2009. júl. 16.

Felfedezni az életet

Vanessa Hudgens és Zac Efron Hollywood egyik legforróbb fiatal párja, éppen ezért sokakat az izgat, mikor kötik össze életüket. Egyelőre azonban úgy tűnik, egyikük sem gondol a házasságra, és ez jól is van.

Szerintem [a házasság és a családalapítás] nagyszerű, de most annyira a karrieremre koncentrálok, hogy meg sem fordult a fejemben. - nyilatkozta a mindössze 20 éves színésznő.

Ami jelenleg Miss Hudgens naprendijén van: idén nyáron egy másfajta középiskolás tanulóként fogjuk megismerni a filmvásznon; egy csöndes, szégyenlős lányt alakít a "Bandslam" című zenés filmben, ami igazán felfrissítette a HSM-ből való lediplomázás után a pezsgő Gabriella szerepétől.

Szerintem a legjobb része a színészetnek, hogy különböző karaktereket játszhatsz. - mondta. Mindenképpen vissza fogok térni a musicalekhez később, amint tökéletesnek ítélem az alkalmat, amikor valahol befejeztem a színészi karrieremet. Visszamegyek, mert ez az, ahol felnőttem - a musicalekben.

Lehet, hogy az éneklés és a táncolás még mindig nagy részét képezi repertoárjának, de Hudgens abban reménykedik jövőbeli szerepei és projektjei sokoldalúságát emelik majd ki.

A tény, hogy a gyerekek felnéznek rám Gabriella szerepe miatt hízelgő. - mondta Hudgens háromszoros HSM karakteréről. De a nap végén, korhatáros filmeket akarok csinálni, és olyan dolgokat, amik kicsit merészebbek, még ha néhány gyerek nem is nézheti meg őket.

Úgy vélem nagyon fontos különböző dolgokat kipróbálni. Szerintem nagyon sokan beragadnak megszokott rutinjukba, és én egyszerűen ezzel nem vagyok megelégedve. Imádok új dolgokat kipróbálni és új hobbikat szerezni, egyszerűen csak felfedezni az életet! - fejezte be a céltudatos színésznő.

Forrás: People.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elég uncsi lehet nekik, hogy nagyjából minden második hónapban előjön a házasság-téma. De egész jól kezelik:)

Egyébként jó cikk, várom az SP-t is, és kíváncsi leszek már a Bandslamre, elég felháborító, hogy nincs magyar időpont:)

És Ditta, megkaptad a válaszom? Csak mert nem igazolt vissza.

Fant írta...

Ismét előjött menetrend szerint a slágertéma, avagy mikor és mikor nem, miért és miért nem és különben fú, de hogy, nahát, á. :) Remekül kezelik, egyre jobban kibontják ugyanazokat az érveket, csodálom a higgadtságot.

A cikk tényleg jó amúgy, most az eddigieknél minél meredekebben elütő filmekben szeretne részt venni néhányban, aztán majd idővel újra lehet finomkodni.

Hát a Bandslam időpontot ne is mondd. Svájcnak nyelvterülettől függően két időpontja is van! Külön a francia és külön a német nyelvterületnek, pedig nem az a hatalmas állam. Sőt, időpontja van már még Dél-Afrikának is. Lassan csak mi hiányzunk a sorból :) De reménykedek mert bővül a lista azért, és hát Ashley új filmjének sincs feltüntetve az imdb-n a mo-i időpontja, pedig augusztus vége felé meglesz a bemutató.

;o) írta...

Nem is értem egyébként, hogy most, amikor ennyi minden történik körülöttük, miért nem tudnak arra koncentrálni.
Szerintem eléggé lerágott csont ez a téma már. Csoda, hogy egyre jobban kezelik? A jó öreg rutin...

Fant írta...

Én meg igazán azt nem értem, hogy mikor ennyi minden van körülöttük, hogy merül fel témaként ez, mert pangáskor megszokott már, de ilyenkor. De tény, hogy tele van ezzel a net, az imdb-n is mindkettőjük nevénél ott van cikkben, mint valami szenzáció, pedig évek óta ugyanezt mondják.

Na igen a rutin, egy idő után szinte átkapcsolja az agyát egy olyan programra, amin ez a téma fut, és jön a szokott szöveg :)