2009. máj. 26.

Access videók

Nemrégiben két Acces Hollywood videó is napvilágot látott, amiben a mi lányunk, Vanessa Hudgens szerepel, az első, amire biztosan mindannyian nagyon emlékeztek, két kis filmrészlet a "Bandslam"-ből, a második pedig egy V-vel készült interjú a Reel Thinking-ről.


Sziasztok! Mi az, amire mind vártok, és mindjárt elkezdődik?
A Bandslam!
És ki következik most?
Morrison!
Üdvözöljétek Ben Wheatley-t és Jack Morrisont(?)!

Will: Miért ilyen nagy szám itt ez a Bandslam-dolog?
Sa5m: A bevételt a suli focistái kapják. Új vagy.
Will: Igen.
Sa5m: Mutasd az órarended. A humán órákon együtt vagyunk. Hogy hívnak?
Will: Will Burton. És téged?
Sa5m: Az ötöst nem ejted.


Igaz, hogy megtanultál gitározni?

Igen, így van. Nagyon jó móka volt, de sosem fogom elfelejteni, mennyire fájtak az ujjaim a gitározástól. De nagyon jó móka volt.
Milyen volt a meghallgatás?
Elég átlagos volt a folyamat. Őszintén szólva elfelejtettem, hogy el kellett énekelnem egy dalt. Volt pár szám, ami közül választhattam, végül a Rehab-et találtam meg. Szeretem énekelni, és megy is a filmhez.
És most mesélj erről az eseményről! Mennyire fontos a zenei oktatás?
A zenei oktatás nagyon fontos, mert úgy érzem, minden gyereknek szüksége van a kreativitásra, és nagyon sok mindenre megtanít. Sokkal nyitottabb leszel a világ felé, szóval szerintem kiemelten fontos.
És gratulálunk, hallottuk, hogy nemrég vettél egy házat.
Igen.
Mi a legjobb és a legrosszabb dolog a saját házban?
A legjobb, hogy mindig hazamehetsz a saját otthonodba, és a legrosszabb, hogy állandóan mosogatni kell.

Fordította: LinkLuvor.

31 megjegyzés:

Fant írta...

Köszi a fordot! :) Azon a meghallgatáson szívesen ott lettem volna azért :))
A zenei oktatás fontos lenne itthon is, az iskolákban, nekem csak általános suliban volt ének, de már ott is igen nagy semmi volt.
Odaát viszont, ez a Reel Thinking óriási ötlet volt, akár egy rendhagyó énekórának is felfogható, lehet beszélgetni, érvelni, ellenérvekkel jönni. Remélem ebből a rendezvényből majd kikerül valamilyen hanganyag egyszer.

pucca írta...

megértem mosogatni én is utálok
fő hogy feltalálták a mosogatógépet
jó a fordítás pusszika:)

Névtelen írta...

Szívesen:)
Éppenséggel van egy rövid vidi a Reel Thinkingről, lefordítom mindjárt.
Az MTV honlapján szavazzunk ezerrel, ez az utsó nap!

Névtelen írta...

Oké, elküldve!

Dana írta...

mosogatni? na de kérem:D nincs mosogatógép?:)
amúgy meg persze azért van amit sajnos neked kell elmosni..én is szoktam néha,de a két kezem már nem bírja ..szétázott:D

Amúgy hnap este lesz a fókuszban Zachy(L)nézzétek!:)

pucca írta...

amúgy lenne egy kérdésem de ne haragudjatok érte meg csak tényleg tudnom kellene mert borzasztóan ídegesít ti mit tudtok zac tényleg dobni akarja vanessát a karierje miatt??
mégegyszer kérlek ne sértődjetek meg::))*-)

Dana írta...

Szija!
Én is halottam ilyesmiről,de nem hiszem hogy ilyesmi csak úgy kiszivárogna,Zac nem kötné senkinek sem az orrára.
pletyka-.-

pucca írta...

áh
köszönöm az inffót
szörnyű ujságírok

Fant írta...

