2008. okt. 27.

Jacko is HSM fan!

Egyszer majd főszerepben játszhat a legsikeresebb musicalek egyikében, de Zac Efron váltig állítja, hogy ő egy rossz táncos.

"Határozottan nem vagyok táncos, semmiféleképp. - jelentette ki Zac. "Én vagyok az utolsó, aki jól megcsinál valamilyen lépést. A ritmussal van valami. Úgy nőttem fel, hogy sportoltam, és az iskola alatt nem képeztek ki, Felnőttem miközben sportokat tettem, és iskola alatt engem nem képeztek ki arra, hogy ilyen mozdulatokat tegyek a testemmel. Mindig az volt: Mégegyszer Zac kedvéért!"

Talán kaphatna néhány tippet Michael Jackson-tól. Jacko ugyanis elárulta; hatalmas HSM rajongó. Kenny Ortega,a High School Musical rendezője Jackson egyik barátja és ráadásul összehozta őt Efron-nal.

"Egész életemben beszélni akartam Michael Jackson-nal, de amint átadta Kenny a telefont, ékifogytam a szavakból. Soha nem voltam annyira szótlan." - mesélte a 21 éves színész.

"Azt mondta, szereti a High School Musical-t." - árulta el Zac, mikor megkérdezték, miről folyt a csevely. "Ez motiváció volt számunkra és bátorítás."

Forrás: Metro/Credit: Zac-Efron.Us.

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm, ma dömping van nálad Ditta :) Akkor Jacko közös kedvencük Vanessa-val, mondjuk nem véletlenül, Jackson hatalmas művész, én legalábbis annak tartom. Az persze más kérdés, hogy mi lett belőle... A filmben pedig helyenként látható is a Jacko hatás, persze Kenny a közös pont. Zac lehet, hogy nem a legeredendőbben természetes táncos, de a Boys are back-ben is egyértelmű, hogy hatalmas tehetség, ha nem így lenne Corbin elnyomta volna a vásznon abban a jelenetben.

Fant

Névtelen írta...

Na látod Fant ez az: mi lett belőle?
Annyira érzékeny vagyok szociálisan :o) hogy azért én még reménykedem, egyszer még vissza tudja magát tornászni a való ÉLETBE szegény.
Az említett jelenetben is fantasztikus volt, bár nekem, ha igazán táncos jelenés nem is volt, a magánszáma mindent elsöpört, én is sikítani/ ordítani tudtam volna.
Van valami ebben a fickóban, amit még nem tudtam megfogalmazni pontosan és helyesen, de már itt van a nyelvemen...izlelgetem!

Névtelen írta...

Jah és Corbin: ha eddig valaha is kevésbé jó művésznek éreztem volna, akkor most visszavonom. Valami fantasztikus volt, ahogy táncolt, tényleg a vérében van - kizárt dolog, hogy genetika nélkül ennyire érzi a ritmust. Nekem őikerségünk testvérfele is nagyon bejött. Higgyétek el, hogy egy nap még musicalakben is fog parádézni, mint anno pl; Fred Astair vagy Gene Kelly
Mindezek mellett meg kell, hogy mondjam értem, hogy Zac milrt mondja, hogy ő nem táncos. Tényleg nem az. De ahogy a többiek profi táncos tudásukat jól palástolják édes pofijukkal addig Zacet akkor is imádni fogja mindenki, ha esik botlik - hogy miért? Nem ez a fórum az, ahol ezt kifejthetném sajnos...

Névtelen írta...

Hm Névtelen nem állítom, hogy minden sorodat értem most, "a többiek profi táncos tudásukat jól palástolják édes pofijukkal" - ezt most például nem biztos, hogy pontosan értem...esteleg segítenél?
Zac: nem őstehetség a táncban, nem úgy mint Corbin pl. ahogyan írtad, de tény, hogy tisztességgel megcsinál ő is mindent - a különbség persze azért jelen van köztük és érezhető. Zac-nek szerintem inkább az a fajta kifejező mozgás az erősége, amit a Bet on it-ban és a Scream-ben láthatunk tőle...
Corbinnak a Broadway nagy show-iban a helye, teljesen egyetértek.
Amit a végén írtál Zac-ről, szerintem értem mire célzol, ilyen a világ, de ő legalább tényleg tehetséges és tényleg van benne valami plusz, ami hiányosságai ellenére is kiemeli őt.
Megjegyzem én ugyanezt a pluszt Vanessa-ban érzem még....

