2009. máj. 23.

A Zac nélküli Gumilábról

Nem mindenki kaphat szeletet a Footlose-ból, de most határozottan úgy tűnik, hogy próbálkoznak.

Miley Cyrus a legújabb népszerű tini, akit fontolgatnak a fantasztikus dalos és táncos darab átdolgozásának női főszerepére. Kizárólag az E! News értesült.

„Határozott érdeklődést mutatnak Miley felé.”
- mondta egy, a tini királynőhöz közeli forrás.

Egy gyártáshoz közeli forrás is megerősítette, hogy Cyrus „feltétlenül benne van a pakliban”.


Ahogy a helyzet ma áll, a pakliban benne van Hayden Panettiere, Amanda Bynes és a Dancing With The Stars szereplője, Julianne Hough, mindegyikük az elmúlt hetekben volt meghallgatáson Ariel Moor, egy prédikátor független gondolkodású lányának a szerepére, melyet az 1984-es klasszikusban Lori Singer játszott.

Egyetlen sztárjelölt nem volt a meghallgatáson: ez Cyrus lehet. Valószínűleg azért, mert az éneklő, táncoló és közönség vonzó tehetségét már bizonyította.

Míg Cyrus képviselői nem kommentálták a lehetséges szerepet, addig kicsit korai lehet felvennie a pontozott vonalat. A film megjelenési dátuma 2010. június 18. és Cyrus-nak egész nyárra megvan az időbeosztása.

A Disney sztár hamarosan Georgiaba utazik, Nicholas Sparks eddig ki nem adott könyvének - Az utolsó dal – átdolgozásával. A kezdést 2010. június 18.-ra ütemezték.

Ami a Footlose-t illeti, nincs még hivatalos szereposztás, bár Chace Crawford úgy tűnik halálbiztos, hogy felváltja a hirtelen lemondó Zac Efron-t.

A Gossip srác(magyarul Pletykafészek címen futó sorozat sztárja) és a másik Dancing With The Stars szereplő Julianne bátyja, Derek Hough is felvételizett Kevin Bacon szerepéért.


Fordította: ;o).
Eredeti cikk: E! News.

18 megjegyzés:

Fant írta...

Köszi a helyzetjelentést! Érdekes dolog ez, már elég régóta tervezgetik ezt a remake-et, még a HSM 3-ról csak beszéltek, mikor ez már fix volt, hogy lesz, erre még mindíg nem tartanak sehol. Őszintén szólva nem csodálom, hogy Zac ráunt a dologra.
A lehetséges jelöltek közül nem ismerek mindenkit, de Hayden és Miley szerepeltetését sem tartom jó ötletnek előzetesen.
Egyébként nem igazán értem, miért fontos, hogy énekeseket keressenek a szerepre, az eredeti filmben nem énekeltek a szereplők.
Kíváncsi vagyok, mit tudnak kihozni a filmből, mi lesz a nagy újítás benne, részemről nem szeretném, ha musical lenne belőle végül.

Névtelen írta...

Én sem értem, miért nem kell mindenképpen ennyire ismert embereket szerepeltetni ebben a filmben, és miért nem lehet új tehetségeknek lehetőséget adni. Szerintem ezzel akarják előre biztosítani a sikert. Hayden szerintem se jó ötlet, bár nem nézek Hősöket, de amennyit egyébként látok belőle, nem azt mutatja, hogy ez a szerep illene hozzá. Amanda viszont megfelelő lenne, illik a személyisége Arielhez.
Egyébként az az érzésem, hogy mindenképp valami Hajlakk remake-hez hasonlót akarnak kihozni belőle, ezért el sem kezdik addog a munkát, amíg nem szereznek hozzá már amúgy is nagy rajongótáborral rendelkező embereket.

Névtelen írta...

Ill. azt nem értem, miért kell ennyire ismert embereket szerepeltetni. Bocsesz:)

Fant írta...

Segond LL, a lényeg megvolt elsőre is :))
Azt is gondolod egyébként, hogy a Hajlakkhoz hasonlóan a Gumilábból is musical lenne?
A népszerű emberek szerepeltetése a könnyebb út, bár a Hajlakk esetében jól sült el a dolog, viszont itt az alapfilm szerintem annyira erős, hogy hiba lenne így nyúlni hozzá.
A Hösöket az első két évadában követtem, az alapján nem illik a szerep Hayden-hez. Amanda Bynes-t nem ismerem.
Igazság szerint egyre kevésbé gondolom, hogy ez jól fog elsülni.
Persze ki tudja, Kenny varázsolhat még, de egyelőre szkeptikus vagyok.

