2008. okt. 23.

HSM3 - Már a mozikban!

High School Musical

Gabriella: Whoo!
Ryan: Hajrá!
Sharpay: Így van!
Troy: Most kicsit hangosabban!
G: Hey!

TG: Itt várjuk a suli színpadán,a diplomázás napján
Ideje, hogy elkezdődjön a jövő!
G: Amit itt hagyunk, amit el fogunk vinni,
Mindegy, hogy mi
Biztos olyan, aminek mind részei vagyunk!
Megtanultunk repülni
TG: Együtt, egymás mellett
Csak azt akarom, hogy az életem olyan jó legyen, mint ez

M: Ez a High School Musical,
Ünnepeljük, ahonnan jöttünk
Barátokkal,akik végig velünk voltak, pont mint aHigh School, High School Musical!

Ryan: Rögtönzéshez forgatókönyv nem kell,
senki nem írta meg
RS: És most megkaptuk a lehetőséget!
S: Majd eszünkbe jutnak egyszer az együtt töltött emlékek,a dalok, amiket átéltünk!
Minden idők legjobbja,akkor miért hagynánk hátra
Miért ne lehetne az életem olyan, mint ez?

M: Ez a High School Musical
Ki mondja, hogy el kell engednünk?
Ennél jobbat át még nem éltünk
Lépj át a jövőbe
De kapaszkodj a High School Musicalbe
Ünnepeljük, ahonnan jöttünk
Barátokkal,akik végig velünk voltak, pont mint aHigh School, High School Musical!

Chad & Taylor: Most már végre megtudtuk
Taylor: Hogy kik vagyunk, jó sok időt rászántunk
C & Taylor: Hogy ezt megtanuljuk és hogy a valóságnak éljünk
M: Hát nem látod a valóságot?
C & Taylor: Soha semmi sem lehetetlen,új jövő kezdődik minden ősszel
De a High School a miénk lesz örökre!
T: Indul a buli, lehet ünnepelni!
SR: Mert a világ egy nagy színpad
És minden, amit akarsz belőle, a tied lehet!

M: Mindenki énekeljen, igen!
T: Szerinted menni akarunk?
G: A Status itt van, ó!
M: Örökké éljen a High School és még tovább!
High School, High School Musical!
M: Ez a High School Musical
Ki mondja, hogy el kell engednünk?
Ennél jobbat át még nem éltünk
Lépj át a jövőbe
De kapaszkodj a High School Musicalbe
Ünnepeljük, ahonnan jöttünk
Barátokkal,akik végig velünk voltak, oh yeah!

G: Azt kívánom, hogy olyan legyen az életem, mint egy

M: High School Musical
Ki mondja, hogy el kell engednünk?
Ennél jobbat át még nem éltünk
Lépj át a jövőbe
De kapaszkodj a High School Musicalbe
Ünnepeljük, ahonnan jöttünk
Barátokkal,akik végig velünk voltak, pont mint a High School Musical!
Fordította: LinkLuvor.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!!!! Remélem naon sokan megtudjátok nézni a filmet mert én sajna csak Kaposváron tudnám, de ott még 1 hétig biztos nem játszák!
Ha a filmet nem is láthatom legalább a ti reakciótokat elolvashatom!Mindenkinek jó mozizást!!!!

ui:már egy 1 éve járok az oldalra és azóta csak jobb és jobb

gratula Dittának és minden fordítónak naon ügyesek vagytok(LL,fant)

tina írta

Névtelen írta...

ja és még valami ZANESSA FOREVER

tina

ades írta...

http://www.hirmagazin.hu/article.php?articleid=10089 EZT MINDENKINEK EL KEL OLVASNIA

ades írta...

http://x17video.com/celebrity_video/zac_efron/zac_and_vanessa_at_lax.php EZT TEGNAP ESTE TALÁLTAM NEKEM TESZIK

Névtelen írta...

Köszi ades!:)
(f.é.)

ades írta...

NAGYON SZIVESEM.

Névtelen írta...

Na és ades neked hogy tetszik a Széles@Dósa duett?? (f.é.)

ades írta...

NEKEM BEJÖNN ,DE JOBB AZ EREDETI

ades írta...

AZT HISZEM MOST RENGETEGEN ÜLNEK A MOZIBAN A HSM3 CSAK NEKEM KELL VÁRNOM MÉG EGY CSOMOTT

Névtelen írta...

Nem akarlak kiábrándítani benneteket, de ez a hír, amit Ades belinkelt kacsa, több helyen cáfolták már, még maga Zac is egy rádióinterjúban...
Persze nem mondom, hogy nem érdekes gondolatkísérlet, bár mondjuk én nehezen tudnám Zac-et ebben a filmben elképzelni...
Te mikor tudsz elmenni a filmre, Ades?

Fant

ades írta...

HÁT MAJD CSAKK NOVEMBERBE FOG MEJELENI KIS VÁROSKÁNKBA BÁR LEHET HOGY MÁR PÉNTEKEN MEGNÉZEM HISZ MAMÁM PESTEN LAKKIK ÉN MEG OTT LESZEK NÁL UGY HOGY LEHET DE NEM BIZTOS

Névtelen írta...

Hé,hahó!! Ha ez a film olyan hatást gyakorol,hogy
a nézők azonnal megszűnnek,vagyis felszívódnak,vagy éppen láthatatlanná válnak,én
kihagyom!!:) (f.é.)

xdittax írta...

Csak megdöbbentő a hatása. Sokáig tart leírni. Megosztani. Érlelni az egész súlyát. No én, ne feldd, nekem is utaznom kellett érte:)
De ha kíváncsi vagy az én beszámolómra is, konkértumok nélkül, irány és olvasd. Talán élvezni fogod! Talán;)

Névtelen írta...

A hatása megdöbbentő? Na jó,kinek miért,és hogyan!?:)Nem vagyok feledékeny,tudom,hogy utaztál.
Tulajdonképen a pangás az,ami most egy kissé zavart,és nem az,hogy te nem tartottál azonnali beszámolót,de szerencsédre megtetted (fecsegős),és ezt köszönöm szépen!!Tudod!!:)
Kíváncsi én? Még szép!!:) (f.é.)

xdittax írta...

Drága, nincs mit.:)

Keresni kellett a szavakat, a legkifejezőbbeket, de legalább lesz miért mégjobban kíváncsinak lenni. Megéri! Hehe:)