2009. máj. 23.

Zac és 20 dollár

Jimmy Kimmel Live - 2oo9. április 16.

Most jöjjön az, amire a hölgyek várnak... Ha rákeresel az első vendégünkre a neten, több, mint 17 millió találatot kapsz, ami több, mint amennyit Morley Shafer nevére dob ki. A legendásan sikeres High School Musicalből ismerjük őt, szerepelt a Hajlakkba is, most pedig Matthew Perry foglalja el a testét az új filmjében, a Megint 17-ben, amely holnaptól a mozikban látható. Üdvözöljétek Zac Efront!
Köszönöm, srácok!
Oké, azt akarjátok, hogy beszéljen is? Hogy vagy, Zac?
Jól, nagyszerűen.
Nem idegesít a sikítozás, amikor kijössz?
Nem, rendben van.
Jó látni téged, hogy mennek a dolgaid?
Jól, az élet jó, nem panaszkodhatok.
Végre leérettségiztél?
Így van, így van, igen.
Ez nagyszerű!
Nagyon izgatott vagyok, elég sokat kellett várnom rá.
Most hány éves vagy?
21.
21 éves… Szóval ez lehetőségek tárházát nyitja meg.
Igen, így van. Jól szórakozom.
Mert a hírnév sok mindent eredményezhet – de hamis személyi igazolványt nem kaphatsz, ugye?
Nem. A filmekhez készítenek ilyen dolgokat, tehát technikailag lehetséges, de úgysem működne.
Valószínűleg nem.
Nem működne.
De 21 évesen részt vehetsz szerencsejátékokban, vehetsz biztosítást, mindent megtehetsz.
Az izgalmas dolgokat, pontosan.
Még mindig tinisztár vagy – szerinted ez hány éves kortól lehetetlen?
Nem tudom, átalakítom a szabályokat.
Talán így van, mert nem vagy tinédzser…
Nem.
De még mindig tinisztár vagy. Szerintem a határ a 23 éves kor, ha azt eléred, utána le is tartóztathatnak.
Ne aggódj, már dolgozom az ügyön.
És nem csak fiatal lányokról van szó – fiatal lányoktól középkorú nőkön át középkorú férfiakig. Mind érted őrjöngnek, vannak problémáid ezzel?
Tudod, legtöbbször ez elég jó. Most fejeztem be egy nemzetközi promóciós körutat. A legelképesztőbb dolog az volt, hogy találkozhattam a rajongóimmal. Hatalmas különbségek vannak a korosztályok között, és minden egyes országban mások.
Furcsa lehet egy amerikai számára olyan helyre menni, ahol nem beszélnek angolul.
Igen. Franciaországban az ember azt sem tudja, mi történik, mert nem ért semmit. Csak puszikat akarnak. És mindig Németország a leghangosabb, őrületes helyzet, mindenki tombol a premiereken. És Japánban nagyon udvariasak, udvariasan fejezik ki a lelkesedésüket. Olaszországban fizikailag annyira akarnak téged, hogy meg is ölnének.
Ez kedves.
Igen, nagyszerű, nagyon szórakoztató.
És melyik volt a kedvenced az összes közül?
Ember, nem tudom.
Ha utazol, és meglátogatsz egy országot, azt teheted, amit akarsz, vagy végig egy védett buborékba vagy zárva? Vagy elmész és felfedezed a környéket?
Kis mértékben igaz a buborékos dolog, de mindig szoktam lógni más emberrel az országból, rendszerint nagyon jó móka.
Ki szoktad próbálni a helyi ételkülönlegességeket, például a krikettet?
Igen, mindenképp. Én az a típus vagyok, aki egyszer mindent megkóstol.
Tényleg?
Abszolút.
Szóval nem csak mogyoróvajat és lekvárt eszel sós dolgokkal?
Nem, Mexikóban ettem krikettet.
Akkor tényleg ettél krikettet?
Igen. Az náluk egy fogásnak számít, szó szerint így volt a menün, ez volt a legdrágább étel.
Girmo, te ettél krikettet Mexikóban?
Igen.
Tényleg?
És ott esznek lárvát is. Légylárvát.
Igen, citrommal és chilivel.
Egyébként nagyszerű, tényleg jó íze van.
És megetted?
Igen, olyan íze volt, mint a tésztának.
Kis legyek?
Igen, kis legyek.
Hű, te tényleg szereted a kalandokat, én nem enném meg. Krikettet ettem már, de az is baleset volt.
Amikor kicsi voltam, apukám mindig elvitt sushit enni San Francisco-ba. Néha kis hajókon adják, ami úszik le a folyón és le kell venni róla a tányért.
Tényleg?
Nem hallottatok erről – szerintem ő tudja, miről van szó.
Tényleg többször kéne kimozdulnom…
