2009. máj. 7.

Az Ódivatú

Vanessa Hudgens míg kedvese, Mr. Efron Európába utazott az Ellen DeGeneres Show vendége volt. Itt szó esett eljegyzésről, az Oscar Gáláról, a Twitter-es őrületről, no és persze a "Bandslam"-ről. Azonban még maga Zac Efron is megfordult áprilisban a híres háziasszonynál, Ellen-nél és egy jót beszélgetett, illetve játszott Vele.
Hát most következzen ez!
:)


Oké. Az első vendégünk a legnépszerűbb tiniszívtipró a világon. A világon! Az új filmje, a Megint 17 pénteken kerül a mozikba, a múlt hétvégén pedig a Saturday Night Live-ban szerepelt, nézzük.
Üdvözöljétek Zac Efron-t!
Wow.
Ez a közönség nagyszerű, köszönöm, srácok!
Igen, nagyszerű, de feltételezem, hogy ehhez a hanghoz már hozzászoktál. Bárhova mész, ezt hallod. Nehéz így élni? Figyelj csak, hallottál valaha ehhez fogható csendet?
Nem, nagyszerű volt hallani, köszönöm mindenkinek, nagyon kedvesek vagytok.
Itt mindenki nagyon izgatott kortól függetlenül, minden korosztály megőrül érted, tudtad ezt?
Ez nagyon cool.
Akkor igen. És élvezted a Saturday Night Live-ot?
Ó, ember, őrületes volt ez a hét…tényleg, egyszerűen elképesztő. Senki nem tudja, hogy mennyi időnk van valójában arra, hogy kitaláljuk a jeleneteket és elpróbáljuk őket. Csak párszor próbáltunk az élő adás előtt. És lenyűgöző volt a történelem abban az épületben. Ha megnézed a korábbi házigazdák képeit…
Ideges voltál?
Igen, abszolút, még sosem voltam ennyire ideges.
Tényleg?
Igen, őrület volt.
De nagyszerű voltál.
Igen, úgy értem, a műsor után...
Ez csak a válasz volt, nem úgy értette, hogy „Igen, nagyszerű voltam.”
Igen. Köszi.
Nemrég hatalmas nemzetközi promóciós körúton voltál.
Igen.
És milyen volt?
Ez mindig jó móka.
Találkoztál rajongókkal...néha túlságosan megőrülnek.
Igen…ez országonként változó. De ha a főbb helyszínekre kellene szorítkoznom, megemlíteném Ausztráliát, ott volt az első premier – tehát van itt valaki Ausztráliából. A Sydney-i premieren egy lány az anyukája esküvői ruhájában jelent meg. És megkérte a kezem a vörösszőnyegen.
Tényleg?
Igen. Ez ő.
Igent mondtál?
Igen.
Hű.
Tehát azt hiszem, elvileg megházasodtam Ausztráliában.
Tényleg?
Igen.
Valaki ezen nagyon fel fogja húzni magát.
Szerintem valaki ezen nagyon fel fogja húzni magát.
Hm. Anyukám csak nevet rajtam.
És mi a véleményed erről – ezekről a képekről, nem mutatom meg az összeset, csak egyet az Interview-ban. De ezek nagyon piszkosak! Azt nézd! Jól néz ki a fiad, nemde? Itt mi történik? Azt hittem, hogy ez nem a valóság, de ez egy igazi kép! Tényleg nem hittem el, de valóban ezt csinálod!
Igen. Nem tudom, hogy történt, olyan…ha visszaemlékszem, véletlennek tűnik.
Hogy érted, hogy nem tudod, hogy történt? Ilyet még sosem csináltál, gondoltad, most kipróbálod?
Igen…szerintem nagyon kreatív hangulatban voltunk.
Nagyon hatásos.
Igen.
Ha látsz egy parkolóórát, mindig csináld ezt.
Megpróbálom.
És van még egy elképesztő dolog, mert én még csak most kezdek megtanulni e-mailt küldeni és gépelni, még egy ujjnál tartok. De te 21 éves vagy – 21, ugye?
Igen.
21 vagy, és nincs Facebook-od, sem Twitter-ed?
Nincs.
Nincs? Miért?
Nem tudom, hívj ódivatúnak.
Rendben, ódivatú.
Jobban szeretek telefonálni a barátaimmal, és…igen, így van!
Egyetértek, de nem cool, ha az emberek tudják, mit csinálsz? Úgy értem, tudjuk, mit csinálsz, minden újságban szerepelsz.
Igen. Szerintem az életemet mások így is közszemlére teszik, ha én csinálnám, az túl nagy erőfeszítés lenne.
Nem akarod, hogy az emberek mindig tudják, mit csinálsz.
Így van.
Andy, tégy egy szívességet, küldd el ezt az üzenetet: Zac Efron itt van velem.
Köszi.
Kösz.
Egyébként...tegyél nekem egy nagy szívességet: pénzt gyűjtök a Human Society of the United States-nek, te pedig egy nagyon cool dolgot fogsz csinálni most. Ebben tehetséges vagy. A kosaras dolog.
Ó…az ujjadról a kosárlabda pörgetés jutott eszembe.
Nem tudom, véletlen volt. A lényeget akartam kiemelni. Itt van a labda?
Melletted.
Mellettem? Ha megpörgetnéd, ahogy szeretnéd, és aláírnád, akkor elárverezzük az E-Bay-en, és a pénzt a Human Societyog the United States-nek adnánk.
Kitűnő, köszönöm.
Megpörgessem?
Igen.
Oké, szóval most írd alá, aztán feltesszük az E-Bayre – vagy ezt szeretnéd?
Ez jó lesz. Itt jó lesz. Itt van, kész!
Köszönöm, Zac! Most szünetet tartunk, utána visszajövünk, és az Utolsó szó nevű játékot fogjuk játszani!


