2009. júl. 5.

Az élet változik, a barátok nem

Zachy Efron-ról bő egy hónappal ezelőtt derült ki, amikor paparazzók kapták le a forgatáson, hogy kisebb beugrót vállalt az HBO saját sorozatába, a Törtetőkbe.

A 21 éves színész önmagát alakítja valószínűleg csak egy rész erejéig a legújabb 6. évad valamelyik epizódjában.

Most megjelent a leginkább a baráti kapcsolatokról szóló évadot reklámozó színfalak mögötti videó, amelyben Zac elárulja nekünk, hogy már régóta hatalmas rajongója a Törtetőknek, hiszen sok olyan dolgot tesznek a nálunk is látható sorozat karakterei, amik velünk is megtörténhetnek a mindennapokban.


Credit: YT.

21 megjegyzés:

maddie írta...

sziasztok. nem tudom, ki látta és ki nem a vanessa-anne.org oldalon, h van egy ilyen zac-es és megan fox-os cikk. valaki esetleg nem tudja h miről szól? mondjuk próbáltam lefordítani...

maddie írta...

http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/07/03/megan_fox_zac_efronnal_randizott/
hűha.. h ebből mi igaz és mi nem... menne már zanessa hawaii-ra akk boldog lennék.:P

Fant írta...

Mese szövege postázva :)

Nos, maddie, nekem az a véleményem, hogy egyrészt, fénykép nélkül akármit lehet írogatni akárkinek, a hitelessége minimum megkérdőjelezhető. Másrészt, attól, hogy valakivel együtt vacsorázok az még nagyon nem randi, csak vacsora és nem több. Harmadrészt, bár Megan igen szép nő, de azért egyrészt Zac-nek nála is szebb barátnője van, mint tudjuk, másrészt azért a két csaj szellemi képességei nem hasonlíthatók össze, így aztán még kérdésként sem merülhet fel semmi.

A Hawaii-os nyaralás az idén valószínűleg nem jön össze nekik tippem szerint, meló ezerrel ugye :)

;o) írta...

Hali! maddie szerintem sem kell foglalkozni ezzel. megan Fox nagyon jól elvan az ex BH 90210(?) kedvesével. Ráadásul ez a hír, pontosan ebben a formában már hosszú hónapokkal ezelőtt is napvilágot látott és hát tudjuk mi minden történt azóta Z-vel és V-vel. Szóval én azt mondom, hogy örüljünk, hogy most nincs éppen hírapály, dolgoznak (a mi örömünkre is), egészségesek és ez a lényeg! A többit meg majd úgyis látjuk!
Fant ezek szerint kész a heti aktuális? 8kor?

Fant írta...

Igen, igen, elkészült :) Csak Dittán múlik a 8 órai időpont már, de mivel még sosem késett vele, így kijelenthetjük, hogy 8-kor. :)
Azt mondom előre, hogy nemzetközi számból egyetlen aktuális lesz benne, a többi már a múlt heti összesítésben benne volt. Csak most részleteztem ki.

Wimbledont követi valaki?? Én már nézni sem merem :)) Go Federer!

;o) írta...

Sajnos én TV nélkül maradtam a jövő hétre....így letöltöttem pár filmet, be kell osztanom őket. Minden napra egyet :o(
természetesen a neten követem a sport híreket is, így képben vagyok a menetelésével!

Mi van már mindenki megkezdte a nyári szabadságát? Miért nem dolgoznak a számgyárban?

Fant írta...

Ajánlom figyelmedbe a Watchmen-t, már kikerült a netre a dvd minőségű verzió, ha mást nem Snyder miatt érdekes. Vagy már láttad? Hirtelen elbizonytalanodtam... :)

Nem tudom mi van a számos oldallal, eléggé lustán nyomták a héten, biztos egész héten a függetlenség napját ünneplik. :) Néha van egy-egy ilyen lusta periódusuk.

