2009. júl. 4.

Bandsalm hírek, frissek

Lassan már csupán egy hónap választja el az amcsikat, hogy láthassák a nyár zenés filmjét, a "Bandslam"-et.

Az események éppen ezért kezdenek felpörögni. Bár a film egyik főszereplője, Vanessa Hudgens jelenleg épp egy másik mozi forgatásán van, augusztus 6-ra mindenképpen visszarepül Los Angeles-be, ahol aznap tartják a díszbemutatót.

Egyelőre további promóciós dátumokat nem tudunk, de az biztos, hogy V-nek lesz dolga bőven. És reméljük ezeket majd egyébként pár díjjal gazdagodva intézheti, hiszen néhány nappal később rendezik meg az idei TCA-t, ahol Nessa megjelenése már megvan erősítve.

A "Bandslam" közelgő megjelenésének bizony számos helyen nagyon örülnek, és az izgalmak fokozására megjelent néhány új still, illetve egyre több és több extra elérhető a film hivatalos honlapján is! Új háttérképekre bukkanhatunk, és egy jó kis játék alatt újra és újra élvezhetjük a a film talán nevezhetjük annak, legfontosabb dalát, amit a végén Vanessa Hudgens vokáljával adnak elő a bandák összecsapásán.

De nem lenne zenés film Todd Graff tinivígjátéka, ha csak ez az egy, de kétségkívül zseniális dal kapna benne helyet. A hivatalos soundtracken összesen ez a 15 szám található meg, ami CD formájában az USA-ban július 27-től lesz kapható.

1. Rebel Rebel – David Bowie
2. Femme Fatale – Velvet Underground & Nico
3. I Want You To Want Me – I Can’t Go On, I’ll Go On (Featuring Aly Michalka)
4. What Heart – Oliver Future
5. Lovesick – 78 Violet (Featuring Aly & AJ)
6. Twice Is Too Much – Exist
7. Amphetamine – I Can’t Go On, I’ll Go On (Featuring Aly Michalka)
8. 24 Hours – Shack
9. Stuck In The Middle – The Burning Hotels
10. Young Folks – Peter, Bjorn & John
11. Someone To Fall Back On – I Can’t Go On, I’ll Go On (Featuring Aly Michalka)
12. Blizzard Woman Blues – The Daze
13. Everything I Own – I Can’t Go On, I’ll Go On (Featuring Vanessa Hudgens)
14. What Light – Wilco
15. Where Are You Now – Honor Society

34 megjegyzés:

Fant írta...

Augusztus 6? :) Én pont másnap reggel indulok a Balatonra :)

Speciális promóciót folytatnak le különben, egészen más, mint mondjuk a Megint 17-é, annyira nem személyre épülő, és most még nem is a kreativitásáról van szó, inkább a film egészét reklámozzák - és milyen jó kis koncepció van benne, hogy a videót is azért kaptuk, mert a honlapon az a zene szól a háttérben és a játék lényegét is képzi.
Ügyes megintcsak :)

Amúgy én végigjátszottam csak az a baj vele, hogy egyrészt elég nagy türelem kell hozzá, másrészt nem lehet a klipre koncentrálni :))

maddie írta...

huhh de várom már ezt a filmet. (L) ennek már az előzetesét is kész öröm nézni. :) jaja ráférne közbe nessára az a díj. :D

Névtelen írta...

Augusztusnak azon a részén én is ott leszek.

Nekem is tetszik ez az egyásra épülő promó, és hogy igyekeznek a teljes célközönséget megcélozni, és nem csak egy emberre alapoznak.

Emberek, megvan a kritika! Pontosabban kritikák, mivel kettőt írtam. Van egy drámaibb és egy viccesebb, és a stílusuk is teljesen más. Szavazásra bocsátom a kérdést, hogy szerintetek melyik lett jobb, és azt felrakom egy angol oldalra - azóta se láttam magyar oldalt, no comment.
Ja, és ne számítsatok regényekre, éppencsak kedvcsinálókról van szó, teljesen spoilermentes.