Ez Zac Efron volt a Megint 17-ben, ami péntektől lesz a mozikban, ugye?
Igen, péntektől.
Élvezted?
Igen, nagyon. Egy apukát játszottam, ez olyan dolog, ami nem ismerős számomra.
Igen – még. Oké. Cool, hogy azokat a dolgokat kell mondanod, amiket hallgatnod kellene.
Igen, pontosan. Próbálom elképzelni, milyen lenne, ha az én apukám visszamehetne a gimnáziumba. Szerintem lenne néhány akadály az úton – ahogy a filmben is van – de szerintem megoldaná.
Nagyszerű.
Igen.
Oké. Szóval itt egy játék, amit nagyon szeretek, Utolsó szó a neve…és mennyi idő legyen, 30 másodperc? 30 másodperc, és témák szerint. Az a lényeg, hogy te mondd az utolsó szót.
Számok nincsenek benne, ugye?
Nincsenek, olyan gyorsan kell mondanod, ahogy csak tudod, és az utolsó szót neked kell mondanod. És a téma – kezdheted, ha akarod – a téma énekesek vagy együttesek. Kezdjük!
Beatles
Beyonce
Bob Dylan
David Bowie
Lil Chris
Travis
Lil Wayne
Queen
LL Cool J
Coldplay
Coolio
Foghat
Talking Heads
Rolling Stones
Az az enyém volt! Eminem!
Diana Ross
Biggie Smalls
50 Cent
Tupac!
Ez őrületes volt! Végig ott volt a fejemben NeYo, de nem jutott eszembe a neve!
Igen, érdemesebb rövideket mondani.
Ez jó volt.
Cool.
Rendben, most én kezdek, a téma: állatok.
Oké.
Földimalac
Elefánt
Kenguru
Orrszarvú
Macska
Kutya
Egyiptomi ugróegér
Egér
Arapapagáj
Hörcsög
Papagáj
Pelikán
Törpepapagáj
Pisztráng
Sirály
Lazac
Flamingó
Papagáj
Kis kenguru. De a papagájt már mondtam!
Arapapagájt mondtál!
Papagájt is, de folytassuk!
Oké...nem jut eszembe...
A Megint 17 péntektől a mozikban!

