2009. júl. 10.

Hooking Up with Zac Efron: 1. rész

ZAC EFRON. Much Music interjú. 17 Again promóció. 1. rész.


Zac Efron maga mögött hagyja a musicaleket, hogy karrierje új szinteket érhessen el.
Z: Most úgy érzem, itt az ideje, hogy kipróbáljak valami újat.
Los Angelesbe utaztam, hogy találkozzak vele, és a Megint 17-beli munkatársával, Matthew Perry-vel.
Hogy vagy?
És ki tudna megfeledkezni Thomas Lennonról?
T: A fenébe is!
Nem zajlott minden zökkenőmentesen.
Z: Ez így kezd kényelmetlen lenni. Ne kezdd megint!
És kellemetlen helyzetekbe is keveredtük, például amikor két órát késtünk egy interjúról.
Tehát Matthew Perry 15-20 perce vár ránk?
Igen.
Túl nagy a nyomás!
Vagy amikor Zac barátnőjét, Vanessa Hudgens-t megemlítették? Annak ellenére, hogy megmondták, hogy ne beszéljünk róla.
?
De szerintem végül is haverok lettünk, mert megtaláltuk a közös elemet: a kényelmes cipőket.
Azt mondom, ha Zac Efron-on tangapapucs volt, hát legyen, akkor az én interjúimon lehet tangapapucsot hordani.
A következő pár óra csak Zac Efron-ról szól.