Fant

Andi írta...

Azért az sem volt semmi tánc
Zac-től...sőt, amit a
Night to remember-ben alakított....
szerintem szédületesen táncol és lehet, hogy többet kell gyakorolnia mint másnak de az eredmény elképesztően cool...!!!:)
...szerintem semmi gond azzal a ritmussal:)

Névtelen írta...

Fant ugye te az ellenkező és itt kisebbségben lévő nemet erősíted ebben a fórumban?
Akár így van akár nem, tudod első perctől kezdve úgy érzem, hogy te vagy az egyik blogger aki hiteles megtestesítője vagy lelkem vágtázó érzelmeinek kinyilatkoztatásának. Köszönöm, hogy szavakba öntöd időnként az én érzéseimet is, amelyeket nem igazán tudok a ti életkorotoknak megfelelően tálalni. Köszönöm! Sajnálom, hogy az ilyen lelki társnak való emberek az idő múlásával megkeményednek és már nem tudják úgy kifejteni ezen tulajdonságukat.Maradj mindíg ilyen, csak ezt kívánhatom neked.

Most pedi akkor megpróbálom kifjteni mire gondolok.
Szóval Corbin és Corbin.
Lucas szerintem az, aki a Brodway pontosabban a musical csillaga lehetne. Nekem Fred Astairre emlékeztető feelingem van/volt vele kapcsolatban. Fantasztikus mozgás, harmóniában él önmagával és a feladatával. De mint férfi ideál aki a filmvilágnak meghozza a tuti halálbiztos sikert, aki emberek millióit hozhatja a mozikba...nos nem ő az.
Corbinról is hasonló a véleményem, bár őt a musicalek világába nehezen tudnám implementálni, inkább akciófilmek újabb Bruce Willisét látnom benne vagy méginkáb a színesbőrű, okos, értelmes, minden rejtélyek megfejtőjét játszó jóképűt, neve menet közben eszembe jut majd, nem Wesley Snipesra gondolok!

És itt van Zac. Akinek nem biztos, hogy a ritmus jó barátja, nem biztos, hogy makulátlanul harmónikus a mozdulata, de egy olyan hihetetlen ügyes színész és olyan sármos, hogy bármit, bármikor eljátszhat, az kasszasiker lesz. Az a nyugalom és magabiztosság, ami árad belőle minden interjúban, minden, számukra is napvilágot látott lesifotóban a magánéletéről olyan nyomot hagy az emberekben, amit nem sokan tudnak nyújtani. Mind emellett végtelenül jóképű. Nem is tudom mivel vihetnéle még közelebb az érzéseimhez. Minden egyes művével mindíg más valaki jut róla eszembe. Láttam már benne James Dean-t, George Clooneyt, sőt Jason Priestly (réi önmaga) és Brad Pitt nyomokat is idézett bennem. Bocsánat ha valamelyik művsz nevét nem jól írtam le.
Szóval sokkal több színű, mint amit képzelni tudnék róla és ez annyi kaput és világot nyit(hat) meg előttem, amiben csak reménykedem hogy lesz elég időm megélni, átélni, felfedezni. Talán ebben (is) rejlik az ő hihetetlen sikerességének titka.

Na erre gondoltam.

Névtelen írta...

Jesszusom mennyit írta!!!!
Ezer bocsánat!

Névtelen írta...

...és még mindíg nem jut eszembe annak a színésznek a neve....

Névtelen írta...

Igen Névtelen, jól gondold, srác vagyok, viszont korban is kilógok kicsit az itteni átlagból és megnyugtathatlak, a stílusomon így huszonöt évesen nem is tervezek változtatni - de köszönöm a dícsérő szavakat, igazán jólesik tőled, igyekszem is ilyen maradni. Örülök, hogy megértjük egymást.

Sejtettem, hogy ilyesmire célzol Zac-el kapcsolatban. Egyet is értek, kicsit tompítva talán én annyit tennék hozzá, hogy Zac leginkább színész, aki remekül táncol és mozog, még Corbin leginkább egy táncos, aki remekül színészkedik.
A HSM kapcsán én ebben látom a kettőjük közti eltérést - úgy globálisan pedig amit leírtál azzal tökéletesen egyetértek, nem is igazán tudnék mit hozzátenni.

