2009. máj. 20.

Az élet része

Bő egy hónapja, április 13-án a "17 Again" amcsi népszerűsítési hadjárata alatt Mr. Efron a Today Show-ban is megfordult, beszélgetni elsősorban új filmjéről, de egy meglepetésvendég is felbukkant az interjú kellős közepén...;)



Következzen az Entertainment Weekly 30-as listájának legnépszerűbb sztárja. A rajongók először Troy Bolton-ként, a Vadmacskák kapitányaként láthatták a High School Musical-ben. Zac Efron most felnőtt, és kap egy második lehetőséget, hogy újra tinédzser lehessen az új filmjében, a Megint 17-ben.
Zac Efron, üdv újra!

Örülök, hogy itt lehetek, hogy vagy?
Jól. Tisztázzuk: te játszod annak a karakternek a fiatal változatát, aki lehetőséget kap, hogy valami csoda folytán ismét gimnazista legyen.
Pontosan. Arról szól, hogy kap még egy lehetőséget az élettől, megint 17 éves lesz. Újra kapcsolatba kerül a családjával, barátként lóg együtt a gyerekeivel, és újra szerelmes lesz a feleségébe.
Ez felveti a kérdést – és még fiatal vagy, hogy feltedd ezt magadnak, mert 4-5 éve még gimnazista voltál – de az én korombeliek mindig felteszik ezt a kérdést: ha visszamehetnél a középiskolába – tudván, amit most tudsz róla – visszamennél?
Ezért érdekes a film. Kap egy új lehetőséget, ismét 17 éves lesz egy 40 éves férfi tapasztalatával és tudásával.
Tehát nem érinti a pattanások és a tudatlanság problémáját.
Igen, nem kell ezekkel foglalkoznia.
Aki a karaktered idősebb változatát játssza a filmben, Matthew Perry. Nem volt közös jelenetetek.
Nem ugyanazokon a napokon dolgoztunk. De együtt próbáltunk a film előtt, kitaláltuk a karaktert, és voltak olyan részek a filmben, ahol tudtam, hogy azokat a sorokat Matthew is mondta.
Amikor együtt próbáltatok, elsajátítottátok egymás jellegzetes mozdulatait, hogy a karakter a 20 éves különbség ellenére hiteles maradjon.
Igen.
Matthew melyik jellegzetes mozdulatát utánoztad?
Pár kis dolgot. Matthew elég szarkasztikus, és közben önelégülten mosolyog. Nem szokott úgy mosolyogni, hogy a fogai is látszanak, inkább így.
Ez a karakteren is látható.
Igen.
Most 21 éves vagy – ugye?
Igen.
Ha visszamehetnél négy évet, megváltoztatnál valamit a gimnáziumban?
Tudod, a film egyik fő üzenete az, hogy ha hiszed, ha nem, a középiskolában elkövetett hibáid nem számítanak. Ezeknek köszönheted, hogy ma ki vagy. Szerintem ha visszamehetnék, nem változtatnék sok dolgon. Talán beszélnék azzal a lánnyal…
Hogy hívják?
Nem hiszem, hogy ezt akarná.
Nem hiszem, hogy bánná most.
Nagyon fiatalon hatalmas hírnévre tettél szert, állandóan reflektorfényben vagy. Ma, 21 évesen ez könnyebb, mint mikor 17-18 évesen elkezdted forgatni a High School Musicalt?