Fordította: LinkLuvor.

39 megjegyzés:

b írta...

Pont megnéztem V Ellen-s vidijét :)
Érdekes, hogy Z-t nem kérdezte, de V-t igen Z-ről.
LL a fordot nagyon köszi!! :))

Andi írta...

Óriási volt ez a szójáték:))
Köszi LL :)

Andi írta...

Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

"Számok nincsenek benne, ugye?" - kész :)))
Jó, laza interjú - köszi LL!

Jó éjt Mindenkinek!

b írta...

Na b.....!! Most néztem MP-t a David Lettermann showban az AXN-n, és kiderült, hogy a 'gyerek' a múlt héten volt :( Lehet keresgélni... Ezek szerint viszonylag friss a show :))

Névtelen írta...

Szívesen:)

xdittax írta...

Jajj, Fant, hadd ne mondjam, mennyire nehéz volt nem kiemelni azt a sort... vagy még rosszabb: címnek adni... :))) Oltári! :D

Ditta×××

Fant írta...

Meghiszem azt, Ditta :)) Címnek kőkemény lett volna kifejezetten :)))

pucca írta...

naon király mint mindig
naon tetszik a fordítási stílus bár nekem is így menne az angol akkor nem aggódnék az év végi vizsgám miatt:(
de ez jobb kedvre derített köcce :)

Andi írta...

Sziasztok!

Pucca - mindannyian drukkolunk az angol év végidhez, meg lesz az, van itt segítség, ne aggódj :)) Hajrá :))

b írta...

Miért baj, ha vannal számok?

Fant írta...

Ezt a képet nem láttuk még talán, promó a Bandslam-hez. Szerintem nagyon jó.

B :)) A számok önmagukban úgy tűnik Zac számára is hasonló dolgokat jelentenek, mint itt majdnem mindenkinek :))

;o) írta...

HelllllÓÓÓÓ

Na mizu? Nincs itt senki? Le vagytok ülve, mint az iszap?
Megérkezttem(-tünk) a HSM Icetour előadásáról. Nagyon aranyosak voltak.
Várom LL az észrevételeidet, integettem (azt hiszem) - remélem láttál ;o)
Na szóval, röpke élménybeszámoló, nagy léptekben:
Először is: eszméletlen hideg volt!!!!!
Az első felvonás a HSM1 a második a HSM2 nagyléptékű feldolgozása volt. Csodafantasztikusan koriztak. Meg is állapítottam, hogy Boltonunk ezúttal kosarazni nem, de korizni azt nagyon tudott.
A díszlet pont elég volt, egy kivetítőn keresztül dettó hangulatot vetítettek.
A ruhák fantasztikusak voltak és meg kell, hogy mondjam, a szereplők közül Sharpey és Ryan volt a csúcs. Egyszerűen a csaj tökéletes volt. De Miss Darbus és Chad is nagyon el volt találva - külső megjelenésben, mozgásban, mindenben.
természetesen Troyt és Gabriellát nem lehet utánozni - de a szereplők korcsolya tudása magáért beszél. Ugrottak olyanokat ésheéyenként úgy megcsúfolták a fizikát, hogy Einstein és nagyra becsült kollégái ma sírva könyörögtek volna a receptért!

Jut eszembe: most hallottam,hogy Miss Darbust egymagyar csaj játszotta.....
Természetesen az est fénypontja Troy- Bet on it száma volt.
Ezt abból is gondolom, hogy bár nagyon nem volt teltház, de a szám intrójánál, már visongott a nép, közben is és a végén......a legnagyobb tapsot kapta.
A táncok adaptációja, persze a fizikai határok feszegetésével azért elég jól sikerültek. Több részben is nagyon tetszett, főleg a 2. részben a baseball jelenet. Hihetetlen, hogy mit tudtak összehozni.

