkal jobban nézek ki, mint ő, nem tudom, érthető lesz-e, hogy ugyanazt az embert játsszuk. /? Nem hiszem, hogy tényleg ezt mondta, de én is így hallottam, a németek is, és a spanyol feliratot is hasonlóan fordította a webfordító…-LL/

„Miért integet az új srác nekem?”
„Nem tudom, de ha alma lenne, biztosan finom lenne.”

Zac Efron: A 17-t egy kalandos önfelfedezésként jellemezném.

„Miért jársz vele, terrorizálja a kisöcsédet?!”
„Kinek képzeled magad, az apámnak?!”

Zac Efron: Ez egy klasszikus történet arról, hogy értékelned kell azt, amid van, főleg a családod.

„Bevettek a kosárcsapatba!”
„Tényleg? Annyira büszke vagyok rád!”
„Én is! Nagyon jó leszel!”
„Mark, ezt nem így kell kimutatni!”

„Szóval. Ha nem tisztelitek magatokat, hogy várhatjátok el mástól, hogy tiszteljenek titeket?”
„Ne tisztelj engem!”
„Nem, engem ne tisztelj!”
„Ez már egy másik apa problámája.”

Fordította: LinkLuvor.

29 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vanessa nélkül ment a Lakers meccsre. Mi a véleményetek? Szakítottak valóban? Remélem, hogy nem. És remélem, hogy kapunk most már valami biztatót róluk közösen. Már nagyon rám férne.

Dana írta...

Nem hiszem hogy szakítottak,bár már semmit sem hiszek...mi ezt nem tudhatjuk,sőt senki sem tudhatja,de ha ezt újságban olvastad akkor nagy a valószínűsége hogy nem igaz:)Biztos hogy lesznek hamarosan Zanessás képek,nem kell kétségbe esni,hisz valahol mindig lekapják őket a paparazzisok:DMa belenéztem a bravo,popcorn,IM....már nem tudom melyik de hihetetlen hogy miket ki nem találnak...Ha jól emlékszem volt egy olyan hogy nem ebben az évben lesz az esküvőjük,hanem csak jövőre-.-
hihetetlen.

Amúgy már nagyon várom a filmet,mi csak szombaton megyünk..természetesen az suli miatt:(

xdittax írta...

Igen, most sajnos nem jött ki úgy a mozikba kerülése itthon, mint október 23-nál, bár gyereknap lesz, és ez is sok jót hordoz magában. :)

Remélem azért van pár szerencsés, akik már ma szembetalálkoznak Zac-kel a vásznon.

Mi addig a Lakers-ös képeket nézzük. Ahova Vanessa nélkül ment. De az én véleményem az, hogy ez nem jelent semmit. Vani ott volt vele néhány meccsen már, de nem viszi azért túlzásba, volt már Zac nélküle is, különösen, ha nem randevúzni mennek, hanem egy barátja kíséri el. Ilyen programok is kellenek, nem? Lehet, hogy nincs Vele de ez nem jelent rosszat. Egymás nélkül is kel, hogy programokat szervezzenek, csajosakat, pasisokat, családdal vagy barátokkal, főleg, hogy most töltöttek el együtt csak kettesben hosszabb időt távol mindentől.

Légy egy kicsit türelmesebb Kedves Névtelen, hétvégén MTV díjátadó, közös jelenés és reményeink szerint két közös köszönőbeszéd is, a kettő külön mellett. ;)+

Még egyszer jó szórakozást a filmhez!

Szép napot: Ditta×××

Fant írta...

Ezt a kérdést nem is igen ragoznám tovább már, mert mindent elmondtatok, amin én is gondolok, annyival egészíteném ki, hogy Vanessa-nak más jellegű teendői akadtak tegnap, egy fotózáson vett részt, itt egy videó, az indulásról-érkezésről. Így tehát ha az eddig sorolt okok nem lennének elegendőek, ez egy újabb.

Nekem máris tart a hosszú hétvége, úgyhogy én ma este hétre tervezem a mozit.

Fant írta...

Találtam egy pozitív kritika-szerűséget a port.hu-n.
Erre lehetne azt mondani, hogy na mi van, mi van? :)) Kezd leesni nekik a dolog, még a végén teljesen jó kritikák fognak születni - na jó annyira utóbbiban azért nem hiszek :)

Névtelen írta...

helo mindenkinek és persze helo ditta és linkluvor
egy gyors kérdésem lenne nagyon jo lenne ha tudnátok rá a választ na szoval filmes ajándék csomagot lehet nyerni 17 again-est ha erre tudom a választ ime:Mike emlékei szerint mit olvasott felesége, Scarlett, amikor először megpillantotta?
kérlek segitsetek benne
elöre is köszönöm laura

Névtelen írta...