A döntő őrület!! Még mindig nincs vége... Ha Federer nyer, számszakilag is ő lesz a világ valaha volt legeredményesebb teniszezője!

Fant írta...

Őrület, megvan, Federer nyert!!! Óriási! Sporttörténelem! Bocs a lelkesedésért :))

Névtelen írta...

Wimbledonban én csak a Williams lányok párbaját láttam. De ha így van, hajrá Federer!

Várom a mesét, azt legalább tudom, hogy melyik az az egyetlen ország:))

A Z-vel és Megannel kapcsolatos hírek enyhén szólva ellentmondanak egymásnak, szóval szerintem egyiket se kell figyelembe venni.

Szerintem egy hét nyaralást talán be tudnak sűríteni, de mindenképp ügyelni fognak rá, hogy az úticél fotósmentes legyen.

Névtelen írta...

Elnézzük, Fant, akkor gratula Federernek!:))

Fant írta...

Köszi az elnézést :) Világrekord is született, mint leghosszabb döntő szett :) A Sport 1-en a szakértők hozták a magyar formát, kár, hogy nem az Eurosport adta a meccset.
Williamsék amúgy nem semmi amit művelnek. A Grand Slam-ekre összekapják magukat és csak az a kérdés az egész mezőnyben, hogy melyikük nyer.

Arról én is meg vagyok győződve, hogy ha lesz nyaralás, akkor fotósmentes övezetben lesz. Bízunk benne, hogy összejön nekik :)

Most lépnem kell, később leszek :)

Fant írta...

Hű. Mi történt? Ennyire gyenge lett a mese vagy Dittának akadt elfoglaltsága? Utóbbi nem gond persze egyáltalán.
Hát akkor, várjunk türelemmel akárhogy is van.

Névtelen írta...

Hű, azért remélem, lesz mese:) Vagy ott is vihar van?

Fant írta...

Tényleg, lehet, hogy a vihar az okozó esetleg, ha van ott is. Itt készülődik, a szomszéd városban már javában tart.
Hát, legfeljebb holnap lesz mese este, gondolom :) Rendhagyóak leszünk :)

Andi írta...

Sziasztok!

Csak azt nem tudom, hogy fogok én most elaludni:)))
Most én aggódom kicsit magam miatt :))
Na majd holnap:)

Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

Szia Andi! Az előző bejegyzéshez éppen most linkeltem egy altató dalt :)) Próbálj meg arra elaludni ma, aztán holnap már biztosan lesz rendes altató :)) Jó éjt!

Fant írta...

Jó reggelt! Be kell látnom, ezúttal tévedtem a Twiterrel kapcsolatban, a JJJ bizonyítékkal szolgált az ügyben, úgyhogy a tegnapi infók maximálisan valósak voltak :))

b írta...

Milyen tegnapi infók? Mostanában nagyon nem tudlak követni Fant :)
Nekem tegnapnem kellett altató, 8-kor már aludtam :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
b, most Fant helyett válaszolok, ha nem probléma. A tegnapi infókról szerintem azért maradtál le, mert túlságosan féltél attól a bábutól.:) Szóval annál a hírnél Dittának van egy kommentje, csekkold.

Tegnap itt többször is vihar volt, gondolom, az egész országban ilyen idő volt, az is lehet, hogy kikapcsolták az áramot.

Az új képek...<3. Rég nem kaptunk ilyeneket, örülök, hogy ezúttal megbízhatóak voltak az infók:))

Az altatót utólag is köszi!

b írta...

Köszi LL, így már értem :))

(f.é.) írta...

Helló!

Milyen találó kis címe van ennek a bejegyzésnek!:))

A tegnapi mese ,mint látom elmaradt,de potólva lesz majd,e felöl kétségem sincsen!:))

És,hogy a barátság terén is stílusos maradjak:

"Minden bolond talál egy mégnagyobb bolondot,aki őt értékelni tudja" (Gellert)