De nem szövegelek tovább, ha adtok életjelet, én adok linket xD

xdittax írta...

Leköteleznél LL. Én nagyon kíváncsi vagyok, természetesen mindkettőre, annál is inkább, mert engem a történet már a kezdetek kezdetén különösen megfogott. És bár a forgatás, sőt Torontó óta eltelt már elég sok idő, én még mindig a szemem előtt tartom és különösen nagy szeretettel várom. Úgyhogy az "ismertetőidet" is! :)

A Bandslam játék pedig nagyon jó, nekem nagyon kis tetszetős. Najó, az eredményemtől még nem vagyok lenyűgözve, de minden egyes játéknál egyre jobb leszek... közben énekelek, szóval szerintem nagyon mókás. :)

Fant írta...

Ezerrel várom a kritikádat LL! Pláne, hogy kétféle stílusban is elkészítetted. Rajta, add a linket hadd olvassam! :)

A Balaton melyik részén leszel egyébként?

Egyébként remélem a Bandslam-nek is szép számai lesznek, már csak azért is, mert az ilyen ötletes és jó promó jó lenne ha az eredményekben is megmutatkozna, másrészt, mert nehogy a 17 Again promószervezői azt higgyék véletlenül, hogy az ő útjuk jó.

Névtelen írta...

Adom már:D Itt van:)
Örülök, hogy várjátok, remélem, nem csalódtok.

Fant, Zamárdiban leszek.

A játékkal nekem is hasonlók a tapasztalataim, Ditta:))

Fant, azért sok múlik a promón, de a számok nem csak attól függnek. Viszont a 17 és a Bandslam jó versenytársak lehetnek, Z népszerűségi előnyét Aly kiegyenlíti.

Fant írta...

Ditta és LL, ez egy játék, itt nem kell a csúcsokra törekedni minden áron :))
Nagyon kis kreatív játék, nekem is tetszik egyébként. Én kétszer játszottam vele, egyszer idő előtt meghaltam benne, másodjára sikerült végigjátszani, csak az volt a cél, pontokra nem mentem rá,sőt azokat nem is nagyon figyeltem, csak a billentyűkre koncentráltam :)

LL, ahogy nézem, én a tó túloldalán leszek hozzád képest, Badacsonyörs lesz a cél.

A kritika már számol vissza :)

Igazad van, a számok nem csak a promón múlnak, de csak olyan kis elégtétel lenne olyan szempontból, hogy egy ilyen kreatív promóció kapja meg ami jár neki. Elképzelhető, hogy jó versenytársak lesznek, kíváncsi leszek rá, mert tényleg jó összevetés lehetne. Aly mennyire népszerű odaát?

Fant írta...

Elolvastam, gratula LL! Összeszedett, lényegre törő, jól fogalmazott, figyelemfelkeltő munka. Ajánló, ami mehetne akár a könyv borítójára, hátuljára is, vagy egyszerűen csak reklámozni vele a könyvet.
Rövid, velős, tetszett, az én érdeklődésemet felkeltette. Mozgalmas lehet a cselekmény - és a filmre ugorva, Z-nek jó lehetőség ez alapján a pár sor alapján is, hogy nagyot alakítson.

Szóval nekem nagyon tetszett az írásod! Talán az első közelebb áll hozzám, a másodikban kicsit másképp közelíted meg, újabb kérdésekkel, kicsit talán még azt is mondom, hogy más közönséget szólítva meg, az is jó persze.

xdittax írta...

Ezt nem hiszem el, én már harmadszorra késem le... ez borzalmas. Ilyen az én formám! :( :D

xdittax írta...

Egyet kell értenem Fantunkkal. :) Mindkét kis szösszenet iszonyúan jól megvan fogalmazva, figyelemfelkeltő és maradéktalanul el kezdi birizgálni a kíváncsiságodat. :)

Nekem is az első jobban megnyert magának, de mindkettő mindenképpen megállja a helyét az eddig olvasott MAOW-hez fűződő cikkek mellett.

