2009. júl. 10.

Új "Bandslam" TV reklám

Már igen készülőben van a világ az USA-ban augusztus 14-én megjelenő "Bandslam" fogadására, például itt van máris egy félperces videó, amit az amerikai tévékben kezdtek el sugározni reklám gyanánt. Néhány új kép, új jelenet, kedves arcok és egy már ismerős dal...:)



Forrás: Portrait.

***

KÉSŐBB: Tegnap átsiklottam egy videón, ami a Bandslam-et érinti, igaz, Vanessát nem. A kevesebb, mint egy perces klip címe "A próba", és arra a jelenetre fókuszál, amikor a különböző klikkekből jövő középiskolás diákok először tartanak egy nagy közös próbát, mint az 'I Can't Go On, I'll Go On' banda. Sa5m ezen a próbán úgy tűnik még nem vesz részt, vagy legalábbis amikor Charlotte szólóját énekli, még nincs jelen, mert a videóban nincs benne, de az így is elég király! ;)


Ja, egyébként már régen elfelejtettem szólni, de az én személyes "kedvenc pasim" a "Bandslam"-ből, Basher Martin, aki a dobok mögött bújik meg. ;) Stipi-stopi! xD

Forrás: AceShowBiz.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia ditta nem rossz vidi
de én most jobban mutatok neked
menj fel ide :http://justjaredjr.buzznet.com/ és ott lesz egy bndslam sneek peak amibe vanessa és a srác keresik a proba termet
puszi mindenkinek laura

Fant írta...

Nagyon jó hangulatos tv-spot, biztos lesz még néhány belőle, tök jó. Ezerrel működik a reklám-gépezet, ami nagyon helyes - az meg még inkább, hogy nem felejtik el hangsúlyozni a New Moon kapcsolatot.
A Próba pedig pörgős, lendületes, szintén nagyon tetszik :)

Ismét újabb kedvenc Ditta? :))

Ami te linkeltél szintén remek, Laura, megvárom amíg hivatalos lesz :)

Névtelen írta...

Van még egy Ecko Red-es reklám is, igaz, elég rövid.

A New Moon kapcsolat egész jó fogás volt, láttam twilightos oldalakon is, úgyhogy biztosan sok pénzt kasszíroznak ezen.

A próba király, jó lenne, ha kijönnének még Aly-s vidik is.