2009. máj. 29.

Aly születésnapi vacsorája

Március 25-én töltötte be 20. életévét a híres testvérpár idősebbik fele, Aly Michalka. Az Amerikában népszerű énekes és színésznő barátaival együtt pár nappal később Eva Longoria híres mexikói éttermében, a Beso-ban ünnepelt.

Ha emlékeztek Vanessa Hudgens, ill. párja Zac Efron és közös jóbarátjuk, Brittany Snow, valamint Jessica Stroup és Ryan Rottman is együtt érkeztek és távoztak a magyarul 'csók'ot jelentő étteremből, ahol nagyon kellemes hangulatban köszöntötték meg az ünnepeltet. Tortával, dallal...

És ezt honnan tudom? Maga Aly írta meg azon videó mellé, amit a napokban töltött fel az internetre. “Sziasztok srácok! Kerestünk néhány videót, amit föltölthetnénk nektek és ezt találtuk Aly 20 születésnapi vacsorájáról, még márciusból... nézzétek meg! Ott voltak a barátaink és rengeteg mókánk volt! Szóval ez csak egy apróság, amit megakartunk osztani veletek. Még keresünk olyanokat, amik jók lennének, beleértve néhány anyagot a stúdióból!! xoxo” - írta Vanessa kolléganője a Bandslam-ből.



Forrás: VABN; Just Jared Jr.

12 megjegyzés:

pucca írta...

de cuki
milyen édi tölük
boldog szülcsi napot!!

Fant írta...

Apró, de kedves gesztus a rajongók felé, az már igaz.
Vidám hangulat, laza buli :)

Névtelen írta...

de aranyosak
ilyen egy közvetlen ember
happy birthday aly
xoxo laura

Névtelen írta...

Utólag is boldog szülinapot Aly-nek!:)

Fant, köszi a linkeket még egyszer, letöltöttem, mükszik:))

Fant írta...

Szívesen LL :) Örülök, hogy szuperál :))

xdittax írta...

Vanessát és Zacet hallani így ünnepelni... Nagyon izgalmas és édes! :)

Névtelen írta...

most tényleg nemfogjuk látni a movie awards-ot? ne már ez a magyar mtv tisztára nevetséges
amiota elvették az amerikai mtv-t azota elvan cseszve.pedig most nagyon jok lesznek én például kiváncsi vagyok az uj alkonyat részletre akkor természetesen zanessáékra meg amugy is én imádom a movie awards-ot és most néztem a teletexet is de nem irja a dijátadot
ti hogy vagytok ezzel? vagy esetleg tudtok valami infot
xoxo laura
ui:linkluvor köszönöm a zac-es játékra a választ

Névtelen írta...

Laura, azt olvastam, neten tudjuk nézni a Movie Awardsot itt. Az infó nem hivatalos. Itt találtok több infót az oldal megjelenítéséről.
A válaszért nincs mit:)

Névtelen írta...

linkluvor segitened kell
most jöttem a mozibol megnéztem a filmet és ugye kérdeztem tölled egy zac-es játék miatt hogy mit olvasott mike felesége mikor elöször meglátta és te azt mondtad fagy pont alatt de a fimben zac azt mondja hogy az amerikai psziot
most akkor melyik lenne a jo ? a filmben rosszul mondja zac vagy csak a magyar forditás a rossz? kérlek mond meg ha nyerek 17-again-es nyereményt nyerhetek elöre is köszönöm
laura

Névtelen írta...

Laura, én ezt az eredeti filmből néztem ki, a feliratra nem emlékszem, hogy a magyar fordban mi volt, de itt egy kalózvidi, 1:40-nél meggyőződhetsz róla magad is. És ha rákeresel a Less than zero-ra, a magyar címe Fagypont alatt.
Egyébként nem lehet kettőt szavazni? Úgy lenne a legbiztosabb:)

Névtelen írta...

szia linkluvor
akkor megnyugodtam mert megnéztem az angolt is és biztos akkor
szurkolj nekem
és elöre is köszönöm neked
puszi laura

Névtelen írta...

Drukkolok, hajrá:))