Igen, egyre jobban megszokom.
Mit szoktál meg ebben a korban?
Még mindig a fontos dolgokra koncentrálok, és ez számít leginkább, próbálom meglátni ennek a kreatív oldalát, új kihívásokat keresek a következő lépésnek. Már várom.
Készült nemrég egy fotósorozatod – és ez egy olyan dolog, ami a hírnévvel jár. Az Interview magazinnak.
Igen.
Egy 21 éves fiú tengerparton vagy homokozóban készült képpel, amin egy gyönyörű modellel szerepel. Vicces, hogy elhomályosították. Kíváncsi vagyok, mert ezekről sokat beszélnek, kíváncsi vagyok, tudod-e, miért.
Tudod, ezek elég művészi fotók. Nagyszerű fotózás volt, a fotós kreatív volt, én pedig belementem. Ezt próbáltuk tenni, más fajta képeket készíteni.
De ez csak annak adatik meg, aki ekkora hírnevet szerez ilyen fiatal korban. Másképp fogalmazva ha családdal kapcsolatos dolgokat készítesz főleg gyerekeknek és tiniknek – és a következő dolog pedig teljesen felnőttes, mint ez, kiborítja az embereket.
Sosem tudok mindenki kedvében járni, de felnövök, ez az élet része. Még mindig családközpontú filmeket készítek, a Megint 17 pontosan az a film, amire az egész családodat elviheted. Igen, tinikomédia, de a szülők is élvezni fogják.
A hétvégén te lettél az évad legfiatalabb Saturday Night Live házigazdája. Ez milyen élmény volt?
Meg kell mondanom, ez a hét megváltoztatta az életem. Jó móka volt.
Cool és jó móka is.
Igen.
Itt Cody Giffordot játszod, a mi Kathy Lee Gifford-unk fiát. Ez volt a show egyik legviccesebb része, jó móka volt kifigurázni a Giffordokat?
Jó móka volt. Tudod, igazából…helló!
Hogy vagy?
Mi a helyzet?
Kösz, hogy benéztél!
Örülök, hogy találkoztunk.
Én is örülök.
Szóval Cody-t játszottad a hétvégén?
Igen, vicces volt?
Szerinted vicces volt?
Én nem láttam, de Cody felhívott…
Ő nagyszerű énekes.
Itt a száma, azt akarja, hogy hívd fel.
Damn!
És így néz ki. Fiatalabb, magasabb és jóképűbb nálad! Nagyon szépen köszönöm!
Gyere vissza!
Jó volt találkozni veled.
Veled is! Szia Matt!
Vicces lehet nézni, hogy egy szexi híres ember eljátssza a fiadat.
Ez nagyszerű bók volt. Vagy ötször felhívott, hogy elmondja, hogy ez milyen cool. És tényleg azt akarja, hogy hívd fel.
Oké, jó, persze!
De a hajaddal csinálj valamit, én ezt neki nem engedném.
Semmi baj.
Oké, szóval minden jót a filmhez...
Köszi!
Bármikor jöhetsz a műsoromba, te is, Matt.
Tennél egy szívességet? Levennéd a kezed a vállamról? Az sokat segítene. Köszi!
Sziasztok!
Zac Efron, sok szerencsét!
Köszönöm!
Gratulálok a filmhez, örülök, hogy találkoztunk. A film címe Megint 17 és országszerte péntektől a mozikban!