Az előző bejegyzés kommentjei közt kifejtettük a véleményünket pucca. Egy a lényeg: csak azt szabad elhinni, amit itt olvasol a blogon, mint bejegyzés, a többivel nem szabad foglalkozni.
Dana véleménye pedig helytálló.

Egyébként lehet szavazni még ma az mtv oldalán, úgyhogy ma még tegyük oda magunkat!! :))

Névtelen írta...

Vettem észre:) De tényleg egy csomó oldalon ezt írták, úgyhogy csekkoltam az MTV-s honlapot, ott azt írták, hogy május 27 előtt kell szavazni, ebből lehetett a félreértés, ezek szerint máig tart. Mindegy, még egy utolsó löketet adjunk nekik:))

b írta...

Néztétek?

(f.é.) írta...

Helló!:)

Először is :Kedves Dana,köszi az infót,megvolt,és vele az üzenet is felém.:))
Tök állat,és végre talán már van fogalma róla,létezik ez a kicsiny kis ország!:))

Netty írta...

A Fókuszt? Ahham...szerelmes üdvözletét küldi minden magyar lánynak...:) Ez aranyos...én megkaptam. :P

Fant írta...

Emberek, 33-an voltunk az imént, sosem láttam még, hogy egyszerre ennyien lennénk :) Úgyhogy számokkal kiválóan állunk :)

Meséljetek a Fókuszról, én nem láttam! Milyen volt, nézhető?

LL, én is néztem, hogy azt írták, nade nem baj, így még mindig jobb, mintha fordítva lett volna :)

b írta...

RTL Fókusz

b írta...

Ez sajna csak a magyar csajoknak szóló vége :((
Nem lett volna annyira borzalmas, de kicsit sablonos volt, és a szokásos témát csak nem tudták kihagyni :((

(f.é.) írta...

Na b! Azért nem volt ez olyan borzalmas!!:) Tudod nem mindenki annyira naprakész ez ügyben mint mi itt.:) És látod ismét beigazolódni látszik az,hogy "nekünk semmi sem jó"! Mert te is mindjárt a negatívumokat találtad meg,pedig ez csakis csupa-csupa pozitív dolog,és ez bizony már a miénk!:))

Névtelen írta...

Én nem láttam, foglalt a tv sajna.
És itt voltam, meg nem is a rekordnál, olvastam akkor szerintem.
Végre egy amcsi, aki tudomást szerez Magyarországról, ez jó pont:))
Mindjárt csekkolom...

b írta...

F.é. én a ruhanélküli képekre gondoltam. Miért kell azt minden egyes alkalommal megemlíteni, ráadásul tök mindegy, hogy Z-ről vagy V-ről szól a filmecske.

Névtelen írta...

Nos, amennyit láttam belőle, az pozitív volt, na de meséljetek, mik voltak benne még?

Szerintem van jogunk negatívumokat keresni, mi kedvtelésből vagyunk itt, nekik meg ez a munkájuk, és sokkal jobb lehetőségeik lennének infót szerezni. Viszont inkább a jót kell megtalálni, és annak örülni, különben tényleg semmi se jó:)

(f.é.) írta...

Tudom,hogy mire gondoltál,de ezt már az isten se mossa le róluk.:))
És valójába te V storyjá-ra gondoltál! Ők már megemésztették,nálunk viszont vannak, akik elé nemrég tálalták még fel.:)De ez valójában nem erről szólt!:))

b írta...

Hála :) Az első fele kimondottan tetszett :)

b írta...

Én nem tudok szavazni :S

b írta...

Felrakták a teljes Fókuszos riportot.

Fant írta...

Köszi a linket, b - habár nem tudom lejátszani, nem indul egyszerűen, nem tudom mi a gond. Na majd hátha holnap :)

Azok alapján amit elmondtatok: én egyáltalán nem vagyok elnéző a magyar tv stábokkal szemben, ezen a sztorin, nem csak odaát, hanem itthon is ezer éve túl van mindenki és akinek ez újdonság, az ne forgasson riportot.
De majd ha meg tudom nézni a riportot megkeresem a pozitívumokat benne feltétlen :)
Noha nincsenek illúzióim. :)

A szavazást pedig úgy tűnik lezárták, b :) De a legjobb filmre még szavazhatunk rendületlenül :)

Dana írta...

