2008. okt. 20.

Zac: "Hiányzik a járda!"

Zac, Vanessa és Corbin míg Londonban volt promótálni új közös, és vészesen közelgő filmüket, a Radio 1 stúdiójába is beugrottak, erről már tudtunk.


Mára viszont megjelent a beszélgetés, ha mindenigaz teljes anyaga, amit én most nem linkelek be, ám Ti meghallgathatjátok ITT több részletben. De egy kis részletet mégis kiemelik, hiszen ehhez LL és Fant összefogva már összehozott egy fordítást. :)



Riporter: Körös-körül rajongókat láttam a hotel előtt. Az emberek örökké várnak, csak hogy láthassanak benneteket. Állandóan körülöttetek vannak. Ez sokkol engem egy kissé.
Zac:
Ők részben szülők. Autogramokat gyűjtenek.
Vanessa: Vadászok.
Zac: Vadászok???^^
Riporter: Vadászok?
Vanessa:
Ez elég húzós, különösen egy lánynak, mikor hazafelé megyek, és egy férfi követ, aki egy paparazzi, de attól még mindig egy idegen férfi, szóval nem tudom, egyszerűen bizarr. Ijesztő ilyenkor egyedül lenni.
Riporter: Ez aggaszt téged?
Vanessa:
Igen, ez félelmetes. A bors-sprym mindig nálam van.


Riporter:
Tehát mindig menekülnötök kell a paparazzik elől?
Zac:
Találtunk egy jó módot arra, hogy ne álljanak az utunkba. Ha azt mondjuk nekik, hogy magánterületre utazunk, akkor nem követhetnek minket.
Vanessa:
Ez egy jó trükk.
Zac:
Igen ez egy jó trükk. Nem gondoltam, hogy nem jönnek mögöttünk. Egyet el kell még mesélnem: A kanapén ültem és azt gondoltam: 'Várj, nem tudok többé nyilvános területre lépni?' Ez őrület. Hiányzik a járda. ^^

lálálá...Táncolok a járdán...lálálá xDDD

Fordította: LinkLuvor és Fant.

20 megjegyzés:

xdittax írta...

jaja xDxD

Névtelen írta...

hihi hihi naon jó !!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

ahh, de gáz lehet...

Névtelen írta...

nem tom észrevettétek e (gondolom igen) de Zac néha nagyon aranyosan rápillant Zac-re és Corbin meg tisztára durci

Névtelen írta...

bocs nem figyeltem mit írtam Vanessára pillant Zac

Névtelen írta...

dorka keresem a többi vidit ezzel kapcsolatban. Kíváncsi leszek, azokban szóhoz jut-e Corbin, most 1.40-ig semmi. Te sem lennél feldobva! A "másodhegedűs"nek mindíg picit a háttérben lesz a helye.

Névtelen írta...

Nagyon jó lett LL, köszönöm a segítséget! Éreztem én, hogy itt a lényeg az egész interjúban :) Tényleg bizarr lehet egy fiatal lánynak, hogy egy rakás idegen férfi kövezti minden lépését... ezt már fel is vetette Ditta korábban, ha jól emlékszem, a londoni incidensről szóló hírnél...
Névtelen, teljesen egyetértek, én is hasonlóan gondolom. Zac és Vanessa együtt jóval érdekesebbek a riporterek számára, mint ez esetben Corbin, ez lehet a morcosság oka.

Fant

Névtelen írta...

igaz

Névtelen írta...

Van egy hosszabb vidi, a ZAAngels összefoglaló oldalán fent van.
Fant - szívesen:)

Névtelen írta...

Látom megvan már németül is a további videóanyag, de olyan hosszú, hogy majd a hosszú hétvégére vállalom csak...

És emberek, megvettem a jegyet! Ettől, most úgy fel vagyok dobva, hogy mindjárt keresek egy lufit :)

Fant

Névtelen írta...

Fant csúcs vagy...

Névtelen írta...

van hsm-es párnám

Névtelen írta...

Fant :DDD

xdittax írta...

Valaki nagyon szellemes - újfent!:)

Névtelen írta...

Helló! Aki keres,az talál is!!:)
Na nagyfiú,mégis lesz lufi??:))
(f.é.)

Névtelen írta...

Hát lehet diszkréten csak beszerzek egyet :))

Fant

Névtelen írta...

Ajánlanám neked azt a fajtáját a lufinak,amelyik nincs felfújva!:)
Azt nyugodtan a zsebedbe teheted,és senki sem látja.:)
Ennél diszkrétebbet nem tudok!:)
(f.é.)

Névtelen írta...

F.é., pontosan erre gondaltam én is! Az instant lufi a megoldás :)

Fant

Névtelen írta...

A megoldás számodra megvan!:)

Én azért a felfújt változatára teszem a voksomat,és bevállalós leszek! A csudába a sok bámulós
emberrel,legfeljebb én is magánterületre utazom!!:) (f.é.)

Névtelen írta...

LOL:PPPPPPPPPPPP
Dettó, vkik megint fokozzák itt a jó hangulatot:D