És hogy számokat is mondjak: mindig arról beszélünk mennyi a bevétel, a megtérülés....most ismét bebizonyosodott, hogy a Disney tutira megy. Anyi bóvli sz..t árultak, hogy frászt kaptam mikor egyátalán az Aréna közelébe értünk. Aranyárban minden, sikerlüt is egy kulacsra szert tennie a lányomnak (valami kegyetlen jégkásával telepakolva) és a végén azért nem úsztam meg, még egy naplócska is becsúszott. A fiam a 700 forintos popcornnal (kb 3dl, HSM dobozban) beérte.
Na nem is ez a lényeg, nem sírok én, de ha belegondolok, hogy kígyózó sorok álltak az egyébb cuccokért.....zóval az egyéb bevételek szerintem behozzák világszerte összesítve persze közelítőleg a jegyeladási számokat. És akkor még a belépőjegyekről nem beszéltem.

A magyar hostessek és árusok mellett amerikaiak is voltak controllként (a Disney tutira megy ebben is).

So, nagyon jól éreztük magunkat, jól szórakoztunk 2x45 percben. Látványos volt, színes és mondhatom, hogy színvonalas is.

Jó éjt!

Névtelen írta...

Sziasztok:))
Köszi a képet, Fant, én nem láttam még:)

A jégrevüről: nagyon látványos volt, még onnan távolról, ahol ültünk is. Csináltam képeket, holnap este majd felteszem őket:). Voltak olyan dalok is, amiket nem is hallottunk eddig, de nem Zanessáék énekelték. Egyedien oldották meg a jeleneteket, bár a magyarázó szöveg közte egy kicsit idegesített, meg persze a szinkronhangok...mintha pontosan tudták volna a közönség túlnyomó részének korosztályát. Jórészt kisgyerekekből állt, és ezt lehetett érezni a számok végén a taps hangerejéből is. Viszont a Bet on It után meglepően sokan tapsoltak:D
Főleg a szólók és a nagy tömegjelenetek tetszettek, remélem, látszik majd valami a képeken. A 2. rész közepén viszont az elemek a fényképezőmben felmondták a szolgálatot, pedig videót akartam a két szólóról:(

Nem tudom, HSM-es zsepiről volt itt már szó? Barátnőimnél volt egy pár fajta, lefényképeztem a biztonság kedvéért:))

Fant írta...

Hello ;o)! Kicsit pang ez az este, de talán mind a beszámolóitokra vár(t)unk :)

Nagy élmény lehetett, előzetesen is gondoltam, hogy a Disney nem adja alább kiállításban a filmektől a jégen sem, de amit írtatok még felülmúlja azt is amit gondoltam. Remek show lehetett, óriási látvánnyal. Eszméletlen mi eszükbe nem jut, jégshow. Nem is lepődhetünk meg, hogy a legjobbakat válogatták ki ebbe a műsorba, Disney-éktől ez megszokott ugyebár.

A kapcsolódó dolgok pedig: én emlékszem egy 1 milliárd dollárra ;o) ebben a vonatkozásban még az LL-el közösen összehozott Interwiev magazinos fordotokból.
Tehát akkor profizmus ezen a szinten is, fogyhatott ott annyi minden, hogy belegondolni sem tudunk. :) Bármi, amin ez a három betú szerepel tripla áron adható el, mint ugyanaz a dolog a három betű nélkül, ez már csak ilyen, de azért őrület. A HSM egy külön iparág a Disney-n belül, kíváncsi vagyok mi lesz a következő húzásuk a témában, amivel előjönnek.

Olvastam, hogy Kenny ezúttal producerként működött közre ebben a megvalósításban.

