2009. máj. 9.

Bandslam Reel Thinking Event

Bandslam megjelenésének alkalmából a Summit Entertainment és a Walden Media össze fogja hozni a zenés film szereplőit és Los Angeles állam középiskolás diákjait egy napra, hogy megismerjék a zenei bizniszt egy interaktív oktatáson keresztül a The Grammy Múzeumnál Los Angeles városában május 15-én.

Aly Michalka, Vanessa Hudgens, Gaelan Connell, a film főszereplői, valamint a Hollywood Record-tól Mitchell Lieb segíteni fognak a tanulóknak megismerni a zene szerepét és pozitív hatását a társadalomban következő filmjük, a Bandslam alapján.

A program szerint a fiatalok a zenei intézkedésekről, a kompozíciókról, zenei kapcsolatokról fognak tanulni, és a zene fontosságáról a mindennapi életben. A Grammy díjas dalszerző, Lucy Walsh(az Eagles zenekar tagjának, Joe Walsh-nak a lánya), is részt fog venni a nap Kérdés-felelet programjában és élőben is fog énekelni a srácoknak. A programot rögzíteni fogják és el fogják juttatni az egész országban a középiskolákba.

A Bandslam egy vicces fiataloknak szóló mese, ami az élet nagy dilemmái között navigál, barátság és szerelem, pletyka és igazság, féltékenység és hűség, álmok és valóság között. Amikor a tehetséges énekes/dalszövegíró Charlotte Banks megkéri az új fiút, Will Burton-t, hogy segítse újonnan alakult rockbandáját győzelemhez az iskolák közötti versenyen, egyetlen cél vezérli: hogy bosszút álljon az egoista, zenész ex-barátján. Minden esély ellenére az együttesük felfedezi saját, egyedi hangzásukat, ami akár sikerre is vezetheti őket. De amikor minden katasztrófa beüt, választás előtt állnak: elfogadják a vereséget, vagy szembenéznek a zenével és kiállnak amellett, amiben hisznek?

Május 15-én a Reel Thinking névre keresztelt esemény szórakoztató, de informatív oktatási programokat kínál a The Grammy Múzeum, a Cable in the Classrooms, The National Association for Music Education (MENC) és a SchoolTube támogatásával.

Forrás

4 megjegyzés:

Fant írta...

Mennyire jó kezdeményezés ez! Nekem nagyon tetszik. Duplán, mert önmagában is nagyszerű, szerintem ez az az út, amin járni kell ma már, ha hasonló dolgot akarunk megkedveltetni, de egyáltalán megismertetni, olyanokkal, akik nem feltétlenül szánnák rá magukat önerőből; hátmég, ha hozzávesszük, hogy ez végeredményben a Bandslam promója - rendkívül kreatív és jó párosítás.
Rettentően tetszik ez nekem.

Most lenne jó Los Angeles államban középiskolába járni. :)

Névtelen írta...

Jó lenne, ha mi is tanulhatnánk a mai zenéről, és nem csak a tanárok panaszkodását hallanánk, hogy rontja a hallást meg elveszi a figyelmet. Ha nem tudnám, hogy az antifanok lehetetlenné teszik ezt, biztos siker lenne énekórán. Nagy szerencse, hogy ezt épp a Bandslam-en keresztül akarják megvalósítani.

xdittax írta...

Én is osztozom a lelkesedésetekben. :) Nagyot néztem, hogy ilyet kitaláltok, mert ez valóban egy nem mindennapi húzás a filmhez, és rendkívüli, hogy a két dolgot így össze tudják hozni. Alig várom, szerintem fantasztikus hangulatú lesz, és akit pláne ennyire érdekel a zenei élet, duplán hálás és izgatott lesz.

Én május 15-16-án pont osztálykirándulok, de szombat este remélem ide fogok tudni jönni, mert nagyon érdekel, mi sül ki belőle. :)

Szép vasárnapot: Dittus

Fant írta...

Ez egy akkora ötlet, ami promócióként kenterbe veri a 17 Again promóját, de kreatívságában még a HSM 3-ét is, rendkívüli.
Már nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz ez a film.
Egyetértek LL, ilyen dolgok kellenének az énekórákra, így érdekes - mondjuk, hogy ez a dolog Mo-n totál sikertelen lenne, abban is biztos vagyok.
Érdekes a Bandslam promóciója eddig, határozottan ügyes és szokatlan. Üzenni akarnak a filmmel és ezt egyértelművé is teszik. Tetszik nekem az ilyesmi.

Szóval a jövő hétvége ismét a kirándulásé Ditta ? :) Biztosan megoldod, hogy szombat este már itt legyél, erről meg vagyok győződve :)