Szívesen az infót f.é. , meg pucca:)Amúgy szerintem nem volt ez az interjú olyan borzalmas,viszont én sem értem miért kellett berakni Vanessának a meztelen képeit,nem értem miért jó ez nekik:S
Viszont örültem annak hogy fenntvan a youtube-on az a vidi ami a riportban is volt...Vanessa kamerázza a paparazzikat:D

Fant írta...

Sikerült megnéznem a Fókusz riportot végre! Hát... alapvetően nem annyira gáz, bár van benne néhány igen meredek tévedés, továbbá változatlanul nem világos, hogy Vanessa-t mi a viharért kellett belekavarni a riportba.
Összességében vállalható riport, jobb, mint a múltkori tv2-s. Már ha az szint egyáltalán :)
De az is biztos, hogy aki nem ismeri, nem ebből a riportból fogja megkedvelni.
De alapvetően nem gázos.

Hazánkról igen diplomatikusan nyilatkozott, gyakorlatilag azt mondta, amit mondania kellett :)

Névtelen írta...

Nagy nehézségek árán nekem is lejátszotta. Idegesítő, hogy mennyire lekicsinylően beszéltek Vanessáról, és már kezdtem örülni, mikor az elején a csajnak sikerült kimondania mindenféle nyelvbotlás nélkül azt, hogy High School Musical, azért az a "Hudgens" kiejtés mindenen túltett.
És alapvetően Z-t se tartották valami nagyra benne. Kötelességszerűen elmondták az eddigi sikereit, de azért érződött, hogy igyekeznek lehúzni az interjú alapján is. Még jó, hogy zavarba jön, ha olyan kérdést hall, hogy milyen érzés a legvonzóbb huszonévesek közé tartozni, ha nem így lenne, akkor meg azt fognák rá, hogy beképzelt.

De szerencsére elég sokszor használták az egyenlőre szót, úgyhogy nincs ok annyi panaszra, talán most elindultak egy felefelé vezető úton.

;o) írta...

Nem tudom mit vártatok? Ettől már csak az lett volna kackiásabb, ha Návai készít vele riportot. Bocs, utálom ezt a szót megcsúfolni, amióta olvastam igazi, értékes riportokat. Nagyon szimpi volt Z. Tényleg csak azt mondta amit már alaposan begyakorolt a riport etikett alapján. Szerintem mégcsak nem is hallott a kontinak erről a részéről. Ugyan mit is hallott volna szegény? Maximum Andy Vajna vonatkozásban (vagy még úgy sem), de aztán ki is fújt! Éppen ideje lenne felébrednie ennek a szerencsétlen országnak és meglátni a lehetőségeit.

(f.é.) írta...

Na,talán megmozdult valami.:)
De még mindig a pesszimista nézetek vannak többségben.:))

Fant írta...

A Hudgens szó kiejtése tényleg kritikán aluli volt. Egyszerűen nem értem mi olyan bonyolult benne - ja a HSM most ment, pacsi, bravó, király. Egyébként meg is lepődtem rajta, na mondom mi a vihar, erre jött V vezetékneve, mondom ilyen nincs.
Alapvetően nem értettem, hogy Zac központú filmbe miért kavarják bele Vanessa-t egyáltalán. Meg hogy V-nek a zenei karrierje szárnyal jobban, hát persze végül is csak három filmje vár bemutatásra összesen, a zenei albummal viszont nem dobott nagyot.

A lényeg, hogy a világon semmit nem tudnak kezdeni Mo-n a HSM-el és a színészekkel hivatalos riportokban, nem értik meg mi ez az egész.

Na majd egyszer :) ez volt a pozitívság :)