Fordította: LinkLuvor.

44 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Köszi az interjú fordját Nektek!:)

Fontos dolgok,és kreativitás.:))
Hajrá!:)

b írta...

Köszönöm én is a fordot!
Nagy forgalom nincs mostanában :)

Fant írta...

Jó interjú - köszi! :) A meglepetésvendég laza volt, meg kell hagyni :)
Egyébként már látom mi a házasságot követő top téma a riportereknél - kicsit ugyan megcsúszva, de azért igen élénken foglalkoztatta a riportert az a képsorozat. Amit ezzel kapcsolatban mondott, abban persze van némi igazság, noha azért Z jól érvelt.

Nos b, az bágyasztó hőség, az év végi hajtás mind befolyásoló tényezők, de kivárjuk a végét türelmesen :)

heno írta...

Tudtátok hogy Charles Klapow is Jaco tácos lett

Névtelen írta...

b, ha a fordok forgalmának hiányra akartál utalni, igazad van, még van lemaradásom, de próbálom bepótolni a héten:)
Egyébként most tényleg nincs akkora forgalom, de ez valamilyen szinten érthető is.

Fant írta...

Sziasztok! Ez igen, köszi az infót ades! Ez nem semmi, szerintem ez nagy elismerés. Egyébként roppant kíváncsi leszek Jaco visszatérésére.

A mindenféle forgalommal kapcsolatban: fogjuk fel úgy minden részét, mint vihar előtti csendet. A blogalanyok esetében ez mindenképp így van, a blog esetében pedig teljesen érthető elfoglaltságok adódnak ilyenkor, ha vége a hajtásnak újra lesz igen nagy forgalom.

LL, bár lennék fele olyan szorgalmas mint te :) Azért majd én is igyekszem a németektől valamivel készülni, bár ezt már mondtam egyszer tudom :) Azt hiszem hétfő körül pótlom a saját lemaradásomat :)

Egyébként: a németek szerint újabb emberke, aki egy japánban tanuló amcsi egyetemista, írta a Twitteren, hogy V és Z együtt tartózkodnak Japánban, azt is elmesélte a lány, aki nem különösebb fan, finoman fogalmazva, hogy Nara városában vannak ők ketten és buddhista templomok előtt fényképeszkednek. Vagyis: élik az átlag turisták életét jelenleg :)

Fant írta...

Emberek!!! Kikerült a Wolverine-em!! NÉZZÉTEK!!
Csak most láttam, pedig már azt hittem, hogy még nagyon sokat kell várnunk rá :) Az elején a kérdőjel a rendszer hibája, az ededetimben kötőjel szerepel :)
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
LL, van benne egy hiba, amit Dittával együtt azonnal kiszúrtok majd :) De mentségem, hogy németes vagyok :))

Névtelen írta...

Nagyon jó lett, Fant, gratulálok hozzá! És tényleg hosszabb egy kicsivel, mint a HSM:) Ezek alapján szívesen megnézném, de a következő négy hétvégém mind foglalt:( Szóval még egyszer gratula, nagyon jó vagy ebben:)))

Lassan kész lesz még két hosszú ford, a The View és egy ausztrál interjú.

Andi írta...

Sziasztok!

Nagyon profi munka Fant, gratula hozzá:))
A filmet ugyan nem láttam sajnos, csak részleteket, de az egyik gyermekcsatornán - azt hiszem a Cartoon Network-on állandóan néztem a fiammal együtt az X-Man Evolutions című sorozatot és legjobban Farkas karaktere fogott meg :)

Fant írta...

Köszönöm nektek, örülök, hogy tetszett :) LL, örülök, hogy sikerült kedvet csinálnom neked, az elfoglaltságaid miatt ne aggódj, a film felétek megy még négy hét múlva is, nálunk pont tegnap vetítették utoljára :) Neked ajánlom az eredeti nyelvű verziót - noha egyébként a szinkron nagyon-nagyon korrekt.
A HSM esetében egyébként kivételesen tömör voltam :)) Bár az első verzióm ott is egy fél oldallal hosszabb volt :))

A fordokat várjuk, ismét megtömöd a raktárat :)

Andi, nem láttad, de tedd hozzá légyszi, hogy: még :) Mindenképp ajánlom figyelmedbe, menjetek el rá a fiaddal, megéri :) Bár 16 karikás besorolású, de abszolút nem gáz, inkább a formaság miatt van.
Azt a mesét én is néztem, jól mondod a Cartoon Network-ön ment egy időben, én szerettem, nagyon jó volt, teljesen komoly :) Egyébként a képregényben is Farkas (aki valójában Rozsomák) a legjobb karakter, a legösszetettebb és a legizgalmasabb. Különben apró érdekesség, hogy a képregényben Farkas egy max. 170 cm-es, kifejezetten alacsony fickónak van ábrázolva eredetileg - erre itt van Jackman, aki már az Oscar-on is egy fejjel magasabb volt mindenkinél, mint tudjuk :))

Névtelen írta...

