2009. júl. 17.

Egy mini-Zac esetleg?

Zac Efron újra kiszúrva Vancouverben, Kanadában!

Július 16-án, tegnap, a 21 éves színész új filmjének előkészületein edzett. A hírek szerint búvár leckéket vett, de az eddig megjelent képek nem támasztják elő azt, csak azt, hogy a fiú ultra-szexi. ;)

Ráadásul a "Charlie St Cloud halála és élete" című film egy másik szereplője is Zachyvel volt a csónakon, ugyanis Zachy egy helyes kis gyerek kezét fogja a képeken, méghozzá egy ifjú színész, Charlie Tahan(Legenda vagyok) is. Állítólag, de még nincs megerősítve ő játssza majd Zac elhunyt öccsét.

De ki tudja, még mindig lehet egy mini-Zac, nem? Hiszen a balesetben még Charlie is picurka volt...

15 kép a "kosztümös" Zac-ről a Just Jared Jr-on!

19 megjegyzés:

Névtelen írta...

iistenem de cuki :P♥
chilli

Névtelen írta...

Szia!
Kitti vagyok.. tom h már rég írtam komcsit de azért remélem nem felejtettél el! :::::::
olyaaan cuki zac abban a ruhában.. mármint nem mintha a többiben ne lenne de az klassz hogy neki minden "fajta" ruha jól áll.
Ésh különben sztem csak véletlen az a haj dolog...........bár lehet!
pux
Kitti

Névtelen írta...

Szerintem a kisgyerek simán lehet Z fiatal énje, megpróbálok utánanézni az amcsiknál. Meg a könyvnek is meg kéne jönnie hozzám lassan, akkor kiderül majd minden:)

Hihetetlen, hogy még ez is jól áll neki:D

Fant írta...

Szerintem esetleg a halott öccs lehet a filmben a kissrác, nem gondoljátok?
Ha nem, akkor viszont én is a saját fiatalabb énjére tippelek.

LL, remélem hamarosan érkezik a könyv, várom az újabb meséket is :)
Az meg, hogy még a búvárruha is jól áll rajta, én már meg sem vagyok lepve :) V-vel iszonyú dizájnos párost alkotnak, mindkettő felvehet gyakorlatilag akármit :))

xdittax írta...

Végül is ki tudja?! :)
Bár a történetet nem ismerjük, így nem tudhatjuk, mikor halt meg az öccse. Én mindig idősebbnek képzeltem el ennél, de igazából nem valami tizenakárhány évet emlegettek? Hmm, ennek is utána kell járni.

Kitti, üdv itt újra! :)
És hidd el nekem, én itt senkit sem felejtek el, aki egyszer feltűnt itt. Örülök, hogy újra írtál. :) Szép nyarat Neked is!

És jó éjszakát Mindenkinek: Ditta×××

Fant írta...

Nem tudom, nem egyértelmű a dolog :) Az első erről szóló hírnél arról volt szó, hogy 13 év telik el az öccse halála és a között, hogy Z karaktere abban a temetőben dolgozna, ahol az öccsét eltemették. De mondjuk ez semmit nem jelent, mert nem tudjuk meg belőle az öccse korát, meg igazán az övét sem.

Máris alszol Ditta? :)

xdittax írta...

Csak szeretnéd Fant...xP

Igen, én is a 13-as számra ugrottam, és azt hiszem, ha ezt Zac karakterének korához rakjuk, lehetségesnek tűnhet, hogy nem mini-Zac, hanem Zac öccse a kissrác. Bár annyira fura nekem ez a korkülönbség. Mármint, valahogy nekem nehéz abba beleképzelnem magam, hogy ennyi idő telik el, miután elkezd beszélgetni az öccsével. Úgy értem, Zac karaktere eddigre már rég nem abban a korban van, amikor a balesetük történt, és ezért egyben olyan távolinak is tűnik a testvére, már a korkülönbséget illetően is, nem?

Vagy ez túl zavaros már, és tényleg menjek el aludni? xP

Névtelen írta...

Szétnéztem a JJJ-n, szerintük a kisfiú Sam St Cloud-ot játssza, és az IMDb szerint akkor elvileg Liam James-nek hívják.

