2009. júl. 19.

eXtrém

Mióta Zac Efron aláírt a "Charlie St Cloud halála és élete" című filmre láthattuk már, amint a vitorlázást, mint különlegesebb sportot kipróbált. Ezek a leckék a film előkészületeihez tartoznak.

De vajon a bungee jumping is?

A 21 éves színész ugyanis tegnap
(július 18-án) délután egy igazán extrém sportnak, a bungee jumpingnak hódolt be Vancouverben, Kanadában a Whistler Bungee-nál.

Hajmeresztő! :)


Mit szóltok ehhez? Engem egyszerre felvillanyoz és megrémít, de azt hiszem egyszer én is kipróbálnám, sőt! Zac-kel pedig nem is lenne kérdés. Büszke vagyok rá. Bátor ember. És nem semmi löketet kaphatott! De azért ha előre tudtuk volna, izgultam volna érte. Így már csak annyit tudok mondani: wow!

Forrás: Just Jared Jr.

8 megjegyzés:

klau írta...

szia mindenkinek! remélem minden nap szavaztok zessára a tca-n! ;) http://teenchoiceawards.com/users-login.php

(f.é.) írta...

Hali!:)

Extrém?:)Számomra ez inkább ext-RÉM!:)Elég laza vagyok én e nélkül is.:)
Te úr isten,Ditta kipróbálnád?:)
Na jó,ha Te igen,akkor én is,de ajánlom a löket dupla dózisú legyen!:)

Névtelen írta...

http://www.bravo.de/online/render.php?render=91718


http://www.thedome.de/dome/polls/p:1790#PLEASE%20VOTE%204%20VANESSA

http://www.posh24.com/jennifer_lopez/crossover_stars__multitalented_or_not

Fant írta...

Üdv mindenkinek! Mese szövege postázva :) Most lépnem kell, később leszek.

Azért annyit mindenképp gyorsan: Ditta, tényleg kipróbálnád? Nem semmi. azt hiszem a következő mesében nem Aladdin sportol majd ;))

;o) írta...

Naná, hogy ott van mindenhol ez az édes pofa, ahol egy kis izgalomra lehet szert tenni. Úgy tűnik nem csak LL rajong az extrém sportokért :D
Vajon a menedzsment meddig könyörgött térden állva, hogy várja már ki, amíg leforgatják a filmet ? :D
Bátrak társasága! Szóljatok, ha ugrásra kerülne sor, a fényképeket én készíteném, a hídig biztosan veletek tartanék - kútba, szakadékba nem ugrok!

Névtelen írta...

Az extrém sportok magasugrásból átalakított verzióiért nem igazán rajongok:D Egyébként tényleg szeretem őket, bár azon gondolkodnék egy ideig, hogy kipróbáljam-e a bungee jumpingot.

Z viszont egyértelműen imádja őket, és személyes véleményem szerint ennek nincs köze a filmhez:) Vicces, hogy el se indult még, de a haja már égnek áll:))

Fant írta...

A mai mese érdektelenségbe fullad? :) Ne csináljátok :)
Túl hosszú, vagy mi a baj? :)

LL, a magasugrás esőben és szélben már maga extrém sport :)

A filmezéshez annyi köze feltétlen van, hogy azért a színészeket óvják az ilyesmitől, mindentől, ami balesetveszélyes, Z pedig kissé feszíti a húrt így pár nappal a forgatás kezdete előtt :)

A haja már érzi a veszélyt :))
A bungee jumping is egy olyan sport, amit én nem hiszem, hogy valaha kipróbálnék. Persze sose tudni, de nem hinném.

;o) írta...

Soha se mond, hogy SOHA!
Megyek olvaslak!!!!!!!!