Fényképek LL? Nagyon jó, várom őket. Akartam is kérdezni, csináltatok-e :)
Szinkron? Na, akkor még a jégen sem ússzuk meg ezt. Mondjuk annak ellenére, hogy kisgyerekekből állt jórészt akkor a közönség, felesleges volt belemagyarázni, képben vannak ők szerintem a sztorival, oda-vissza.
Zsepi? :) Nem mondod? :) Ilyen még nem került szóba, úgy emlékszem - jól tetted, hogy lefotóztad.
Remélem ez a jégshow segít holnap jó hangulatba hozni téged - ügyesen! :)
A képet szívesen :) Van hozzá egy rövid hír is, hátha Ditta ráakad holnap előzetesen csak annyit, hogy: ilyenkor lenne jó az amcsiknál suliba járni :)

Köszi a beszámolóitokat!

;o) írta...

Jó reggelt!

LL gondolok ma rád! Sok sikert! A nap végére beszámolót kérnék (-ünk?) !!!

A GQ elment.

Még a tegnap estéhez: valóban emlékszem az 1 mrd dollárra, de mikor volt az már kérem....
Én nem vittem fényképezőgépet. A barátnőimmel és 8 gyerekkel mentünk - gondolhatod, hogy teljesen más felé járt az agyam, már az elején.
Ez a zsepi dolog nm tűnt fel, igazából nem is láttam most extrém dolgokat, csak a szokásos bóvli.

LL beszámolójához is van még észrevételem: a szinkronhangok sztem a film szinkronhagjai voltak. Sajnos a szövegben sem volt fordítási vagy éppen történeti hűség volt elég fájó rész is, de én végig a korira és a zenére figyeltem inkább - hiszen olyan régen hallottam már.

A lányom és barátnői nyilatkoztak a VIVA TVnek...Hurrá!

Ma nagyon szép idő lesz szerencsére, itt má ost is nyár van. Szép napot mindenkinek!

b írta...

Sziasztok. Köszi a beszámolókat, nagyon jó lehetett.
;o) melyik műsornak nyilatkoztak a lányok?
A "faliújságon" vagy interjú a 2 főszereplővel.

Apropó zsepi. Tegnap állok sorba egy pénztárnál, előttem anyuka 2 leánykájáva (max 10 éves lehetett a nagyobbik). Az egyik lányka visszavitt egy Hannah Montanás dobozos zsepit a helyére, mert azt mondta, hogy ő abba a rondaságban bele nem fújja az orrát. Anyuka kérdezi a kisebbiket: "Egyáltalán mi az a Hannah Montana?" Kisebbik eléggé bizonytalankodva "Háát, az olyan...hsm vagy mi..." :))

Fant írta...

Sziasztok! ;o), sztár lesz a lányod akkor, mivel a tv-ben benne lesz ;))
Kérdezték őket a show-ról, hogy milyennek találták?
1 milliárd: na igen, azóta eltelt egy kis idő, újabb milliók befolyhattak - hol lesz ennek a vége...?
Szinkron: akkor a szokásos formát hozta ez a dolog. Szerintem totál felesleges volt szájbarágni mi történik, erre a show-ra úgyis csak az ment, aki maximálisan képben van.

B - nade akkor ki választotta a zsepit vajon? :)) Mondjuk a megközelítés kb jó persze - holnap majd hozok egy számot, ami nagyon-nagyon érdekes lesz, HM-hez és HSM-hez kapcsolódóan :)

Hajrá LL! Várjuk a beszámolót!

Egyébiránt: a Sucker Punch bemutatóját eltolták öt hónappal, jövő október 10. helyett 2011. március 25-re, legalábbis a kedvenc számos oldalam szerint. Véleményem szerint ez most még nem probléma, tekintve, hogy egyelőre még a forgatási munkálatok sem kezdődtek el. Ráadásul a tavasz a gyártó Warner Bros. stúdiónak a szintén Zack Snyder rendezte Watchmen-el tulajdonképpen bejött az idén, úgyhogy van fantázia a márciusi premierben a számokat tekintve.

xdittax írta...

Sziasztok!

Szerintem ezeket a megjelenési dátumokat még nagyon korai komolyan venni és biztos tényként kezelni, bár viszonyítási alapnak jó, körülbelüli időpontnak. De még bőven bármikor változhat még előre-hátra az időben. :)

;o) és LL: jó olvasni nagyon a beszámolótokat. Így gondolom bagy élmény lehetett és fergeteges hangulattal, ami jóleső fáradtságot hordozott magában a nap végére. :) Pusza Nektek!