És ne aggódj a hosszú komment miatt én sem szoktam túl rövid lenni :)

Fant

Névtelen írta...

Igen igen igen igen! Ez az! Köszönöm. Nagyon szépen köszönöm kedves tanult "barátom".
De kár hogy még tőled is sokkal idősebb vagyok :o(

xdittax írta...

Szerintem az évek nem számítanak. Annyira nem. Tapasztalat áll mögöttetek. Sok-sok tudás, élethelyzet, szituáció, amit a fiatalabbak még nem élhettek át.(Ami késik, nem múlik) De attól még lehetünk megfelelő beszélgetőpartnerek egymás számára, ahogy ez már bebizonyosodott, szóval én csak boldog vagyok, hogy minden korosztály tudja képviseltetni magát egy helyen, és szeretném, ha nem érezné itt senki magát egyedül, vagy elhagyatottan egy kicsit sem. :)

Köszönöm! Ditta×××

Ui.: Will Smith?:)

Névtelen írta...

Huhh, na akkor egy ilyen érzelmekkel fűtött, izgalmas nap után ideje foglalkoznom mással is.
Szeretek itt lenni és beszélgetni veletek vagy egyszerűen csak olvasni, hogyan éreztek.
Fantasztikus, hogy az énemnek ez a pici, "speciális" része sem marad egyedül, még teljesebben élhetem az életem.
Köszönöm, hogy vagytok, jó veletek!

Névtelen írta...

Neeem Ditta, most eszembe jutott: Denzel Washington

xdittax írta...

Hmm, na ő egy igazi akciókarakter, de nem skatulyázom. Tökéletes a szerepeire, attól függetlenül, hogy nem Ő ugrott be elsőnek.:)

Az érzéseid pedig kölcsönösek!:)

Andi írta...

Igen, jó érzés mások által is olyan érzésekről olvasni amit Önmagunkban is meglelünk...!!!

Névtelen írta...

Andi ebben nagy igazságod van!

Névtelen írta...

A kor tényleg lényegtelen, a közös kapcsolódási pont a lényeg, hogy különböző korosztályok képviselhetik magukat az csak színesíti az egyébként is kiváló színvonalú blogot.
Denzel Washington? Na ezt az életben ki nem találtam volna :)

Fant

xdittax írta...

Igen, Andi és ez az a valami, ami annyira megfoghatatlan, megfogalmazhatatlan,ami annyira bámulatos, és wow, ami itt köztünk van. Ez baromira jó!^^

ades írta...

ez a kép zacröl uj én még nem látam

Névtelen írta...

Most megnyugodtam a korral kapcsolatban ugyanis úgy érzem mindig hogy fiatal vagyok hozzátok képest (egybként 13 vagyok) de nem oolyan mint a többi, amit vmikor irtatok hogy leginkább 12-13 évesek mondták hogy na végre én nem mondtam én akkor rátok gondoltam hogy mit monanátok ha látnátok.remélem nem baj hogy leírtam de nekem szinte muszály volt.
előre is köszi ha megértitek

Névtelen írta...

Én írtam Dorka, de tudom, hogy vannak kivételek! Egyébként az ismerősöm reakciója erre az volt morogva, hogy "egy ilyen szép pillanatot hogy lehet így elrontani?" Mármint a beszólásra gondolt.

xdittax írta...

Ades, nem új kép ez Zac-ről, persze viszonylag még frisebb candidkép.

Nem vagy fiatal hozzánk képest Dorka, mert mi sem vagyunk öregek.:)) És az is biztos, hogy szánt szándékkal senki nem bánatná meg a másikat. Ugyan volt egy kis általánosítás, de légyszi, ne vedd magadra:)

Szép estét Nektek!

xdittax írta...

Ades, az előbb kimaradt a link a további képekhez. Katt IDE, itt megtalálod a többit, ha érdekel!:)

Cupp!

Névtelen írta...

Olyan nincs, hogy életkor, az ember annyi, amennyinek érzi magát.

Nem öreg itt senki lélekben legfeljebb nem minden porcikánk egykorú ;o) De engem ez nem zavar, attól a lelkem kicsi része még idevágyakozik közétek! Na tessék!

Seráfütty!