2009. máj. 22.

Charlie St Cloud Vancouver-ben

Zac Efron is követi Kedvesét, aki a "Sucker Punch"-t fogja filmezni a városban, és Vancouver-be megy. Egyszerűen hihetetlen a kanadai helyszíneket mennyire szeretik a filmforgatók.

A Marblehead Reporter szerint az előnyös árfolyam és az alacsony költségek miatt fogják Marblehead-ben, Massachusetts-ben , egy temetőben leforgatni a "Charlie St Cloud halála és élete" című filmet, melyet Ben Sherwood regénye alapján fognak vászonra vinni.

A népszerű színészünk egy olyan fiút fog alakítani, aki egy temetőben vállal állást, öccse halála után. Hetente találkozik halott testvérével, és egy fiatal lánnyal is románcot folytat, aki egy hajós balesetben tűnt el. De nem tudja biztosan, szerelme él-e vagy csak kísértet.

Egy marbleheadi önkormányzati képviselő, William Woodfin beszélt órákon át a film producereivel, és még találkozót is tudott intézni nekik az állami hivatalnokokkal.

Az itt szereplő képet Seiji Nohara készítette a "17 Again" japán promója alatt. További képeket a fotósorozatból ITT találtok!

Forrás: Metro.

10 megjegyzés:

;o) írta...

Na akkor el sem küldöm. Ezt fordítottam le én is.
Hm Vancouver. Haláli!

Nem fogunk untakozni nyáron sem...de ők sem!

xdittax írta...

Ajj, Jézusom, tényleg írtad tegnap este. Ne haragudj ;o), teljesen átsiklottam rajta, csak mikor szembetalálkoztam a hírrel, örültem, hogy van valami "ilyen" friss is és ráadásul Vancouver, amiről néhányótok azonnal kapcsol valami egészen más filmes készülődésre. :)

Ugye nincs harag, nem szándékos volt. De ez most így kínos.

;o) írta...

Ditta ne viccelj már!
Nahát ebből aztán végképp nem lehet probléma!

Örülök, hogy kikerült és hogy ilyen sok fontos dolog összpontosul 1 helyre!

Legközelebb gyorsabb leszek ;o)
Névnapomra majd -10 évet kérek :D
Sztem lesz még bőven lehetőségem besegíteni.

Fant írta...

Nos, fő a költséghatékonyság. Ha olcsóbban is meg lehet úszni, akkor természetes, hogy élnek ezzel a lehetőséggel, jól is teszik. Vancouver-ben lesz már lassan mindenki, aki számít: Z, V, vámpírok - és a filmben Wolverine is kanadai :)) Akkor fogok még egy hátast dobni, ha a TDK folytatását, ott készítik majd, ha aktuális lesz :)

Névtelen írta...

Tripla filmezés Vancouverben, erre senki nem számított:))
Az biztos, hogy nem lesz nyáron üresjárat, még az új Potter is kijön nagy nehezen:)))
És ha olcsóbban kijönnek, az a Mese számait is növelni fogja majd:D

Fant írta...

Abszolút növelni fogja :)) És akkor ennyit Z laza nyaráról is - éljen a diplomácia :))

xdittax írta...

Köszönöm ;o)
És egyébként is nagyon hasznos vagy ám a társaságunknak, a blogunknak, teljesen mindegy az a pár év. :)

Úgy néz ki inkább, én vagyok az öreg, nem szúrta ki a szemem a "foglalásod". Mégegyszer bocsi!

b írta...

Én mondtam :)))

Fant írta...

És igazad lett b, bejött a megérzésed :))

;o) írta...

It was just a joke ;o)