És hajrá LL! ;)

Fant írta...

Van benne valami Ditta. Mert valóban érdekes, hogy még el sem kezdték a filmet, de már napra pontosan megvan a premier dátuma. Noha, ez úgy tűnik, bevett gyakorlat.
Mindenesetre, ez a 2011 tavasza, ha így marad, ígéretes időpontnak tűnik :)

xdittax írta...

2011-ben fogok ballagni... azért ijesztőnek is hangzik az ígéretes mellett ;P De igazad van. :)

Fant írta...

Így már adja magát, miért tolták el a premiert :)) Azért, hogy Neked, ballagási elő-ajándékba adhassák ezt a filmet - a magyar mozis premiert pedig jó eséllyel a kitűnő érettségiért kapod majd ajándékba ;)))
2011 tehát nagy év lesz V-nek, Neked - és LL-nek is, ha jól sejtem :)

Nos, most aztán eljártuk az Időugratót, pedig még csak szombat van :))

Névtelen írta...

Sziasztok!
Verseny: véletlen vagy sem, úgy alakult, ahogy gondoltam, szóval nem ugrottam csúcsot. Ez betudható a három napos alváshiányomnak, ha minden áron valami kifogást akarnék találni. 40-től 55-ig zsinórban elsőre ugrottam mindent, de edzőm szerint elég béna technikával, úgyhogy sok jót nem jósolt. Aztán meglepődött, mikor elsőre az 59-et majdnem átvittem, elvileg így még sose ugrottam, de pont ezért elfogyott a lendületem, és a lábam leverte a lécet. Utána meg nem tudtam úgy összeszedni magam, ahogy eddig sikerült néha, pedig gondoltam rátok:)
Viszont még így is 5. lettem, és most nagyon erős volt a mezőny.
Na majd országoson:))

Jégrevü: tegnap nem volt időm rendesen beszámolni, magam meg persze tényezők miatt.
Szóval mikor megérkeztünk, mi is a parkoláson kezdtünk görcsölni - azért indultunk olyan korán, mint kiderült. Nem is alaptalanul, megerősítem, a tömeg szó szerint hömpölygött, de nem volt teltház. ;o) a képernyőtől szemből számítva melyik oldalán ültetek a "színpadnak"? Csak hogy lehetséges-e, hogy láttunk titeket messziről:) Én fehérben voltam fekete táskával és cipővel, barátnőm pirosban. Utólag jöttem rá, hogy összeöltöztünk:))
Egyébiránt ;o) már tökéletesen illusztrálta a véleményem a jégrevüről, úgyhogy nem ragozom, beszéljenek a képek. Megnéztem, meglepően jó lett néhány, ahhoz képest, hogy milyen távol voltunk. Feltöltés folyamatban, majd adok linket.

A GQ nem jött meg.

LL csak 2012-ben ballag, hála a 0. évfolyamnak.

Fant írta...

Akkor nincs mese, 2012-re is elő kell állniuk a blogalanyoknak egy (vagy több) filmmel - úgy igazságos :)

Az 5. hely is jó eredmény erős mezőnyben, csúcsot sem lehet ugrani minden versenyen - és inkább itt ne jöjjön ki a lépés, mint az országoson. Tehát az eredményed simán jó, legközelebb ismét rekord lesz, a fontos versenyre maximális formában leszel, biztos vagyok benne :)
De mindenképp emeljük ki, hogy a lépés ki nem jövése relatív, mert fura technikával is majdnem rekordközelben jártál - ez feltétlen bíztató. Szerintem legalábbis.

Látom a parkolás érdekes pont volt mindkettőtök esetében - én magamat ismerve kb. a szomszéd utcában hagytam volna a kocsit :)

Várom a képeket.

Névtelen írta...