Most is, mint mindig, gratulálok! Nagyon jó munka! :)

Egyedül csak a letöltéssel gyűlt meg a gondom, hadd ne mondjam, negyedszerre is... ;)

b írta...

Én is elolvastam. Megmondom őszíntén, hogy másra számítottam, de abszolút jó, figyelemfelkeltő, csigázó írás :)))

Névtelen írta...

Köszönöm:)) Akkor eddig az első vezet, mondjuk erre is számítottam. A második alapvetően inkább Welles-centrikus, és pont azért rövidebb is. Na de várjuk ki a többieket:)

Ha a könyv borítóján nem is lesz ott, hasznos lehet a cselekményösszefoglaló előtt, bár ez nekem is csak most jutott eszembe:D

Ditta, semmi baj, mindenkivel előfordul:)

Fant, még a promóhoz: egyetértek, és van rá esély. Aly-t nem igazán vágom, mérsékelten népszerű, szerintem ott sem ismerik olyan sokan. Számokban kifejezve: nézd meg, hányan látták mondjuk a hivatalos Say Ok és a hivatalos Chemicals React vidit. Bár gyanítom, hogy a HR itt is negatív tényező.

b írta...

LL sokan látták vagy kevesen?

Fant írta...

64,077,378 kontra 5,792,299 a Say Ok javára. Hm, tényleg jó összevetés.

b írta...

Na most véglel elvesztettem a fonalat :)) Fant magyaráznál kicsit?

Fant írta...

LL javasolta, hogy Aly népszerűségének lemérésére használjam a youtube-ot, és ott az ő és V egy-egy videójának nézettségi számait hasonlítsam össze :) Így aztán kiderül, hogy Aly mekkora népszerűséggel rendelkezik kb. :) A nagy szám V klipjénél van, a kisebb Aly-énál :) Így már megvan a fonál? :)

b írta...

Aha. Szóval a Chemicals izé Mihalka klippje. Elsősorban ezt nem tudtam hova tenni :) De kicsit sántaít az összehasonlítás szerintem, mert a Say ok-ban Z is szerepelt, attól is lehet a 64 milla :)

Fant írta...

Oké, de ha mondjuk megfelezed, még mindig 32 kontra 5,7 :) Mára léptem, jó éjt Mindenkinek!

b írta...

De ha osztom 4-el, akkor is jó nem? :)))

maddie írta...

huhh ez most mi lenne? bocs, lemaradtam, valaki légyszi írja lee! köszi*

Névtelen írta...

Mondjuk ez nem ilyen egyszerű, ha például a Potential Breakup Song-gal hasonlítjuk össze, ami a legnépszerűbb számuk volt, bár nekem a Chemicals React jobban tetszik.

Szóval aki nem érti: Fant kérdezte, hogy Aly Michalka mennyire népszerű odaát, én mondtam, hogy mérsékelten, és hogyha pl. V-hez akarjuk hasonlítani, elég ha megnézzük, hogy mekkora a nézettsége a Say Ok-nak, és az Aly&AJ duó egyik számának, a Chemicals React-nek. Viszont, mint kiderült, az utóbbi videó nem a duó legnépszerűbb száma, úgyhogy érdemesebb inkább a Potential Breakup Song-gal hasonlítani.
Így az arány 64,137,654:29,913,213, tehát V kétszer olyan népszerű, mint Aly duója. Persze a népszerűséget nem számokban mérik, de tájékoztató adatnak elmegy.

Fant írta...

A magyarázat teljesen jó összefoglaló.
Ahogy mondod, tájékoztatónak megjárja - bár hozzátehetjük, hogy két albuma alapján V közepes sikereket ért el, mint énekesnő, noha ez inkább csak korrektebbé teszi az összevetést. Összességében már így érthető mire gondoltál a népszerűségelőny kiegyenlítésekor. Úgy gondolom, hogy a Bandslam majd az amcsiknál durran akkorát, mint a 17 Again, nemzetközileg még kérdés. Pláne, mert nincs még az imdb szerint minden országnak időpontja a premierre. De persze a számok csak egy dolog, a fogadtatására kritikailag nagyon kíváncsi leszek.