(f.é.) írta...

Kövezzetek már meg,de én még az eredetit sem láttam,vagy még nem ugrott be,pedig a filmek nálam napirenden vannak.:))
De ti sem voltatok annyira hanyatt tőle.:)
Mindenesetre a szereplőgárda ismertségétől függetlenül megfogom tekinteni mód állásában.:)

Szóval addig a sötétben tapogatózom.:) A varázslás egy mesebeli foglalkozás,amit Kenny rendkívülien jól űz.:)

Névtelen írta...

Musical: lehet, volt róla szó, hogy átírnak pár dalt még az első Footloose-os hírek között.
Amanda volt Penny a Hajlakkban:)) Az alapján megvan benne az, amit Ariel karaktere kíván.
Őszintán szólva nem tudom, mi lesz ebből. Lehet, hogy Z - diplomatikus válaszai ellenére - a forgatókönyv miatt képett ki a filmből. És ezek a hírek mintha kicsit meg s erősítenék.

Fant írta...

Még ma megoldjuk ezt a kis gondot f.é.! Rábukkantam a linkjeire ugyanis :)

Amanda volt Penny?? Ááá :)) Ez most totális belassulós, lassan kapcsolós agyhalál nálam :)) Jájj :))
Ebben az esetben viszont jogos a felvetés, miszerint illene a szerepre - legalábbis a felsoroltak közül mindenképp a legjobban, ráadásul ő nem is köthető annyira erősen egy karakterhez, mint Miley, vagy Hayden.
Én is valószínűsítem, hogy Zac a forgatókönyv és a koncepció miatt lépett ki. Egyébiránt abban biztosak lehetünk, hogy ezt filmet még erősebben rá építették volna promóstól, mindenestől, mint a 17-est - mondjuk már ha lehet még fokozni.

;o) írta...

Na de képzeljétek el azt a forgatókönyvet, amihez NEVEK kellenek, hogy segíték a felfeléjutást. Hááát, nem tudom. ez mégiscsak egy tinikről szólő film. Bocs, középiskolásokról....

Annak idején mikor a HSM elindult (elég gáz, hogy mindnt ebben mérek, nem?)azt sem tudtuk ki az a Zac Efron és mégis mi lett belőle. megtalálták a legjobb karaktereket és tessék, csodát műveltek. Mostmár annyit görcsölnek ezen a projekten és mégsem történt semmi, nem csoda ha elindulnak a találgatások

Fant írta...

Hm, ;o) én attól tartok túlságosan arra akarják kihegyezni, hogy egy tinikről szóló film, félek, hogy fel akarják higítani a mondanivalóját. Nekem pont az volt a benyomásom, hogy nem a szereplők kora volt az érdekes, hanem a látásmódok ütközése az eredeti filmben.

A többiben egyetértünk, ha jó az anyag nem kellenek már befutott világsztárok a sikerhez. Persze a HSM egyedülállóan bátor vállalkozás - de nem gáz, hogy ez a mérce nálad.
Habár tegyük hozzá, hogy eredetileg tvfilm volt, egy kis csatornán a HSM, tehát anyagilag nem is lett volna akkora veszteség, érdektelenség övezi, egy mozifilmnél jóval érzékenyebben érinti a gyártót a bukta - gondolom én. Nyilván ez nem feltétlen magyarázat arra, hogy a Footlose-t ebből a szempontból a könnyebbik végén fogják meg.
Ennyit nem szabadna görcsölni a filmen - habár szerinten Zac távozása kellemetlen helyzetbe hozta az alkotókat.

(f.é.) írta...

Az idő,amely eltel a két film között,mely tartalmilag,mondanivalóilag tán "majdnem"ugyanaz igencsak sok!:)
A fiatalság képe mind külsőre,mind belsőre többfokos fordulatot vett.:)
Nem feltétlen szükséges már befutott nevekkel forgatni,és nem feltétlen kell az eredeti forgatókönyvet követni.:) És nem feltétlen kellene kitörő kasszasikert elvárni egy filmtől,mely mögött neves varázslók foglalnak helyet.:)
Ha csupán egy,illetve másfél órára lazít,és kikapcsol,akár befutó is lehet,számoktól függetlenül.:))
Zac valamiért nem szívesen csinálta volna,hát vigye fene,talán valakinek majd épp olyan szerencsét hoz ez a film,mint neki a sajátja.:))
Jó éjt!
Jaj,és köszi Fant!

