2008. okt. 20.

Ordítanék

Nem én, hanem Zac Efron. Helyesebben Troy Bolton, egyik legnépszerűbb karaktere, az utolsó High School Musical-ben. Hogy miért? A válaszokat keresd szenzációs dalában, és a Magyarországon csütörtöktől vetített filmben!;)

Ordítanék

Aznap, mikor becsukódik az ajtó,
betöltik a lelked a visszhangok
Nem mondják meg, melyik irányba menj
csak azt, hogy bízz a szívedben
Hogy megtudd, miért is vagy itt
egy másik ajtót nyiss ki
De nem vagyok biztos benne többé,
mert annyira nehéz

Hangok szólnak a fejemben,
mondják, hogy a legjobban ők tudják
Kipróbálják, meddig bírom, lökdösnek, lökdösnek és lökdösnek
Tudom, hogy tervük van velem,
a labdákkal a kezemben
Most egy ember egy ellen, abbahagyom, megint harcolok, ideje volt!
A világ a feje tetejére áll, gyorsabban pörög,
Mit csináljak most?
Mert megfulladok

Nem tudom, merre menjek,
melyik csapatban kell lennem
A saját dolgomat akarom tenni,
olyan rossz így, hogy ordítanék!
Nem tudok választani, össze akarnak zavarni,
mit jelent ez az egész?
A saját álmomat akarom véghezvinni
olyan rossz így, hogy ordítanék!

Szétrúgom a falakat,
le kell döntenem az akadályokat
Át kell jutnom rajtuk,
török, zúzok, hogy elérjem célomat
Harcolok, hogy magamra találjak,
Magamra, senki másra
Hogyan is mondhatnám el,
hogy keresem, keresem,
De nem találok járható utat,
pedig már csak a holnap maradt
Olyan, mintha semmi sem sikerülne nélküled

Nem tudom, merre menjek,
melyik csapatban kell lennem
A saját dolgomat akarom tenni,
olyan rossz így, hogy ordítanék!
Nem tudok választani, össze akarnak zavarni,
mit jelent ez az egész?
A saját álmomat akarom véghezvinni
olyan rossz így, hogy ordítanék!

Fogd az órát, fordítsd át,
tömörülnek, hangosabbak lesznek
Ettől meg is süketülhetek
Miatta van?
Ez hát a szerelem?
Elég lehet bármikor a zene?
Meg kell oldanom, meg fogom oldani!
Meg tudod csinálni, meg tudod csinálni!

Nem tudom, merre menjek,
melyik csapatban kell lennem
A saját dolgomat akarom tenni,
olyan rossz így, hogy ordítanék!
Nem tudok választani, össze akarnak zavarni,
mit jelent ez az egész?
A saját álmomat akarom véghezvinni
olyan rossz így, hogy ordítanék!

Nem tudom, merre menjek,
melyik csapatban kell lennem
A saját dolgomat akarom tenni,
olyan rossz így, hogy ordítanék!
Nem tudok választani, össze akarnak zavarni,
mit jelent ez az egész?
A saját álmomat akarom véghezvinni
olyan rossz így, hogy ordítanék!

Ááááááááh!!!!
Fordította: LinkLuvor.

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ááá, ez fantasztikus, nagyon-nagyon köszönöm LL!

Fant

Andi írta...

Már nagyon szeretném látni, hogy oldja meg....?
Gratula LL!
Jó éjt!

Névtelen írta...

Ordítanék,de közelemben sokan már alszanak. Ordítanék,mert az ember kétségek közt vergődik hasztalan.
Ordítanék,de nem,nem teszem.
A dolgaimat én magam elrendezem!:)

Egy kicsit letargikus,de nem rossz!!

(f.é.)

Névtelen írta...

Ezt találtam. Semmi extra.
http://www.hirmagazin.hu/article.php?articleid=10084

Ja és a dolgozómban láttam ma egy könyvet, amint Z vigyorog az egész borítón. Lehet, hogy róla szól?

Névtelen írta...

