2009. máj. 10.

Az A-lista: Zac Efron

Angie Martinez meggyőződése hogy mindenkiben van egy kis latin. Itt, Zac Efron, a "17 Again" csillaga megvallja szerelmét az őrült spanyolul beszélő rajongók és Javier Bardem iránt.

Angie: Hogyan különböznek a latin rajongóid?
Zac:
Spanyolország irányíthatatlan volt. A rajongók sokkal izgatottabbak voltak, mint bárhol máshol. És Mexikóban, Vanessának [Hudgens] és nekem a legutóbbi High School Musical premiere után el kellett bújnunk a színházban. Olyan volt, mint a bunkerünk. Kint annyira sok ember volt.

Angie: Lépést tartasz minden bloggal? Perez Hilton szinte mindennap ír rólad valamit.
Zac:
Időnként, a barátaim mondják, hogy "Ez volt ma rólad bejegyezve", de nem figyelek rá. Ez egyszerűen nem helyes.

Angie: Rendben, szóval melyik latin színész a kedvenced?
Zac:
Javier Bardem előadása a "Nem vénnek való vidék"-ben a legbriliánsabb dolog, amit valaha láttam! Különösen a benzinkutas jelenetnél.

Angie: Hűha, az elég sötét!
Zac:
Igen. [nevet] Remélem, hogy olyan kaliberű színész vagyok. Bármit el tud játszani.

Angie: Már dolgoztál Kenny Ortegával. Van bármilyen másik latin rendező, akiben reménykedsz, hogy ki fog választani téged egy szerepére?
Zac: Ó igen. Guillermo Del Toro!


A Saturday Night Live-hoz készült legújabb képeket ITT nézhetitek meg! Egyszerűen elképesztőek! Karizmatikusak, magávalragadóak.

Eredeti cikk: Latina.

13 megjegyzés:

;o) írta...

Ditta ez a kép....ez borzalmas! Hát nem? Jót mulattam rajta! Mint 1 marionett báb!
Szegénynek olyan pipaszár lábai vannak, pedig a bordó még kövérít is optikailag. És annyira két ballábas.

Az interjú sajnos nem sokat mondott. Meg van a következő feladatom, utána kell néznem, hogy kiről és miről beszél. Az, hogy szereti a latin stílust - már tudjuk egy ideje ;o)
Ez a Perez Hiltonos dolog meg halál ciki volt, még felhozni is. Egy undormány az a szerencsétlen és képes újságírónak titulálni magát. Rémes!

Viszont épp itt lenne az ideje, hogy valaki felhívja eme blogra Z figyelmét. Lehet, hogy megváltozna valamelyest a véleménye?

;o) írta...

ja még hozzátenném: igaz, hogy ez a régió már inkább balkéni (minden tekintetben) és nem latin, amit úgy szeret :o)

;o) írta...

balkáni

Fant írta...

Mese szövege postázva :) Ha nem lesz a szokott időpontban kész, az kizárólag az én hibám, előre jelzem.

Nos igen, a latin temperamentum akkor okoz néha érdekességeket.
Nem kellene Z-nek minden bloggal lépést tartania, elég lenne egyetlen egyel - ugyebár :)

Fant írta...

Hm, szeintem jó kép :) Bár a képekben nem szokott túl nagy összhang lenni köztem és köztetek :))
Olyan lazább stílus szerintem, a SNL-hoz abszolút passzoló...

A latin stílus szeretete: a nap beszólása, ott a pont :))

Perez Hilton emlegetése valóban kritikán aluli, mindenki tudja ki ő és milyen, ha van blog, amivel nem kell Z-nek foglalkoznia akkor az pont az. Újságírónak tituálja magát?? A világ vicce, összamerikai szégyen.

Ellenben ha valahogy lehetséges lenne, akkor minden eszközzel fel kellene hívni a figyelmét erre a blogra.
Mint a németek fanprojekje: csak itt elég lenne egy linket küldeni.
Teljesen biztosan megváltozna a véleménye.

b írta...