;o) írta...

Fat én imádom a ÍFootlose-t. azthiszem tini koromban azt jelentette nekem a Grease-vel együtt, mint most a tiniknek a HSM vagy a HM vagy mit tudom én.

Ha remaket szeretnék ebből csinálni, én a mondanivalóját meghagynám, ne veszítse el semmikép, talán mai bőrbe ültetném, de azért ez is egy olyan film amit nehéz úgy adaptálni, hogy az utód is méltó legyen az elődjéhez.
Higíthatják, de a koncepció nem biztos, hogy sikert is jelent. Szerintem ha végig gondolod te is találsz példát hasonló esteben lévő bukásra.

;o) írta...

f.é alapjában véve egyet értek veled, de ebben az esetben kár Footlose remake-ről beszélniük.

Fant írta...

Optimista vagy f.é.. Abban van igazság, hogy az idő eltelte miatt változtatni kell, csak én úgy gondolom, jó lenne, ha a lényeg maradna. És szívesen :)

;o), egyetértés van köztünk abban, hogy nem szabadna higítani, nem is kell példákon töprengeni.
Talán már mikor megnéztem is írtam, és változatlanul tartom, hogy elképzelésem sincs egyelőre, hogyan akarják újragondolni, mi az, amit mást ki lehetne hozni belőle.
Zac színészileg több lehetett volna, mint Kevin Bacon, mint táncos nem hiszem, ezt láttam volna benne, ugyebár már ez sem aktuális.

Most nem túl jó példa de a Drangonball film pont olyan volt: a világon szinte semmi köze nem volt a meséhez, túl azon, hogy a film címe meg a karakterek neve stimmelt. Nem igazán lenne jó, ha a Footlose is erre a sorsra jutna a maga nemében.

Andi írta...

Nos - el tudnám képzelni Z-t a Footlose-ban de nem úgy mint feldolgozást, hanem úgy elsőre :) Ami persze az időt tekintve szinte lehetelen ma már - hacsak, nem vártak volna vele Z-re :)) Nem igazán csípem a feldolgozást más felállásban, még ha jól is sikeredik, az nekem olyan után nyomás :) A Footlose így jó Kevin-nel, ha már egyszer vele készült el és Z pedig csináljon új filmeket :)) Ez olyan, mint, hogy a HSM csak is Z vel cool :) Fel ne dolgozzák nekem a jövőben :))
HSM - Z-vel, Grease - Travi-val és Olivia Newton John-nal, Hair - Treat Williams-sal, Footlose - Kevin-nel, West Side Story - Richard Beymer és Natalie Wood-dal, JKSS - Ted Neely-vel, Dirty Dancing - Swayze-vel...és sorolhatnám, stb., stb., minden filmet az eredeti megformálásában szeretem...:) Liza Minelli, Barbra Steisand, Gene Kelly, Fred Aster...stb. :))
Az eredeti hangzás a legjobb - nekem :)

Andi írta...

Jobban mondva - az első hangzás az eredeti nekem :)

Andi írta...

Legalább is az én ismereteim szerint - na mindegy, ebből már nem jövök ki jól sehogyan sem :)) Azért gondolom értitek mi ami, amit ki akarok hozni ebből a cuccosból?:))

Fant írta...

Abszolút érthető Andi. A feldolgozás, szerintem akkor jó, ha nyújt valami újat, aktuálisat is, de egyben megtartja az eredeti mű értékeit.

HSM feldolgozás? :)) Hát nem mostanában lesz az egyszer biztos :)) Van viszont belőle színházi előadás Angliában :)
De különben biztosan nem várható újrája a filmeknek, és azért az általad felsorolt nagy, zenés filmeket sem dolgozták fel még újra - szerencsére.
Úgyhogy a lényeget tekintve egyetértünk :)

Névtelen írta...

Egyetértek veletek, az igazán jó filmekhez nincs értelme remake-t csinálni, bár sok kivétel van. Jó esetben ezek felélesztik a klasszikusokat, vagy ha az eredeti nem volt az, felhívja rá a figyelmet. Szerintem a Footloose-hoz nagyon erős remake kellene, és ezek a hírek nem túl kedvezőek. Majd meglátjuk.