Csütörtök 16.48:
Csütörtökön késő délután érkeztem meg Torontóba, a Pearson International Airportra.
A torontói Nemzetközi Repülőtéren vagyunk, úton Los Angelesbe, hogy találkozzunk a barátotokkal – és remélem, hamarosan az én barátommal – Zac Efron-nal. Bárcsak korán reggel lenne, sajnos azonban ez nem így van, este fél hat van, ami azt jelenti, hogy nagyon későn fogunk megérkezni Los Angeles-be, reméljük, Zac nem szeret korán kelni. Hosszú az út Los Angelesbe, majdnem hat óra.
18.53:
A hollywoodi specialitások. Még nem próbáltuk ki őket. Bemutatom a Sky Mall mgazinomat.
21.37:
Még csak két órája repülünk.
Talán most már meg kellene említenem, hogy nem nagyon bírom a repülést, még akkor sem, ha jó formában vagyok.
Péntek 12.29:
Rázós a repülés, nehéz pihenni, elfogyott a rágcsálnivaló, én meg idióta módon nem vettem újságot vagy könyvet. Újra meg újra az American Way-t olvasom. Unatkozom.
Oké, miután úgy éreztük, hogy egy napig csak a rázkódó repülőn ültünk, végre megérkeztünk LA-be.
Most irány a hotel.
Péntek 2.07 LA:
Oké, itt vagyunk a Négy Évszakban, Beverly Hills-ben, most jelentkeztünk be, 24 órát utaztunk, és hosszú volt a repülőút. De látjuk a fényt az alagút végén, ahová holnap érünk majd el, amikor Zac Eron-nal találkozunk, tudom, hogy nagyon várjátok már. Én most az alvást várom nagyon. Találkozunk reggel.
6.45:
Jó reggelt! Oké, idő van.
Alig aludtam valamit, és még a függöny sem engedelmeskedett. Most komolyan.
Nem találom a fogkrémet.
Oké, most jövök a zuhanyzóból, épp reggelizem – ez a kávé nem igazán nevezhető annak. És készüljetek a Zac Efron interjúra!
Z: Ez így kezd kényelmetlen lenni
Már nagyon várjátok, ahogy én is, annak ellenére, hogy hullafáradt vagyok, és ideges, ahogy reggel mindig.
10.13:
Egy gyors reggeli után eljött az ideje összekészülni az interjúra.
Vágjunk bele! Sokan kíváncsiak, mi történik az interjúk előtt, ez az. A legjobb haver, Steve German. Köszönj, Steve!
Hello mindenki!
Ő a gyártásvezető.
Találkozni fogunk Matthew Perry-vel, Zac Efronnal, és másokkal, például…
Thomas Lennonnal.
Thomas Lennonnal.
Ahogy látjátok, most kaptam egy szép kis e-mailt az egyik főnökömtől, ami arra kér minket, hogy ne kérdezzük Vanessa Hudgens-ről. Tehát a Zac és Vanessa rajongóknak: sajnálom, mindent megpróbáltam.
Most már ideje ellenőrizni a kérdéseket, ugye? A munkának ez a része nem túl izgalmas.
11.13:
És akkor a gyártásvezető, Steve, kapott egy sürgős telefont a filmstúdiótól, ami sosem jó jel.
Tehát menjünk hamarabb? Oké. Oké, kösz. Friss hírek! Negyed órája ott kéne lennünk, két órával előrébb hozták.
És nem voltunk ott?
Nem, meglepő módon nem mentünk oda két órával hamarabb.
Tehát Matthew Perry 15-20 perce vár ránk?
Igen.
Jól kezdődik.
11.14:
Rendben, menjünk.
Túl nagy a nyomás!
Jó a papucsod!
Z: Igen.
Ilyet viselsz interjúkon?
Z: Nem, de ma úgy gondoltam, hogy lazább leszek, már nagyon sokat ültem egy helyben interjúkon.
Azt mondom, ha Zac Efron-on tangapapucs volt, hát legyen, akkor az én interjúimon lehet tangapapucsot hordani.
Megosztok egy titkot: ez sem igazi cipő, csak papucs.
Papucsot akarok hordani!
TL: Ez a viselet elég elegáns, de úgy látom, kilógok a sorból.
Nyilvánvaló, hogy az okos emberek hasonlóan gondolkodnak.
Z: Ez kezd kényelmetlenné válni. Ne kezdjük elölről?
Néha bizarrá válik, néha nem a jó dolgot mondom.
Mikor legutóbb szerepeltél a műsorunkban, élő adásban voltál.
Z: Az őrületes volt, nem tudom elfelejteni, király volt!
TL: Ő a barátnőd?
Z: Nem, nem a barátnőm.
Akkor egy másik hölgy.
Z: Igen, egy másik hölgy. Nikki.
TL: És…itt vagyunk!
Z: Ahogy láttátok, ez kicsit túlzás volt.
TL: Úgy látszik, nyelves csók volt.
Z: Igen. Leblokkoltam, aztán felriadtam.
Magyarázkodnod kellett utána?
Z: Nem, nem mindenki ijedt meg. De…
TL: És a barátnőd mit gondol?
V: Nem is igazán tudok gondolni rá, mert mindig nevetnem kell rajta.
Istenem, tényleg megpróbáltunk bajt okozni a kapcsolatukban. Tényleg.
Emlékeztek, kaptam egy e-mailt ma reggel, amiben az állt, hogy ne tegyünk fel Vanessáról kérdéseket. Azonban Thomas Lennon feladatának tekintette, önként jelentkezett.
TL: Ő a barátnőd?
Z: Nem, nem a barátnőm.
Ami őszintén szólva egy kicsit kényelmetlenné tette a helyzetet.
TL: Egy nap túl leszel ezen, tudom, hogy aggódsz a lányok miatt. Szerintem ha nyugodt vagy, szeretni fognak. Bízz bennem, szeretni fognak.
Z: Tudod, ez nehéz, minden nap próbálkozom, és…
TL: Az a szalag egyébként azért van ott, hogy az emberek, ne tudják megközelíteni (Zac-et).
Nagyon sokan vannak ott.
Z: Csak azért vannak ott, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy Tom nem kezdett el vetkőzni.
Ebben igazuk volt, Tom nem vetkőzött, főleg később, amikor négyszemközt beszéltünk.
TL: A ****
Zac-kel is beszéltünk négyszemközt a hírnévről.
Z: Számomra ez sosem a pénzről szólt.
Majdnem balesetet szenvedtem.
Menj nyugodtan vécére.
A helyzet feszültebb lett, amikor Matthew Perry-t vártuk.
Jelenleg várunk.
És vártunk…és vártunk.
Annyira unalmas!
Amikor végre megérkezett, feltettük a leginkább zavarba ejtő kérdést Mattnek.
Fogadtunk…
És felfedeztük a videójáték-függőségét.
De a Fallout 3-ban jobb vagyok.

Ez, és még sok más lesz a Hooking Up with Zac Efron-ban.


Folyt. köv.!

Fordította: LinkLuvor.

2 megjegyzés:

Fant írta...

Köszi LL! Nagyon-nagyon laza riport, egyelőre az riporter a főszereplő :))
A Nikki Blonsky-s bejátszás a reakciókkal nagyon frappánsan lett kivitelezve.

Névtelen írta...

Ez olyan naplószerű riport, ebben más a többitől. Nekem tetszett, remélem, nektek is:)