Nem elfoglaltságokról van szó, nyaralásról inkább. Bár az MTV Movie Awards-ról lemaradok egy bicajtúra miatt - már tavaly is a legrosszabb időpontban volt - nagyon élvezhetőnek ígérkezik az egész. De úgy tűnik, közben gyakran meg kell látogatnom a mozit is, mert még meg akarom nézni az Angyalok és démonokat is, amit már korábban olvastam könyvben. Hasonlít a Da Vinci Kódhoz.
Akkor igyekszem majd keresni egy angol verziót:)

b írta...

LL dehogy a fordokra gondoltam!! A hsz számát keveselltem :))

Andi írta...

Oké - még :))
A fiam nem szeretné megnézni - sajna, mert már volt a Tv-ben is akkor is azt mondta - nem !!!
Majd később talán :) Így voltunk a Pókemberrel is. Megvettük videón az első részt kb. 5 éve - nem nézte, még félt tőle, viszont rajzfilmben imádta és minden részt megnézett, még az ismétléseket is :) Most meg mindhárom Pókembert simán végignézte a neten a videoplayeren :)

b írta...

Belefutottam ma egy telefon fülke méretű Megint 17 plakátba :)

(f.é.) írta...

Helló!

Nos nincs itt semmi gáz,a forgalom változó,éppen úgy mint az utakon,itt is.:)
A fordok gyakorisága,és frissessége számomra megfelelő,és köszönöm szépen.:)

És ami a mai befutót illeti,kétségkívül Fantunké a pálma,vagy legalábbis az öröm,ami a mesés irományát illeti.:) Bocsánat filmes kritika (véleményezés).:) Hazudnék,ha azt mondanám még nem láttam x men-es filmet,sőt még mesét is.:)
Na jó,ezt még nem állt módomban, de egyszer időt fogok szakítani
rá. Érdekes,színes szóhasználat,és figyelemfelkeltő. Talán első olvasásra ezt tudnám mondani róla.:)No meg azt,hogy az írásod tükrözi a számodra keltet érzetet ezzel kapcsolatban,éppen úgy,mint az előző véleményezésed alkalmával.:)
Tehát jó kis véleményezett mesét faragtál a farkasból Barátom!:))

;o) írta...

Sziasztok!

Na végre! fant, már kezdtem izgulni, meddig fogsz még morogni a késlekedésük miatt! De látod? Semmi sincs véletlenül. A helyesírási hibák gyűjtéséhez idő kellett nekik is ;o)
Nagyon jól sikerült a kritika. Látod? Megmondtam! ha mást nem értél el vele, de a figyelmet mindenképpen felívtad rá, vannak újabb néző jelöltek, ami a feladat bizonyos tekintetében mindnképpen siker!
Természetesen ott vagy benne teljes elkötelezettséged totális tudatában minden szóban, kifejezésben. Szóval, ha valaki nem tudná rólad, vagy bizonytalan lett volna, akkor most tutira biztos lehet benne, hogy kritikád pozitív tartalma mindenképpen rajongó lelket takar! Dehát nem is lehetne érzelmek nélkül értelmesen kritikát írni. Ezt tudjuk jól.

A hibára pedig nem kell felhívni a figyelmet! Vele vagy nélküle is teljes a történet ;o)

V és Z Japánban együtt? Na! Micsoda hírek!

b itt az uborkaszezon. az v végi hajtás (suli, ballagás, felvételi, gálák, stb) azért rendesen kiveszi a zsírt mindenkiből. Aki tanul azért, akinek gyereke van azért.
Tudom, mit érzel 1-1 gyengébb felhozatal láttán. Nem túl jó érzés, de meglátod, hogy lesz itt még olyan ricsaj....

LL az MTV gála pl melyik MTV adón fog menni? Van vagy 5. Ha gondolod felveszem (márha van nekünk éppen az az adó) és zippelve részleteiben áttolom. Nem maradhatsz le semmiről sem. Nagggyon izgalmas lesz.
Az általad említett film már le is tölthető egyébként. Z filmjéről Cannes-ban lehet már tudni valamit?