Annál az egy ugrásnál kijött a lépés:))
Elvileg a nekifutással volt a baj - de tényleg, inkább itt, mint országoson. Bár ez nemzetközi verseny volt, mert volt két szlovák csaj az ugrók között:))

A szomszéd utcát mi is meg akartuk próbálni - leparkoltunk ott, ahova a fedett versenyeken szoktunk. Aztán megláttunk egy megállni tilos táblát, és kiderült, hogy 10000 lenne a büntetés:) A feltöltés 78%, már csak a videó van, amit a When There Was Me and You-ról csináltam abban a hitben, hogy még a 2. részt is kibírják az elemek... Előre is bocsi mindenkitől, pár mp-ig a jégre néztem és nem vettem észre, hogy nem jól tartom a fényképezőt...de onnantól ok.

Névtelen írta...

Elvileg ennek most jónak kell lennie: KÉPEK

Fant írta...

Köszi a képeket! Támpontot adnak, milyen lehetett a látvány, ahogy elnézem nagyon jó lehetett az egész - az egyik képen még bicikliznek is, azta, a jégen nem semmi lehetett...
A Work This Out megvalósítása is durva lehetett.

Látom a zsepi is ott van :))

;o) írta...

Sziasztok!

Végre mindjárt futam....itt vagyok fél szemmel, de a másik szemem....

;o) írta...

Jégrevü? Nem szarakodtam, leborítottam a mélygarázsba. Egy ezresem bánta, de nem érdekelt. Inkább, mint a bünti vagy hogy valami nagy tudással rendelkező szülő legyalulja az autómat. Ráadásul kongott az ürességtől, így amilyen gyorsan bejutottam, olyan gyorsan ki is jöttem, sőt VIP volt az eljárás, mert kifelé a VIP kapun gurultunk ki ;D

Ha színpaddal szemben állsz, akkor a bal szélén voltam és az erkély 2. sorában középen.
Nagyon szenvedtem a szomszédos szülők örjöngésétől. Egy se volt 100as...
Jóóót mosolyogtam a szerkód leírásán....bocs, nem volt telt ház, de nem is jöttem volna rá, hogy melyik tini vagy a sok százból (ezerből?). Én kék farisban surrantam tetőtöl talpig, fehér pólóval, cipővel és pulcsival turbózva - ebből is volt vagy száz féle....
Mondjuk, hogy egy levegőt szívtunk ;o)
Pár kép nálam is van, a barátnőm készítette, de hasonlóan beszédes és tartalmas mint a tiéd LL, úgyhogy nem hinném, hogy sokra mentek vele. Jobb gép, közelibb hely és jobb fényviszony kellett volna....
Azt nem mesélted még, hogy te mire tettél szert a butikban!?

b! A lányok a VIVA, Megálló című műsorának nyilatkoztak még az elején; úgy indult, hogy transzparenseket csináltak és azzal villogtak - én nem leszek látható a műsorban, mert tisztes távolból figyeltem az eseményeket csak.

;o) írta...

A GQ-t elküldöm mégegyszer, de a másik notin van rajta. Nem értem, miért nem érkezett meg. Nézted a spamek között (vagy neked olyanod nincs?)?
Jaaaaaj és a lényeget nem is mondtam: tegnap megnéztük a Hannah Montana filmet. Egy élmény volt...

;o) írta...

szóval a GQ a futam után megy....

Fant írta...

;o), nem profi képeket vártunk el nyilván, ami van, azzal érjük be, ezek is teljesen jók :)

A Hannah Montana-val kapcsolatban érzek némi cinizmust a soraidban :)) Hogy tetszett? :))
A GQ-t küldd LL gmail-os címére, az a biztos, lásd kettővel feljebb lévő bejegyzésnél :)

Massa-val mit műveltek már megint?! Ááá, még jó, hogy körbeért...
Raikonnen-el mi történt? Csak keveset láttam a futamból.
De pozitív: Palik mentes volt a dolog :)

Névtelen írta...

