2009. júl. 11.

Hooking Up with Zac Efron: 2. rész

ZAC EFRON. Much Music interjú. 17 Again promóció. 2. rész.


TL: És...visszajöttünk!
LA-ben lógtunk együtt Zac Efronnal és a Megint 17-beli munkatársaival, Matthew Perry-vel és Thomas Lennonnal.
TL: Egy nap túl leszel ezen…
Máris sikerült Zac-et kellemetlen helyzetbe kevernem.
Mikor legutóbb szerepeltél a műsorunkban, élő adásban voltál.
És Thomas is így tett, amikor megemlítette Zac barátnőjét, ami nekünk nem volt szabad.
TL: Ő a barátnőd?
Z: Nem, nem a barátnőm.
De most négyszemközt beszélgetünk a srácokkal.
13.07:
Biztos nem hallottad még – mit csinálnál, ha újra 17 lehetnél.
TL: A ****.
TL: Jó normális emberekkel beszélni.
El tudom képzelni.
TL: Végre, ez a Much Music.
Mi a helyzet veled?
TL: Ember, ez biztosan a fény.
Nem, tudom, azt hittem, Thomas Lennon udvariatlan lesz. De egyáltalán nem, nagyon kedves.
Thomas barátságot kötött Zac Efronnal, amíg együtt dolgoztak a Megint 17-ben.
Hogy lettetek barátok?
TL: Nem sokat tudtam róla, a HSM-eken kívül, nagyon jó énekes és táncos. Nem tudtam, mennyire ért a vígjátékokhoz, de kiderült, hogy ebben is elképesztő. Elég közel kerültünk egymáshoz, nem hittem volna, hogy az életemnek ebben a részében a szívtipró Zac Efron barátja leszek.
TL: Szoktunk sms-ezni is…nézzük, miről beszéltünk legutóbb.
„Haver, hihetetlenül vicces volt, szép munka, halálos lesz az FoD-n.” Mi az az FoD.
Oké, most már tudom, hogy az FoD a Funny or Die rövidítése. Holtig tanul az ember.
TL: Szerintem ezzel a filmmel meg fogja lepni az embereket. Nem gondolnád, hogy ilyen vicces tud lenni.
Z: Semmit sem tennék azért, hogy az emberek idősebbnek lássanak. De az én látószögemből, színészként és előadóként ez mindenképp szükséges. Kész vagyok az új kihívásokra.
Z: Nem azt mondom, hogy belefáradtam a musicalekbe. Egyszerűen izgatott vagyok a lehetőségek miatt, és most úgy tűnik, itt az ideje, hogy kipróbáljak valami újat.
Z: Vannak emberek, akik megkockáztatnák, hogy egy nagyszerű szerepet adjanak nekem. És őket akarom megtalálni, akik elég őrültek ahhoz, hogy egy igazi kihívást állítsanak elém.
Z: Nem mindenkinek a biztonságérzet az első. Készíthetnék még egy musicalt.
És az biztos hatalmas pénzt hozna.
Z: Igen. De számomra ez sosem a pénzről szólt.
Azt kell mondanom, kedves fiú, nagyon is. Olyan, mint Tim Deegan, csak színész.
Zac filmjében, a Megint 17-ben Zac játssza Matthew Perry karakterének fiatal változatát. Szóval nagyon sokat vártam, hogy beszélgessek Matthew Perry-vel a szerepről.
13.52:
Oké, szóval most várunk az udvaron már egy ideje.
14.15:
Fogadásokat kötünk arra, hogy milyen magas (Matthew). Én 186 cm-re tippelek, Jimmy is. Steve German szerint 177. Maradjatok velünk addig. És nézzétek meg, mit ebédelek, mert éhen halok.
Őszintén szólva ez volt a legjobb, amit életemben ettem.
Csak az evésre tudtam gondolni.
Ez a legjobb nasi, amit életemben ettem.
Ötször-hatszor eszem naponta, elég sokat.
Három adagot ettem meg.
Mindig éhes vagyok, állandóan éhezem.
Néhány haverom azzal ugrat, hogy férges vagyok. Keressetek rá a neten, gusztustalan. Ha így van, nagy bajban vagyok.
Elmehetek vécére, Steve?
Nem.
Muszáj, nagyon sokat ittam.
Sok könyörgés és siránkozás után Steve nagy nehezen megengedte, hogy elmenjek a vécére, miután szóltak, hogy Perry negyed óra múlva érkezik.
Máris jövünk.
15.04:
Jönnek.
MP: Hello, hogy vagy?
Jól, te?
MP: Jól. Elengednek vécére, amíg dolgozol?
Ez vicces, pont erről beszélgettünk. Egyébként mostam kezet, nyugi.
Zac fiatal és nagyon sikeres. Szoktál vele erről beszélgetni, tanácsokat adni?
MP: Ő két lábbal áll a földön, nem igazán van szüksége ilyen tanácsokra. Elég sokáig próbáltuk együtt a szerepünket, eltanultuk egymás mozdulatait, ezen sokat dolgoztunk. Közben videójátékokról beszélgettünk.
Melyik a kedvenced?
MP: A Fallout 3.
Akkor szereted a zenés videójátékokat?
MP: Igen. Befejeztem a Fallout 3-at, ami hónapokig tart. És ha jól emlékszem, Zac nagy Call of Duty 4 rajongó. Ő abban jobb, én a Fallout 3-ban. Ez fontos.
Persze.
Köszönöm.
MP: Köszi.
Ezek szerint Matthew Perry szereti a videójátékokat, és 184 cm körül lehet.
Kedves, mondjuk azt, hogy elég kedves. Néha az emberek direkt kedvesek, amikor először találkozol velük.
Az nem kérdéses, hogy Zac Efron nagyon kedves fiú. És elég cool is. A Kings Of Leon tagjai és Zac együtt pókereztek.
Z: Nagyok voltak a tétek, ezt nem nekem találták ki.
És ott a kérdés, amit mindenki feltesz: hogy kezeli Zac ezt a figyelmet. A sikítozó lányokat.
Z: Mindenki úgy beszél róla, mintha valami szörnyű dolog lenne, amin túl kell tennem magam.
És a saját kis felmérésem: mi baj a rágóval?
Kérhetek egy rágót?
Hamarosan következik a Hooking Up with Zac Efron-on.



