2008. okt. 11.

AH vidi München-ből

jabb állomásról, újabb videófordítás...Az Acess Hollywood a müncheni premierről készült videója kerül terítékre - LL-nek hála!;)

A videót ITT tudjátok megnézni!

Kenny: A világ megőrül ezekért a karakterekért, Zac, Vanessa, Ashley, Corbin, Lucas és Monique elképesztő produkciója hozta ezt, és szerintem van valami, ami segített, hogy ezt együtt összehozzuk, hogy nagyobb legyen az életnagyságnál, és nagyon hálásak vagyunk, hogy ez ennyi gyereket érint.

Milyen München?
Ash:
Voltam már itt, nagyon jó.

Tényleg, másodjára vagy itt?
Ash:
Igen, másodjára.

És gondoltad, hogy ilyen elképesztő lesz a fogadtatás?
Ash:
Elképesztő, a fanok nagyszerűek, ez király.


Milyen a német fogadtatás, Vanessa?
Van:
Elképesztő, a fanok annyira nagyszerűek, nagyon meleg fogadtatást kaptunk.

Most vagy először Németországban?
Van:
Igen, és imádom!
Igen, ma tökéletes időnk volt...
Van:
Tudom, igazából kellemesen csalódtam.

Tetszik a német fogadtatás?
Corbin:
Úgy érted, ezt vártam-e?
Igen.
Corbin:
Tudod, mielőtt idejöttünk, azt mondták, hogy sok ember lesz, de ez egyszerűen elképesztő. Először vagyok Németországban.

Kenny: Imádom Münchent! (Ich liebe München!)


Zac: A High School Musical 3 mindannyiunk számára nagyon különleges volt, amikor az első kettőt csináltuk, nem gondoltuk, hogy ennyire szeretitek majd, srácok. Nektek köszönhetjük, hogy visszajöttünk, és elkészítettük a 3. részt. Ez a film a mi köszönetünk nektek a támogatásért. Remélem, tetszeni fog nektek annyira, mint amennyire szerettük csinálni. Köszönöm! (Danke)


Van egy kis ajándékunk, mielőtt elmentek...tudjátok, a sörfesztivál (Oktoberfest) e pillanatban is tart...és ezt a szívet a rajongók adják nektek. Megtarthatjátok, vagy megehetitek. Oké, nagyon köszönjük Ashleynek, Corbinnak, Vanessának, Zacnek és Kennynek!

Fordította: LinkLuvor.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

sziia:(((((((((
nem tom mi van veled h nem irsz!
K.

Névtelen írta...

Hello!
Képzeljétek tegnap voltam Siófokon a Tojásfesztiválon a Lola koncerten nálam volta HSM-es táskám amit meglátott Lola és Megkérdezte hogy Zac Efron-os táskád van én bólogattam és azt mondta hogy ő is szereti!

Névtelen írta...

Ez tök jó, Dorka:)) Bár nem vagyok Lola-fan...de király, hogy ő is szereti...:P

Névtelen írta...

Én se vagyok nagy fan de sztem nem rossz!

Névtelen írta...

Sziasztok! Az új Movie Surfers videó fordítását vállalom mára, szóval ezt:

http://www.youtube.com/watch?v=xfszH0c9gxs&eurl=

Fant