Nocsak, sikerült Zacnak megint egy dinamikus magánszámot találniuk. Hasonló lelki problémái voltak a HSM2ben is és hasonlóképpen dinamikusan és dögösen tudta előadni magát. Nagggyon jó lesz már, ha végre láthatom is (de még mikor lesz az...)!!!!

Névtelen írta...

Köszi szépen, én most nem ordítanék, hanem sikítanék...de végülis ugyanaz, a screamnek az az első jelentése...
szóval nagynehezen túl vagyok minden sulis nehézségen, még pár különórára el kell mennem, aztán irány a mozi!
Tegnap este azon gondolkoztam, hogy mégiscsak meg kéne beszélnünk, kinek mi tetszett a filmből, persze úgy, hogy azok, akik nem tudták megnézni, ne lássák, ha nem akarják. Ehhez sztem kéne egy külön kommentrészleg. Vélemények?

Névtelen írta...

Sziasztok! Én támogatom az ötletet LL... de szerintem technikailag valahogy úgy kellene megoldani, ha lehetséges, hogy ne csak annyiból álljon megnézni azt a részleget, mint bármelyik kommentet...

Fant

Névtelen írta...

Fant, nem egészen értem mire gondolsz....
Ez nem egy elvonókúra...az megy oda akinek van megosztani valója, az, aki nem akar tudni részleteket, nem látogatja. Nem tudom, hogy egy ilyen blog háttere hogyan épül fel, de gondolom az oldalmenübe Ditta minden gond nélkül be tud rakni egy navigátort, ami megkülönböztetett jelzést kap majd és egy új oldalra vagy éppen egy bejegyzés blogjába navigál el minket. Hm???

Névtelen írta...

Én csak arra akartam célozni, ezzel az ezek szerint kissé esetlen megfogalmazással, hogy (miközben nekem sincs fogalmam sem hogyan épül fel technikailag egy ilyen blog) ne legyen túl egyértelmű és egyszerű az arra a részlegre való eljutás, a kísértés miatt, érted...
Megvalósítás kapcsán valami ilyesmire gondoltam egyébként, amit leírtál Névtelen...
Elvonókúra... :)

Fant

Névtelen írta...

Én támogatom, tényleg jobb, mint egy egyszerű commentrészleg. Viszont ha vki megnézi, mégmielőtt látná a filmet...nem tudom, hogy lehetne komplikáltabbá tenni a dolgot....

Névtelen írta...

Ah, látom már, Ditta:)

Névtelen írta...

Á, nagyon ravasz, Ditta :) Ötletes megoldás, nagyon korrekt - ügyes! :)

Fant

xdittax írta...

Háát, én se nagyon tudom, hogy lehet komplikálni...nem vagyok zseni, de édes Tőletek, hogy kinézitek belőlem!
Nem tudom se levédeni, se védőbűbájokat rászórni, nem tudok jelszót kérni, nem tudok...

De amit tudok: megbízni az az emberekben, és rájuk bízni az egyszerű kérdést: csalunk, várunk - vagy spoilereket zabálunk?

Véletelenül remélhetőleg senkit nem fog odafújni az őszi szelecske, úgyhogy...azokkal találkozunk akik már részesültek az élvezetekben, vagy akik ily' módon szeretnének!:)

Szabad akarat!
Ditta×××

Névtelen írta...

Nah, azt hiszem Ditta nagyon jól fogalmazott!
Tudja eldönteni MINDENKI, hogy mit akar. Nem a Szerkesztőnek kell őrizni a kíváncsiságukat. (Ha valaki kövérnek érzi magát ne egyen csokit, én azért még eszem és veszem)- és várom miről fogtok ott diskurálni. Nagyon várom.

xdittax írta...

Azt hiszem, mi szintén!:)

Köszönöm!

Pusza: Ditta×××

Névtelen írta...

Andi, a kép bal szélét nézd, meg V szemeit...
A diskurálós oldalhoz pedig - holnap jelenésem van ott!!