Én értem, Ditta, mit szeretnél, alapból van köztük vagy 15 év legalább, ahhoz még teszünk 13-at. De a könyvből kiderül, csak jönne már...
Egyébként olvastad a levelem, meg a fordokat megkaptad? Már tisztára hülyének érzem magam, hogy mindig ezt kérdezem, de ha egyszer megbízhatatlan a rendszer:S

Névtelen írta...

Úgy látom, a kérdés második fele megválaszolódott:)

(f.é.) írta...

Helló!

Micsoda víziók,misztikus dolgok vannak itt.:)
Hogy itt ki kinek a kije?:)
Lövésem sincsen,de a képek totálisan jók,az már biztos.:)

xdittax írta...

Nem, én nem úgy értettem, hogy 15+13... De azt hiszem, mégis jó, hogy kiderült a kisfiú személyének kiléte.

És, ne érzed magad idiótán, LL, menjünk biztosra. megkaptam mindkét legutóbbi leveledet, azt hiszem, legalábbis abban bízok, hogy Te holnap kapsz tőlem. :)

De most tényleg utoljára kívánok jó éjt a csapatnak!

Sziasztok!
Ditta×××

b írta...

NEm idevágó téma, de van megint bulvár :))

Névtelen írta...

Jó, akkor rajtam is erőt vett az esti fáradtság:D
Oké, hogy megkaptad, de akkor miért nem igazolt vissza... Akkor várom!:)

Most kivételesen nem írnak bődületes baromságokat, de a cikkíró helyesírása hagy némi kívánnivalót maga után. De legalább most normális a helyzet viszonylag...lekopogom:D

Na jó, én is lépek most már:)

Fant írta...

Üdv b, rég láttunk erre! :) A linkel cikk hát... Óriási tévedéseket tartalmaz, mint tudjuk. Mindkettőjüknek ugyanannyi projektjük van a következő időszakra és, hogy V-nek a Bandslam-et és a Beastly-t sem említik meg... Az meg, hogy V vetkőzne a SP-ban sehol nem hangzott el így tőle.
Az egész cikkben talán egy-két mondat van ami hellyel közel stimmel. Vagy mondjuk úgy: van benne némi mese :)
A kép pedig katasztrofális :)

Szóval akkor úgy néz ki, hogy a kissrác Z testvére lesz a filmben?

Távolinak Ditta, annál is inkább, hogy én sem tudom elképzelni, hogy akkor Z karaktere mennyi idős is valójában. Furcsának tűnik ez így egyelőre. És 13 év után már túl kellene lennie ezen, ráadásul olyan nagynak tűnik a korkülönbség, hogy ez is furcsa... Na majd látjuk. remélem megoldódik a könyv-kérdés LL.

Elég misztikus f.é., nem könnyű megfejteni :)

Jó éjt, akik aludni készülnek! :)

b írta...

Üdv néked is Fant :) Igazad van, de legalább + hangvételű főleg a cikk :)

Névtelen írta...

Inkább azt mondanám a cikkre, hogy kiforgatja az eddigi híreket - V azt nyilatkozta ugye, hogy egyszer majd a távoli jövőben esetleg vállal meztelen jelenetet - és tényként említi meg az egyáltalán nem biztos pletykákat - pl. azt, hogy vetkőzik a SP-ban. A köztük felállított kontraszt se helytálló. Szóval van benne bőven helykitöltés, de annyira nincs sok kitaláció, mint a múltkor.

Fant írta...

Igen, valahogy így látom én is LL.
Ráadásul a Sucker Punch-al kapcsolatos vetkőzős jelenetes pletykák azóta megcáfolásra is kerültek. Mondjuk érdemes szem előtt tartani ezzel kapcsolatban, hogy a film PG-13-as besorolású lesz ugye.
De alapvetően annyira nem gáz cikk, valóban, magyaros, de fejlődőképes legalább.

Időjárással mi a helyzet?

Névtelen írta...

Időjárás...most már teljesen normális, gondolom, nálatok lehet vihar:D Beszámoló a 19 kommentes hírnél.

Fant írta...

Csekkoltam :) És talált, éppen nálunk van a vihar. :)