2009. júl. 1.

Bless you & have fun!

Zac Efron iPhone-ján beszélt épp, amikor hétfő este, azaz június 29-én megérkezett az Olive Garden étterembe, Calabasas-ban, Kaliforniában.

A vacsora után a 21 éves szívtipró, aki főállásban természetesen színész, egy barátjával állt meg háztartási vegyesboltban. A srácok valószínűleg kihasználták, hogy a Barátnő nincs a városában, és kanbulit, vagy legalábbis valami hasonlót tartottak... némi sörért, egészen pontosan Corona Light-ért ugrottak be a boltba. :)

Végül is, Ő már nagykorú nagyfiú. És jófiú. És szépfiú. Szóval mi mást mondhatnék, minthogy: Bless you & have fun!? :)

Képekre Zachy-ről ITT bukkanhattok!

Forrás: Just Jared Jr.

6 megjegyzés:

Fant írta...

Ráadásul azt sem tudható mennyien voltak/lesznek az adott sörmennyiségre :) Lazítson is amíg teheti, mert nemsokára kezdődik a meló neki is, jövő hónapban már forog a film :)

Érdekelne a telefonbeszélgetés jeltolmácsolása :)) Vannak tippjeim :))

Névtelen írta...

Úgy van, ráfér egy kis utsó lazulás még Vancouver előtt, még egy utolsó baráti összeröffenés zárt ajtók mögött, ahogy még anno nyilatkozta.

A beszélgetés engem is érdekelne:))

(f.é.) írta...

Juhéé,már én is eltűntem.:))

Húú,és itt a sör!?:)) Ez igen príma,de az a vacak telefon:
-Jaj,te vagy az Drágám?
-Igen,igen,kaptam vizet,öhüm,azt a zöld kupakosat azzal az izés felirattal.:)
-Képzeld akciós volt,így vettem belőle néhány kartont.:)

Fant írta...

- Hogy meddig fog tartani? Hát tudod, izé, nagy a hőség, meg minden, tudod a srácokkal ezzel hűtjük magunkat edzés közben, mert ugyebár ahhoz kell csak, szóval hát holnapra már garantáltan elfogy :) Jófajta he-he :)

F.é., ismét nagyot alkottál, én csak próbálkozok a magam szintjén :))

(f.é.) írta...

Jó ez Barát!:))
És még csak annyi,ha megszomjaznátok a nagy hőségben:
Igyál vizet,f.é. majd fizet.:))

Fant írta...

Próbálkozom :) És a rím - elmaradhatatlan :))