Andi, nem baj, ha a fiad nem szeretné megnézni. Én is utáltam mindig, ha a fiam az apja nyomdokaiba akart lépni ezen a téren. Volt 1-2 "izgi" éjszakám a nem megfelelő lelki állapotban megnézett filmek miatt. Ezek a filmek a mozi történelem részei maradnak. Amikor megjön az érdeklődése, bármikor átélheti Wolverine és a többi fantáziaszülemény történeteit. Még nem is kérdeztem: mennyi idős a fiad?

Fant írta...

Az Angyalok és démonok előzetesét láttam a Wolverine előtt, mozgalmasnak tűnt alapvetően. Én nem láttam és nem olvastam a Da Vinci kódot sem, azt írják az Angyalok és démonokról, hogy gyakorlatilag egy az egyben Da Vinci Kód 2, csak gyorsabb, pörgősebb.

A Farkas pedig magyarul maximálisan élvezhető, ellenben a Sötét Filmmel, de neked természetes, hogy eredeti nyelven ajánlom, ez alap :) Különben ha lenne lehetőségem helyben rá, én is feliratosan nézném :)

Andi, akkor nincs mese, 5 évet mégsem várhatsz erre a filmre :)) A Pókembert egyébként rendkívül közönségbarátra készítették, érdekes, hogy elsőre félelmet váltott ki a fiadból. De végül aztán mindhárom részt simán vette, akkor jó sansz van a Farkas-ra is szerintem, csak kicsit puhítani kell :) Egyébként a Pókember rajzfilmek is jók, mondjuk a klasszikus sorozat, mert annak van már százféle feldolgozása :)

Köszi a véleményedet f.é.! :) Úgy igyekeztem, hogy azért kijöjjön belőle, hogy nekem tetszik ez a film, nem akartam túlzottan távolságtartó lenni, de nem is ment volna szerintem, ahogy az előző irományomban sem :) És annak is örülök, hogy figyelemfelkeltő lett, a címét egyébként nem engedték beletenni - bár a nem túl kreatív Farkas - a kezdet előtt címmel láttam el eredetileg :)
Mindhárom X-men filmet láttad egyébként? :)

B - nem semmi, telefonfülke méretű... A kommentekkel kapcsolatban pedig leírtam délután mit gondolok, most éppen ilyen, lesz másmilyen is :) Egyébként, bár ez most kicsit provokáló kérdés, de a kritikámat elolvastad? :))

b írta...

örömmel látom, hogy van mit olvasnom :)))))

Fant még nem olvastam.

Névtelen írta...

Nah végeztem a mai adaggal...már alig van valami...illetve lennének még kis fordok, de azokból nagyon sok van, és szerintem ilyen 3 perces vidikben, amikben még filmrészlet is van, nem sok új hangozhat el, vagy max elvétve. Ha találtok valamit, szóljatok, megcsinálom. Egyébként nem felejtettem el a Graham Nortont, ha már az uborkaszezon szóba került. Ha jobban lenyugszanak errefelé a dolgok - vagyis vége lesz az országosnak és a suli durvább részeinek, nekiállok. Lesz ami lesz belőle, de ti kértétek.

X-Mant még anno nagyon régen néztem elvétve Jetixen. De nagyon rég volt és elég ritkán úgyhogy ezzel kapcsolatos élményeim erősen korlátozottak - mostanáig, hozzáteszem.
Hiba - ami egyébként nincs is a kritikában: ha nem szóltál volna, simán a szerkesztőknek tudom be:)
Egyébkétn tökéletesen megtaláltad az egyensúlyt, Fant, kellően kritikus, de látszik, hogy rajongói vélemény egyben.

;o), mindjárt csekkolom, és nagyon szépen köszi, ha felveszed! Egyébként lesznek New Moon filmrészletek, de gondolom, már tudod. Egyébként csak 2 MTV-ről tudok.