Az első ilyen próba egy élő polip volt, ami mászott a tányéron. Apa azt mondta, 20 dollárt ad, ha megeszem. Gondoltam, bevállalom.
Tényleg?
Igen, szóval megettem, kellett a zsebpénz.
Egy kis élő polipot? Wow!
Nagyszerű volt…bár nem az íze.
De most, hogy milliomos vagy, fordult a kocka?
Még mindig bármit kipróbálnék.
Tényleg, még mindig? Bármit?
Igen.
Akkor hozzatok valamilyen Zac-nek, meg persze 20 dollárt! Oké, láttuk, mi történt, amikor kijöttél, amikor te vagy hírességek között, van valaki, akiért megőrülsz?
Nem szoktam kiborulni egy híresség miatt, de valamiért mindig elrontok valamit, ha találkozom Angelina Jolie-val.
Például hogyan?
Nem tudom, ez egyszerűen bizarr, nem igazán tudom elmagyarázni. Legutóbb az Oscar Gálán találkoztam vele, odajött hozzám, megkérdezte, hogy vagyok. Én meg azt mondtam, hogy köszönöm. Aztán megfordultam, rájöttem, mit csináltam, és továbbmentem. És mindenki látta, Vanessa elkezdett nevetni, miközben rám mutatott. És egy másik alkalommal a szoba másik végében volt, elment előttem, és odakiabáltam – rám nézett, megvolt a szemkontaktus – odakiáltottam, hogy „Szia, hogy vagy?”. És nem tudom, hogy nem hallotta-e, vagy mi volt, de elfordult, én meg azt motyogtam, hogy „Istenem, ez nagyon béna volt…”, és mikor visszanéztem, láttam, hogy nézett, miközben ezt mondtam és ráztam a fejem.
Lehet, hogy azon gondolkozott, hogy örökbe fogadjon-e.
Remélem.
Nos, tudom, hogy jó sportoló vagy, kosarast játszottál a High School Musical filmekben – és az új filmben is kosarazol?
Igen, ez egy ismétlődő téma.
Akkor elvileg már profi kosaras lettél.
Igen, elvileg.
Mondd el, mit ábrázol ez a kép, amely egy Lakers meccsen készült. Úgy tűnik, nagyon gondolkodsz valamin.
Nagyon jó rálátásom volt a játékra, pont középen ültem – a probléma az volt, hogy amikor a Lakers pontot szerzett, a pompomlányok elkezdtek táncolni, pont előttem, így nem láttam a meccset. És – ahogy a képen is látszik – elég közel voltam hozzájuk. Amikor a Lakers kosarat dobott, és a lányok felálltak, a fotósok le akartak fényképezni. Ezen a képen az eredménytábláról próbálom leolvasni az állást.
Azt mondod, nem is érdekeltek? Szörnyű, hogy ezek az állatok megfosztanak egy fiatalembert ettől az örömtől.
Komolyan, ez egy megismételhetetlen alkalom volt, és nem is élvezhettem.
De gyakran nézel meccseket, nem?
De.
Akkor nem megismételhetetlen.
Remélem.
Akkor négyszer ismétlődhet meg, minden idényben.
Vasárnap megint megyek.
Vasárnap? Az jó. Ki a kedvenc játékosod?
Mindenki, Derek Fisher szerintem nagyon jól játszik.
Oda szoktak menni hozzád, hogy megmondják, láttak a filmekben?
Mindig rájönnek, hogy ott vagyok, volt, hogy valaki rám mutatott, amikor átvették a vezetést.
21 éves vagy, de az emberek szemében még mindig gyerek – az én fejemben Gary Coleman még mindig 9 évesként jelenik meg. Az új filmed címe Megint 17, te nem vagy 17 éves.
Nem.
De 17 évest játszol.
Igen.
És mi a film alaptörténete?
Igazából 19 évesen kezdtem el ezt a filmet, az még közelebb volt a 17-hez. A történet egy 37 éves férfiról szól, akinek válságban kerül az élete, elveszti az érintkezést a családjával, elválik a feleségétől. És a múltban él – megbánja a döntést, amit a gimnáziumban hozott, és a körülötte lévő embereket okolja. Megint 17 éves lesz, így még egy lehetőséget kap. Ráébred, hogy azért lett újra fiatal, hogy megmentse a családját.
És ez egy igaz történet.
Inkább ismeretterjesztő film.
Igaz történetre alapul.
Így van.
Van egy videónk a filmből, elmondod, mi lesz benne?
Igen, ez az első alkalom, amikor a karakterem a fiatal testében találkozik a feleségével, akit a gyönyörű és tehetséges Leslie Mann alakít.
Tehát itt van, Megint 17, Zac Efron.