Hát nem hiszem el! Már az internet kapu oldalán jobbra is kinnt van most érkezett friss hírként, hogy szakított az álompár! Zac és Vanessa kapcsolata véget ért. Nincs tovább! Ugyanis Vanessa már nem illik bele abba a képbe, amelyikben most Zac van. Jól menő filmek, hírnév stb. Vanessa pedig csak a "kislány" a HSM-ből. Hát ez őrület! Az biztos, ha Zac ezért szakított vele, akkor nagyon elítélem. Akkor Vanessa sokkal jobbat érdemel nála.

Névtelen írta...

Rendben, Laura, itt a címe: Fagypont alatt, angolul Less than zero.

Áhh naggyon jó film volt, de akkor itt nem fejtem ki. Nem kis erőfeszítésembe kerül:))

Szakítás - no comment. Tényleg elegem van a témából:D

;o) írta...

Gyerekeeeeek! Ne csináljátok már a ciriburit- kell ez?
Inkább lessétek Fant mikor érkezik meg a moziból és számol be elsőként a filmről.

Tényleg Ditta, lesz ennek is külön oldala? Mármint engem nem zavar, ha itt fejti ki a film részleteit, de tudom, hogy van aki már a HSMnél is igényelte.

LL, ahogy olvasom melegetek éppen nem lesz a versenyen. A holnapi iskolai sportnapot nálunk lefújták....ilettve prolongálták.
Most éppen azon gondolkozom, hogy be kén csukni az ablakokat, mert a jegesmedvék már kopogtatnak, elég hangosan....

Névtelen írta...

MTV...nos, rossz híreim vannak. Olvastam, hogy nem lesz magyar élőközvetítés.:(((

Most nem azt beszéltük, hogy nem írunk itt a filmről tekintettel azokra, akik még nem látták? Egyébként írtam volna már egy pár arasznyi kommentet:))

Nagyon remélem, hogy a meteorológusok ezúttal tévednek. Szerintem ez a verseny nagy lehetőség lesz, nem akarom, hogy emiatt csökkenjen a rekordlehetőség.

Névtelen írta...

;o), egyébként meg tudod adni annak a torrentnek a linkjét, amiről a 17-t leszedted? Köszi előre is.

;o) írta...

Nem. Ugyanolyan meghívással működik, mint az itthoni nagy....
Ez amerikai megosztó oldal. Egyet tudok tenni, ha végre elcsendesedik a család megnézem. Ha eltöröm a torrenteket a toldaccuccon átküldöm.

azt hallottad, hogy június 4-én felvételről közvetíti a magyar MTV a díjkiosztót?
Tiszta röhej. Addigra megnézem bárhol a neten...a hírekről nem is beszélve. Valami hihetetlen milyen rugalmatlan ez az ország lassan minden tekintetben.

;o) írta...

Jaj, bocsi LL, nem láttam az előző kommentet....kicsit elmentünk egymás mellett, de végül az info megvan.
A filmes élménybeszámoló témáról is valahol lemaradtam, de azért ne háborogj. Én már csak ilyen vagyok!

Névtelen írta...

Nem háborgok:)) Csak ideges vagyok a holnapi dogák miatt, úgyhogy mindjárt lépek is tanulni.

Hallottam, hát. Nevetséges. A bicajozást bezzeg lemondtuk. Már csak azért imádkozom, hogy legyen amcsi MTV-m. Mint kiderült, az se biztos.

Bármilyen segítséget szívesen veszek és nagyon köszönök. De ráér holnapig, nyugi.

Akkor mára léptem, jó éjt nektek!

;o) írta...

Azon gondolkozom, hogy a többi MTV amit még itthon tudok fogni vajon amerikás avagy magyar "lízing". Sajnos a port.hu egyiken sem írja műsorként a díjátadót.

LL ne legyél ideges! Tudd, hogy ott vagy a szeren, legyél magabiztosabb. Még sosem okoztál csalódást....pihenj is azért ;o)

xdittax írta...

Hmm, Fant, szerintem is csúcs ez a mondat:

"A film korrektül összerakott, igazi jóindulatú alkotás: nagyvonalakban a család fontosságáról szóló tanmese mókás pillanatokkal, a legnagyobb meglepetés mégis maga Zac Efron, aki hihetetlen jól megállja a helyét vígjátéki színészként, annyira, hogy az embernek leesik az álla." :))

LL, ;o): igazából nem volt véglegesítve, hogy legyen-e külön részleg a 17-nek, de lett és tényleg kell is. Izgatottan várom, mik fognak arrafelé elhangzani! ;)

Fant írta...

Megjöttem a filmről :)

Na akkor először is: ezt a szakítós témát fejezzük be nagyon gyorsan! Végtelenül érdektelen hány helyen van ugyanaz a baromság kint. A kislány a HSM-ből pedig nemsokára egy gyakorló elmebeteg őrült lesz a vásznon, úgyhogy erről ennyit.
De mivel meggyőzni a kételkedőket lehetetlen, zárjuk le a témát.