Nekem barátnőm találkozott 17-es poszterrel a moziban. De jó tudni, hogy itt is van valamilyen szintű promó, kellemes csalódás:)

;o) írta...

Éppen belebotlottam egy hírbe:

Z új filmjének ( Charlie St Cloude élete és halála)forgatási helyszínén gyúrnak....szóba került Vancouver is, ahol a vámpírok is helyet kaptak ;o)
de végülis ez csak egy mellék zönge, a lányeg a lényeg, ezek szerint hamarosan az a forgatás is elindul?!

hallottátok a Footlose új befutóit :D

Névtelen írta...

Már rég olvastam az Angyalok és démonokat és a Da Vinci Kódot, de mindkettőre jellemző, hogy nagyon rövid idő alatt nagyon sok minden történik, ott aztán tényleg nincs üresjárat, tele van meglepetéssel. Van fönt DVD minőségű letöltés egyébként? Bár úgyis moziban nézem valószínűleg.

;o) írta...

LL 4 lesz az!
MTV, MTV2, MTV Hits, MTV Dance

És képben vagyok! Úgy várom, mint egy kisgyerek....nyílván én sem fogok itthon ülni, de ha sikerül megtudnod, hogy hol, akkor elintézek mindent!

A Vancouveres sztorit sztem lefordítom. Nem túl hosszú és nem túl bonyolult.

b írta...

Kik futbak be?

Névtelen írta...

Látom már én is közben, csak a lényeget, a műsort nem. Itthon nem adnák ezek szerint? Lépnem kell most már.
A sztorikat csekkolom reggel majd.
Jó éjt Nektek!

Fant írta...

Akkor hát hajrá b, a link feljebb ottvan :))

;o), morgás vége, tulajdonképpen magukhoz képest egészen gyorsak voltak, bár hát 48 órába nem fért bele, ha már számok ugye :))
Tulajdonképpen annak örülök a legjobban, hogy sikerült érdeklődést keltenem ez által a film iránt.
Igen egyébként az érzelmek fontosak ilyen kritikák írásakor, ahogy mondod anélkül nem menne. És itt a negatív kritikák is muníciót adnak.

Egyébként a kicsit blogra utaló elemeket megtaláltátok benne gondolom, számok, Oscar - amin ugye ott voltunk a mesében :))

Z, V és Japán: legalábbis a Twitter pár egymástól független felhasználója szerint.

A Cannes-el kapcsolatos dolgoról még nem került elő új infó egyelőre.

b írta...

Megharagszol, ha csak holnap olvasom el?

b írta...

A zefron.com-on van új vidi.

;o) írta...

b Chace Crawford -ot és a Hannah Montana-s kicsajt emlegetik....

Nem is emlkszem rá, hogy Z-nél kinek a neve merült fel a női szerepben. egyátalán felmerült valaki?

LL kétlem, hogy az MTV ne adná valamelyik csatornáján. A magyarnak persze semmi köze az amerikai felhozatalhoz, de talán a Disney tvből kiindulva, az MTVnél is követelmény lesz a tudósítás.
Ha nem....kardomba dőlök!

Fant írta...

A Footlose új befutói? Számomra egyrészt vicces, pláne a női szereplő. Másrészt lassan megérthetjük miért szállt ki Zac. Hát a srácról sokat nem tudok, de, hogy Miley szerepeltetésétől finoman szólva sem vagyok eragadtatva, az is biztos. Ehhez ő még fiatal, én másképp gondoltam ezt a filmet újrázni, (nyilván Zac is) és ha ez lesz a vége, akkor az a film szempontjából sem túl sok jót vetít előre szerintem.
Z-nél női főszereplő neve nem került elő akkoriban szerintem.