Lassan kezdem a mesét, de jelzem előre, hogy friss adat alig van, így a számok nem sokat fognak emelkedni, lusták voltak a héten a számos oldal szerkesztői. Van pár hely, ahol nem jártunk múlt héten, most majd sorra vesszük ezeket :)

maddie írta...

jah értem.:) köszi.

;o) írta...

Ügyes vagy LL! Én mindkettőnek találtam helyet, illetve létjogosultságot! Pakold-pakold, sosem tudhatod, mikor figyelnek fel rád ;o) - mikor mit indíthat el ez a kis ízelítő.

Névtelen írta...

;o), köszi, egy amcsi helyre már felraktam...a magyarok úgy látszik, nem kíváncsiak egymás véleményére könyvekkel kapcsolatban. De ha valaki mégis talál egy oldalt, szóljon!:)
Egyébként nem hiszem, hogy kilógnék a többi kritika közül, főleg ha amcsik közé rakom fel, akiktől azért láttunk pár nagyon jó írományt. De én lennék a legboldogabb, ha tudnám vele népszerűsíteni a könyvet...:)

Fant írta...

LL az jutott eszembe, hogy a filmről várhatunk tőled kritikát majdan?

Ezzel az ajánlóval szépen illeszkedsz a sorba az amcsik közé, az alapján is, amit annak idején olvashattunk a filmről itt is, úgyhogy nagyon simán felérsz hozzájuk.

Amúgy rendesen restellem, hogy a héten nem haladtam egy sort sem a Twilight-al, pedig képben van a téma, rajta vagyok :))

És ha ma már nem kapunk mesét, linkelek majd egy jó éjt dalt, ha lesz rá igény, kapcsolódó téma, nem valami elvontság :))

Névtelen írta...

Gondolkodtam rajta én is, és tervezem, ha aktuális lesz:)

Köszi:)

Tényleg, és hol tartasz most a Twilightban?

Egy igénylő már van:))

Fant írta...

A 11. fejezetben járok, úgy a közepe tájékán. A mesével való összefüggés még nincs meg :)) Hát nem sokat haladtam azóta, hogy elmentél nyaralni, kb egy fejezetet :) De ez már engem is zavar, úgyhogy jövő héten valamivel tempósabbra veszem a dolgot majd :)

A dallal kicsit még várok, hátha alapon, de úgy fél órán belül szerintem linkelem :)

Örülök, hogy tervezed a kritikát is a filmről, támogatom! :) Reméljük ősszel tényleg aktuális lesz legalább odaát. Aztán előbb utóbb itt is, és akkor ott lesz majd a moziplussz.

Fant írta...

Akkor hát a ma esti dal a következő: Drew Seeley énekel a Broadway-n játszott szerepéből egy dalt itt. A hivatalos videóklipp ha úgy vesszük tulajdonképpen :) Úgyhogy ez lenne a ma esti mesés dal, a mese helyett :))

Andi írta...

Sziasztok!

Fant, köszi a mese helyetti, mesés dalt :))
Sajnálom, hogy tegnap este lemaradtam róla, így viszont most duplázom, mert megyek mesét is olvasni :))

Andi írta...

Ja, akkor még kicsit várok azzal az olvasásával :))

Fant írta...

Szívesen Andi :) Figyu, a meséig írj egy-két biztató gondolatot Dittának a legújabb bejegyzéshez, mire végzel vele meglesz a mese is biztosan :)
Na hallod, ma olyat fogsz aludni a dupla mese miatt, hogy csak na :))

Andi írta...

Oké Fant, írtam és mire végeztem , tényleg ott a mese :))
Na most megyek olvasni :))

Fant írta...

Örülök és látod, mesés varázslat :)) Jó olvasást :)