Jégrevün a mögöttünk ülők állandóan visítottak, úgyhogy értem, mire gondolsz, ;o)...ha számításba jöhetne, egy premiert hogy bírnánk ki?!
Vágom, akkor elvileg láttuk egymást, szemben voltunk.
Meggyőződésem, hogy olyan szerelése senkinek sem volt, mint nekem:)) Minden második ember HSM-es cuccot hordott, és néhánynak eszébe jutott, hogy piros-fehérben menjen, de teljesen fehérben senki sem volt.:))
Nos, a hely nem rajtam múlt, és gondolkoztam, hogy elvigyem a HD kamerát, az harmincszoros nagyításra képes, de hallottam, hogy lehet, hogy kipakoltatják a táskákat - koncertek előtt elvileg - úgyhogy nem kockáztattam, hogy elkobozzák. De alapvetően mint rajongó, nem pedig mint operatőr mentem el:)))
Elég volt a butik felé néznem, hogy megtudjam, hogy mindent a normális ár hatszorosáért adnak, ráadásul irtózatos tömeg volt előtte. Viszont kaptunk nyalókát:))

Nem tudom, miért nem jött meg a GQ, és tudtommal senkit nem tiltottam le.

Tényleg, és milyen volt a HM?

;o) írta...

LL remélem azóta már megérkezett a GQ is...majd utána nézek.
A fotókkal kapcsolatos megjegyzésem véletlenülsem volt rosszindulatú - talán a stílusomat már Fant igazolhatja. Komolyan.
Hasonló megfontolás számomra is felmerült, de első sorban a kusza gyerekcsoport miatt nem vacakoltam a géppel.

A HM film, Hát...egy családi mozidélutánra való. Nagyon életszerű és a gyerekeimmel beszélgetve sok tanulságot szűrtünk le. Volt ahol könnyeztem, volt ahol nevettem és sajnos volt olyan rész is, ahol az unalom megölt (hol Hannah, hol nem). Mivel gondolom egyszer megnézitek, addig nem árulok el belőle részletet, de van benne minden. Még "szinpadi" csók is, ami elég damn módra sikeredett. Na majd legközelebb ;o)

Fant írta...

Stílus igazolva - lényeg, hogy egy ;o) jelet a megfelelő helyekre oda kell gondolni :)

HM film: úgy érzem alapvetően kellemesen csalódtál benne, de különösebben nem vagy eldobódva azért. Jól gondolom? :) Egyszer majd biztos megnézem, talán majd ha normál minőségben letölthető lesz. Végülis kíváncsi vagyok mit tud.

Névtelen írta...

Ilyenkor kár, hogy nem élőben beszélünk, mert én sem gondoltam, hogy a stílus rosszindulatú lett volna:)) Csak biztosra akartam menni azért.

Ezek szerint nem is olyan szörnyű a HM...majd akkor letöltöm.

;o) írta...

Akkor jó, örülök LL ;o)
Talán az online kapcsolat valóban hamarabb tiszta vizet önt a pohárba, de sztem Fant is igazolhatja, milyen jókat derültünk és ráncoltuk a homlokunkat, mire kitisztult a kép. Kár lett volna kihagyni...

Szerintem sem ér meg 1 mozijegyet a film, de a lányom úgy érezte, hogy hétfőn nem mehet úgy suliba, hogy ne tudjon a témához hozzászólni. Én pedig lelkes támogatója vagyok az ifjúságnak...hiszen még én is "késői ifjú" vagyok - vagy mégsem?
Doktor úr, én olyan bizonytalan vagyok. Vagy mégsem ?!;o)

LL, láttam, hogy megérkezett a mail. Sokkot kaptál, mi, baby?!

Névtelen írta...

:))
Még nem néztem át részletesen, úgyhogy egyenlőre nem kaptam sokkot. Kellett volna?

Fant írta...

Igazolom :) Mára a megerősítés és az igazolás jut nekem főképp :))

Ne vegyél rá mérget LL, ;o) csak eltanulta a Ditta-féle hárítást :)