2008. okt. 17.

Október 16. - Los Angeles


2008. október 16-án, csütörtök az Angyalok Városában angyali képek születtek.
Valahány Vadmacska - kivétel sajnos Lucas - megjelent a High School Musical 3: Senior Year ünnepélyes premierjén A Dél-Kaliforniai Egyetem Gála Központjában.
Számtalan mennyiségű kép, megannyi alannyal és párosítással ITT és ITT!


A Fő Vadmacskák együtt


És Mindenki!


Zac és Vanessa




Oh-So-Cute-Zanessa


Vashley/Zashley


A tündöklő lányok...


...az elkényeztetett fiúcskával


S mégegyszer - A Pár
Troyella & Zanessa


Videók ITT!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!Nos én rengeteg helyen találtam képeket, és tudjátok nekem mi volt a legérdekesebb? Hogy nekem legjobban Olesia-nak tetszettek a képei! Gyönyörűen nézett ki, de persze ZaNessa és Ashley is az volt, csak én meglepődtem ezen =)

Névtelen írta...

Dani ezen nem kell meglepődnöd. Olesya is nagyon szép lány, különlegesen fehér bőrrel oroszos beütéssel s baba arccal. Szerintem csak az történt, hogy mint minden hierarchiában, a HSMében is megvan a helye mindenkinek. Természetes, hogy a FŐSZEREPLŐK sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak, többet szerepelnek és a fontosabb eseményekre ahonnan a főbb tudósítások jönnek ők mennek képviselni a projektet. Ha régebbi képeken nézed Olesyát látod, hogy mindíg is nagyon kedves arca volt, csinos, jó az öltözködési stílusa csak valahogy a háttérben maradt.

Azt a szegény Martha-t (nem is tudom hirtelen hogy hívják) is akkor kapták fel egy kicsit jobban, mikor jó nagyot fogyott. Az is érdekesebb volt a sajtó részére.
Szóval Dani szép itt mindegyik, vagy mondjuk úgy, hogy mindenkiben van valami szép?

ades írta...

Hát nekem ashley ruhája meg lepet a vala hatalmas kivágásal de nagyon jol ál nekki .Igen dani nekem is Olesia és vanessa tetszet de ashley és a többi is tetszik

Névtelen írta...

Valaki érti, hogy mit mondanak Zac és Vanessa az Extra interjúkban? Nagyon kíváncsi lennék. Még egy dolog érdekes számomra, már több oldalon is olvastam. MI ez a látogatás a 'filippinóknál'? Tudja valaki mi akar ez lenni. Mert állítólag amit kivettem a szövegből Zanessa készül meglátogatni őket, mert a mamája "vére" is ilyen, meg állítólag Zac papájának is van egy nagyon jó filippino barátja. Talán Efron-Hudgens családi utazásra készülnek?

Névtelen írta...

Röviden és lényegre törve, Vanessa szeretett volna egy showt csinálni ott, ami nem jött össze, de reméli, hogy a közeljövőben sikerülni fog. Márcsak azért is, mert nagyon tuti dolog lenne elmenni megnézni a helyet, ahol édesanyja felnőtt és ahol (valószínüsítem) nagyon régóta nem járt már.
Lehet, hogy elkerülte a figyelmemet, de Efron családi kötelékről nem olvastam semmit.

xdittax írta...

Nem készülni sajnos semmire, vagyis ha igen, azt konkrétan nem kötik az orrunkra. Vanessa igen, már alig várja, hogy egyszer elmehessen oda az anyukájával, aki valóban hosszú évek után térne vissza, és Zac-nek bár nem családi vér köti a Fülöp-szigeteiekhez, szintén kedve támadt egyszer elutaznioda...:)

Én is már régóta ezt tervezem. Talán majd hallgatnak rám!?:)