-videó-

A Megint 17 holnaptól a mozikban, köszönjük, Zac!

Fordította: LinkLuvor.

7 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Sziasztok!

Az első pár kérdéstől,és a válaszok határozottságától majdnem padlót fogtam.:)
Aztán a lehetőségek tárházának bővítése feldobta a kedélyállapotom,és mikor elérkeztünk az örökbefogadási gondolatok latolgatásához,a könnyeimet törölgettem,no nem szomorodtam el,hanem jóízű röhögés lett rajtam úrrá.:))
Köszi a fordítást!:)

Fant írta...

Nagyon jó, köszi LL!

Az örökbefogadásos kijentés nálam is vitte az úszót egyértelműen, hatalmas volt :)))
A másik pedig a képes magyarázat - ahol végülis nem is volt mit magyarázni, de ha lett volna, Z bebizonyította, hogy mindent meg tud magyarázni :))

Egyet áruljatok még el: mi a vihar az a krikett, mint étel? :))
De légylárva... hát az kicsit, na jó nem is kicsit meredeknek hangzik.

;o) írta...

Fant, ezer árbóc és passzátszél meg vihar....én megtettem mindent, de a neten nem találtam a krikettre, mint ételre megfelelő választ. Mexikóban a kukoricával emlegetik egy napon - talán valami kukoricából készült szmötyi. No idea!

Fant írta...

Semmi gond ;o), értékelem a kutatásodat, és hát legfeljebb a krikett, mint étel még kimarad az életemből egy ideig :)
A kukoricás vonal legalább támpontféle, nem valami elvetemült dolog lehet ezek szerint.

;o) írta...

Elvetemült ? szerintem őseik még a lárvát is megették....meg a szögesdrótot. Akkor a krikett éppen belefér, legyen az bármi :D

Andi írta...

A krikett egy játék ugye bár, de az ételt nem ismerem :))
Légylárvák, - van egy gyomra Z-nek rendesen :))

Névtelen írta...

Nagyon szívesen:))
Az egyik legviccesebb interjú volt szerintem, az Angelina-s rész volt a csúcspont. Z pedig megint bizonyította, hogy a hülye kérdésekre is lehet viccesen válaszolni, ebben a műsorban pedig pont ezt várja az ember:))
Krikettről mint kajáról én se hallottam - csak krokettről - de szerintem az élő polipnál semmi nem lehet rosszabb, a légylárva legalább nem mozog:)