LL, nem szerettem volna elhallgatni a negatívumokat sem a filmmel kapcsolatban, a TDK-nál például ezen a fronton bajban lettem volna, de itt tényleg ezt hiányoltam kifejezetten. A hiba pedig: tudod az a legviccesebb, és ezt ;o) meg is erősítheti, hogy 3 elképzelésem volt, hogyan kell helyesen leírni - és naná, hogy a háromból sikerült ez egyetlent kiválasztani, ami nem jó :))
17-es posztert én is láttam a moziban - meg is lepődtem, mert nem egyszemélyes, egyik oldalon Z van természetesen, de a plakát (ami molinó) másik oldalán sorakozik a többi szereplő, kifejezetten tetszett.

Z új filmje és ismét a vámpírok: én már meg sem lepődöm :)

B, dehogy haragszom! Akkor holnap várom a véleményedet, észben tartom :)

b írta...

Ok, én is, hogy olvasni valóm van :))
Amikor megláttam az utcán a plakátot, Z jutott eszembe, amikor szembe találkozott magával a házfalon :)

b írta...

;o) köszi az infót. MC-n én is elcsodálkoztam.

;o) írta...

Fant még ne rágj be, lehet hogy nem 100as az info. Reggelre utánajárok.
Most jó éjt mindenkinek!

Fant írta...

A port.hu szerint a magyar nyelvű MTV nem adja egyenesben a gálát, a másik 3 kapcsolódó csatornáról nincs még aznapra infó ott. A németek sima MTV-t emlegetnek, nem tudom, hogy nálatok az amcsi MTV elérhető-e?

Annyira nem rágtam be, Miley még nagyon friss infó, a srác meg lett erősítve szerintem. Kíváncsi leszek persze így is, Kenny miatt, mit hoz ki belőle, de ez az irány annyira nem szimpi egyelőre.

Hát tudod b, kis pénz kis foci: odaát házfal és vagy 10 emelet, itthon egy telefonfülke - de haladunk kőkeményen, a gesztus azért ott van :))

xdittax írta...

Valójában, az Angyalok és démonok nem Da Vinci-kód 2, mert az Angyalok és démonok előbb van időrendben, hamarabb játszódik. És bár izgatottan várom mi sül ki abból a filmből is, tudjuk jól, hogy a könyvek alapvetően a legtöbb esetben jobbak, mint mozgóképes megfelelőik. És kétségtelenül ez igaz lesz erre az alkotásra is, a könyv lebilincselő és már a Da Vinci-nál is ugyanez volt a helyzet. :)

Most csak ennyi telik tőlem, a többire majd holnap reagálok, bár tudnék mit. :)

Jó éjszakát:
Ditta×××

Nyugi Fant, még nem sikerült elolvasnom a kritikád, de örülök, hogy máris fent van! :-)

Andi írta...

13 éves ;o), és én sem bánom, ha nem nézi meg , csak arra utaltam, hogy egyedül lesz majd a nézése nekem :)

Akkor nincs mese ? - brühühü :(:))
5 évet én nem várok vele az tuti, de a fiamnak lehet, hogy annyi idő kell, de jó sansz van a Farkas-ra is valóban, hogy tetszik majd neki :)

Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

Szia Ditta! Örülök, hogy előkerültél a nap végére Te is :) Igen, az Angyalok és démonok kapcsán a kronológiát én is olvastam, csak a filmek kapcsán került elő az összehasonlítás és a folytatás jelleg.
A kritika: persze, rendben van, ha majd elolvasod a Te véleményedet is várom természetesen :) Máris: hát jó, persze, viszonyítás kérdése, de értékelem a pozitívságot mindíg :)

Andi, lesz mese, nyugi, vasárnap szép nagy számokkal :)) Csak arra akartam célozni, amit írtál is, hogy egyedül kell megbírkóznod Farkassal :)) Reméljük nem öt év, hanem mondjuk 5 héten belül :))
Jó éjt!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Azt olvastam, lesz magyar élőközvetítés, bár nekem van amcsi csatornám is, nem mintha sokat nyomna a latban:(. További infókért érdemes meglátogatni azt a Twilightos oldalt vagy az MTV magyar honlapját.