Zac Efronnal lógtam együtt LA-ben. Már felfedeztük Matthew Perry videójáték-függőségét…
MP: De én jobb vagyok a Fallout 3-ban.
...és azt is megtanultam, hogy interjúk előtt mindig el kell menni vécére. Már csak kevés időm maradt Zac-kel, és tényleg meg akartam tudni, hogy hogyan kezeli a lányokat, akik megőrülnek érte…mert ezt sosem fogom megtapasztalni. De először is Zac bemutatta a pókerarcát.
15.30:
Mi történt, amikor a Kings of Leon tagjaival pókereztetek?
Z: Nagyszerű este volt, megkérdezték, hogy akarok-e pókerezni. Mondtam, hogy persze. Egy kaszinóban találkoztunk, leültünk – és ki ült jobbra mellettem: hát nem Joe Hachem? Gondoltam, oké, akkor mindenki elveszti a pénzét.
Mennyi volt a legtöbb, amit egyszerre vesztettél?
Z: Nem tudom, pár száz dollár lehet.
Inkább százezer…
Z: Nem, próbáltam nem túlmenni a határokon, ez a játék nem nekem való.
15.31:
Már majdnem ideje volt elköszönni Zac-től, de mindenképp meg kellett kérdeznem az őt imádó lányok millióiról.
Kényelmes számodra a tiniszívtipró státusz?
Z: Mindenki úgy beszél róla, mintha szörnyű dolog lenne, amin túl kell tennem magam, de ez nagyon élvezetes. Szerencsés vagyok, hogy ilyen elkötelezett rajongóim vannak, minden premierre eljönnek. Néha furcsa ennyire a középpontban lenni, de élvezem teljes mértékben.
Tehát itt el kellett búcsúznom Zac Efrontól, és meg kell mondanom, kedves volt.
Z: Köszi srácok, piece!
És Thomas Lennon – nagyon kedves, és ha hiszitek, ha nem, Zac Efron-nal együtt nagy Much Music rajongók.
TL: Ó, végre, Much Music, mi a helyzet veletek?
Utána nem sokkal Leno-val volt interjúra, szóval nem sok időnk volt, de nagyon kedves.
Milyen érzés, hogy Leno a fontosabb nálad?
Leno fontosabb nálam, így van.
A filmben is rágóztál? Engem nem zavar.
Nem igazán szoktam rágózni, most sem alkalmas rá az időpont.
Néhányan azt mondják, hogy tv-ben nem illik rágózni, de őszintén szólva nem értek egyet velük.
Kaphatok rágót?
Kiköpnéd azt a ***** rágót?
A végén az operatőr mindig bedühödik… Miért történik mindig ez?
18.22:
Oké, ennyi volt, eljöttem LA-be, együtt lógtam Zac Efron-nal, és a Megint 17 többi szereplőjével, keresek egy taxit, nehogy lekéssem a gépet. Majd találkozunk Torontóban!

Első kérés: A Gyűrűk Urában Frodó hobbit vagy tünde?
Z: Hobbit.
Biztos?
Z: Nem tudod?
Nem.
Z: Ez meglepő.

Luke Skywalker és Leia hercegnő férj és feleség vagy testvérek?
Z: Testvérek.
Ezt én is tudtam. Ez könnyű volt.

Ki dolgozik a Daily Planet-nek: Clark Kent vagy Peter Parker?
Z: Clark Kent. Nem emlékszem, melyik újságnak dolgozik Peter. De Clark Kent a válasz.
Egész jó.

A Twilight-ban Robert Pattinson vámpírt vagy vérfarkast játszik?
Z: Ő a szexi vámpír.

Milyen fajta földönkívüli Spock?
Z: Vulkán.
Nagyon jó vagy!

A Halo nevű videójátékban a főszereplő Masterchief vagy Superchief?
Z: Masterchief.

Az utolsó: ha a Dungeons and Dragons-on játszol harcos lennél inkább vagy varázsló?
Z: Inkább a varázsló, mert jobban szeretek távolról támadni, mint közvetlenül részt venni a küzdelemben harcosként. Jobb átkokat küldeni.
Ehhez a kérdéshez nincs jó vagy rossz válasz, ha kiválasztottad valamelyiket, megkaptad a pontot.
Z: Igen!
Köszönöm az interjút!
Z: Köszi, piece!

Fordította: LinkLuvor.

2 megjegyzés:

Fant írta...

Videónapló második rész - ez is jó volt köszi LL!
Lennon óriási, hatalmas laza figura. Amit mond Z-ről, hogy nem gondolta volna, hogy vele dolgozik majd, hát igen, érthető.
Az pozitív, hogy Zac nem dollárszázezrekben pókerezik, mint sok más híresség, inkább nem is játszik. Habár nem egy váratlan dolog ez, de mindenképp jó.
Az is jó volt, amit a szívtipró státuszról mondott, mégha azért csak félig igaz is, de tényleg van benne egy ilyen, hogy miért kellene negatívumként megélnie.

Névtelen írta...

Örülök, hogy tetszett:))