Az egész fiatalember vékonka, miért pont a lába ne lenne az? :)) De érdekes, hogy őt a bordó nem kövéríti, sőt... :)

Névtelen írta...

Nekem is tetszenek a képek, olyan, mintha a 60-as évek és a mai kor ötvözetei lennének...a csőnadrág akkor volt divat, de most is hordják.

Perez Hilton egyszerűen szánalmas. Tudom, hogy a külső nem számít sokat, de nézzen már magára! Nevetséges. Ha sokan olvassák is, csak azért, hogy röhögjenek egy jót. És azok is ezt teszik, akikről ír, szerintem.

Azért Z szerintem nagyon is tud a színvonalas amcsi blogokról, de jó lenne tudni persze, hogy rólunk is:))

;o) írta...

b neked teljesen igazad van az alkati kérdésben.
Attól, hogy ez az 1(!) kép NEKEM nem jött be, még nem esem kétségbe.
A nyersanyag még mindig a legkíválóbb fajtából van ;o)

Érdekes megvilágításba helyeztétek Perez Hilton blogját. Én még nem tudtam mosolyogni rajta....ellenben ellenszenvemet már a kezdetek kezdetén kivívta!

b írta...

Semmi baj ;o) nekem pedig más kép nem jön be :))

Én PH blogját még csak meg sem látogattam, annyira nem érdekel :D

xdittax írta...

Perez Hilton=szánalom. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy bárki is foglalkozik azzal a majommal. Bár Zac már többször nyilatkozta, hogy Őt nem zavarja különösen, igaz, személyesen még nem találkoztak.

Én továbbra is azok táborát erősítem, akiknek bejön ez a kép. ;o) Mindegy, hogy mennyire vékony, a feeling megvan és baromi jó szerintem. :) Ahogy a többi is. Dehát ízlések és pofik. :)

Fant írta...

Én ennek a Perez Hiltonnak szándékosan soha utána nem néztem, nem is érdekel, tipikusan az irígy, megkeseredett, mindenben tehetségtelen ember megtestesítője. Abszolút nulla, telejesímény nélkül, minden megnyilvánulása őt minősíti. Nem is érdemes arra, hogy bárki komolyan vegye. Szomorú, hogy sokan mégis foglalkoznak vele.

LL, Perez Hilton esetében a külső maximálisan összhangban áll a belső tartalommal.

De hogy a riporter miért érezte szükségesnek, ennek az említését, az homályos számomra. Ennél jóval érdekesebb kérdés lett volna, hogy a rajongói oldalakat, blogokat látogatja-e, vagy legalább néhánnyal nagyjából képben van-e. Így érdekes lett volna, de a blogról általában, PH-ra asszociálni, hát...

;o) írta...

Még egy gondolat ide, aztán Perec Perez letudva részemről.
Mikor kb 1 éve(?) ide tévedtem a blogra, éppen volt egy bejegyzés (ha jól emlékszem itt volt), hogy PH belekötött Z-be és annak is nagy hangja volt. Nememlékeztek rá véletlenül? Igazából nem is fontos, csak felmerült bennem, hogy már volt egy időszak amikor kóstolgatta Z-t.
A blogoldalát egyébként én sem látogattam még, de más blogokon is felmerül ritkán 1-1 hír róla (valhogy pozitív kritkával még nem találkoztam vele kapcsolatban)

Fant írta...

;o), nem tudom, rémlik valami, de ez az ember mindenkibe beleköt, úgyhogy különösebb súlya nincs a dolognak.
Sajnos az viszont igazság, hogy odaát van rá némi kereslet.
De majdcsak rájön mindenki, hogy mennyire súlytalan figura. Egyébként meg írhat bármit, legalább azt lehet tudni biztosra, hogy, na az, biztos nem igaz.