Utánanéztem ennek a Cyrus-ügynek, egyáltalán nem biztos a dolog, a leghivatalosabbnak tűnő cikk ez, amit találtam. A ford lehetőségét meghagyom:))
Egyébként ha így lenne, nekem se tetszene a dolog, sőt. Az lenne az érzésem, hogy direkt a Disney sztárokat akarják nyomatni, pedig az a szerep nem egy 16 évesnek való, főleg akit ennyi kisgyerek tekint a példaképének. Azt se tudom elképzelni, hogy hagyná ezt neki az apja. Szóval szerintem kamu, de majd kiderül.

;o) írta...

A fene se tudja: pénz beszél, Miley forgat. Na majd meglátjuk. Ha estig nem kerül ki a fordítás, akkor megcsinálom. Esti strandolás után....

Fant írta...

Alapvetően én nem hinném, hogy az apja különösebben ellenezné, tulajdonképpen jó lehetőség volna ez neki a karrierje szempontjából, ha azt vesszük. Más kérdés, hogy egyáltalában nem neki való ez a szerep és ezt a filmet így újraforgatni nagyon nem jó ötlet.

Névtelen írta...

Nem Miley miatt ellenezné, neki pont jól jönne a kiugrás. De szerintem akkor is zsákutcában van a csaj, elég nagy felelősség ekkora fiatal rajongótábort magáénak tudni. Ebből a szerepből csak lassan tud kitörni, és a Footloose egy ilyen folyamtba nem illeszthető bele. Vagyis ebbe a stádiumába nem.
És nem is illik a személyiségéhez.
Szóval szerintem az ilyen népszerűségnek is vannak buktatói, Z szerencsére jobb helyzetben van, mert idősebb, ahogy a rajongóinak egy - a 17 számaiból kiderülve elég nagy - része is.

Fant írta...

Jó felvetés. Azért is lenne furcsa, mert mint Hannah Montana éppen a csúcson van, mozikban a nagyfilmje, fut a sorozata, a filmzene első a Billboardon. Nincs itt az ideje ennek most, egyetértek veled teljesen.
Egyébiránt, hogy egész őszinte legyek nem is igazán tudom milyen filmben tudnám elképzelni Miley-t.

Z és V is azért is vannak előnyesebb helyzetben ebből a szempontból is, mert lezárták szépen a HSM-es korszakot, a rajongók fel vannak készülve az újabb projektekre.

De ez az egész Footlose projekt kigondolatlannak tűnik egyelőre nekem, a női főszerepre korábban Hayden Panettiere-t is pletykálták, a Hősökből.
Nem tűnik úgy, hogy egyáltalán haladnának valamerre a szereplőválogatással és akkor még hol a koncepció.

xdittax írta...

Most nem olvastam végig minden megjegyzéseteket, de csak kiegészíteném: Miley nyáron fog forgatni egy új filmet, ami teljesen Hannah Montana mentes. Majd utánanézek pontosan, és akkor tovább alakítgathatjuk a véleményeket! ;)

xdittax írta...

Na megnéztem, Miley júniusban kezdi el forgatni a "The Last Song" című filmet, amit Nicolas Sparks regénye alapján készít el a Disney. Én kíváncsian várom, bár a történetről nem tudok sok mindent, ha Nicolas Sparks írta eredetileg a könyvet, akkor bizonyára maga a sztori nagyon szép lesz. Hiszen Ő írta például a gyönyörű Szerelmünk lapjait, az Üzenet a palackbant, az Éjjel a partont vagy a Séta a múltbát, amikből szintén készült egy-egy varázslatos film.

xdittax írta...

Jujj, most látom csak, hogy erről ;o) is ír abban a cikkben, amit LL ajánlott és ma reggelre lefordított, megint csak elnézést kell kérnem. Hoppá :)