A film: meg kell mondjam kevesen voltunk - de én ezt betudom a csütörtöki napnak, dömping nyilván holnaptól várható.
A lényegről spoilerek nélkül természetesen: Zac maximálisan hozza azt, amit vártunk tőle, színészileg nagyon rendben van, mint eddig is, és sikerült szerintem megjelenítenie azt a pluszt, amitől a karaktere különleges, hogy ő tulajdonképpen 37 éves, ez látszott, rendben volt - az már más kérdés, hogy a szinkron (ugyanaz, aki a HSM-ben is volt neki) ezt képtelen volt visszaadni. Ehhez a szerephez Zac kifejezetten hangja kell szerintem, éppen a kor-ugrások miatt.
Aztán: volt benne egy-két jelenet, amit másképp gondoltam volna végigvinni. Viszont számomra volt benne egy abszolút csúcsjelenet - az ebédlőben játszódó, majd figyeljétek :)
gondolkoztam rajta nem-e túlzás a sok kosárlabdás jelenet, de nincs vele gond.
Leslie Mann-el nagyon jó párost adnak a vásznon - és bár Z központú a film, a nő nagyon nagyot alakít benne szerintem.
Amit kicsit túlzásnak éreztem az Ned dilije.
Összességében nagyon jó, szórakoztató film, vicces, kiválóak a Mike helyzetéből adódó komikumok benne, könnyed, laza másfél óra. Abszolút tökéletes kikapcsolódás.

A szinkron: Zac kivételével mindenki korrekt hangot kapott, külön piros pont, hogy Matthew Perry a Jóbarátok-beli hangját kapta.

Kb ennyi spoilerek nélkül :))

b írta...

Én ma majdnem megnéztem :) Már 25 perce ment a film mire a moziba értünk, a jegyárusító csajszi leneszélt, így elhalasztottuk holnapra :)

Fant írta...

Jobban tettétek, hogy halasztottátok, b, másfél óra az egész, tehát a harmadáról lemaradtál volna ugyebár :)

Ditta szerintem is az a csúcsmondat :) Egy ember meghasonlása, hú, á, ez a srác tényleg jó színész, dehát ez lehetetlen, de mégsem :))
Holott mi ezt már a HSM óta tudjuk :)

Reméljük az időjárás nem szól közbe LL, ide is mondták a vihart, de csak egy kiadósabb eső lett belőle szépen csendesen.
A dogákhoz sok sikert - nem lesz ott gond semmi, minden oké lesz.

b írta...

Tudom :)
A szakításról annyit, hogy a jjj nem ex-boyfriend-et ír :P

Fant írta...

Igen, mert a JJJ sem foglalkozik badarságokkal :)
Valóban, tudom, hogy tudod, hiszen láttad már a filmet ugyebár :))

b írta...

Igen, és tudom, hogy tudod :))
Az előbbit névtelennek írtam :)
Azért lepődtem meg tegnap, hogy nem lehetett már szavazni, mert még 27-e volt.

b írta...

Az interneten nem lehet majd nézni valahol a díjátadót?

Névtelen írta...

linkluvor ez most a könyvnek a cime amit vanessa olvas a bandslam-ben vagy a filmes kérdésre a válasz
puszi laura

Fant írta...

Azt a tegnapi szavazásos kavarást én sem értettem b :) Szerintem kicsit ők is elcsúsztak a dologgal.
A netes nézésről én nem tudok, de a KCA-t is te találtad meg :))

Laura, én úgy tippelném, hogy a mai 17 Again-os kérdésedre válaszolt LL :)

Fant írta...

LL, csekkold majd a gmail-edet, ha hazaérsz :)

xdittax írta...

Én is utánajártam már tegnap annak, hogy valóban nem lesz sugározva itthon az MTV Movie Awards, amiért nagyon mérges vagyok, mert nagyon fontos esemény lesz, és pont lenne még idő kipihenni bármilyen későn is lenne. Ráadásul nekem semmilyen egyéb MTV adóm nincs, bár úgy néztem, például a franciáknál sem lesz élőben közvetítve. Damn! :D

LL írta...

Csekkoltam, Fant, köszi:))

Igazából a dogának nem volt nagy tétje, csak azért izgulok, hogy ne legyen 3-as, mert egész évben sikerült megúsznom őket:)) Nem befolyásol semmit:D

Laura, az a 17-es kérdésre volt válasz, adhatok forrást is, ha kész. Rossz minőségben bár, de van pár kalózvidi YT-on.

Fant írta...

Azért a dogákkal kapcsolatban kellemes problémáid vannak LL :)) Persze ez világos már jóideje :))

Ne dühöngj, Ditta, legfeljebb marad a szokásos módszer és tájékozódunk másnap reggel :))
Én azon csodálkozom, hogy egyáltalán az Oscar gálát is közvetítik a magyarok :)