2008. okt. 16.

Van rajongói kérdésekre válaszol

A címből azt hiszem, mindenkinek ki derül, miről szól majd eme bejegyzés, és hogy melyiknek is a párja! Ugyan egy kis "mesét" adtam már belőle, most megérkezett a pontos fordítás! :)



Miben változott Gabriella?

Vanessa:
Gabriella nagyon sokat változott, tudod, az első filmben új az East High-ban, nagyon szégyenlős és csendes, de most kialakul a személyisége, sokkal magabiztosabb, erős, független fiatal nő lesz, aki az igazáért harcol.

Milyen újdonságokat tartogat a HSM3 a rajongóknak?

Vanessa:
Sokkal több zenei számot, az eddigi legjobbakat, a számok nagyon nagyok, főleg az "I Want It All", Ashley száma. Nagyon jó móka volt.

Mi az az egyetlen dolog, ami ilyen sikeressé tette a HSM-et?

Vanessa:
Nem hiszem, hogy egy dologba belefoglalhatnánk. Szerintem közrejátszott a szerencse sorozata, és szerintem a zene nagyon tetszett a gyerekeknek, mert a világon mindenkinek szól, és az a tény, hogy ez musical, úgy érzem, visszahoztuk a gyerekeknek ezt a műfajt.

Tudsz róla, milyen nagy jelenség a HSM most?

Vanessa:
Talán, de nem igazán, úgy értem, tudod, de nem akarod elhinni, annyira bizarr, ha ez átfut a fejemen, őrület.

Más érzés, hogy a HSM3 mozifilm?

Vanessa:
Igen, sokkal több időt fordítottunk rá, 5 hetet próbáltunk, az előzőknél csak 2-t, és a legjobbat akartuk kihozni magunkból, megemeltük a lécet a vászon miatt, látni fogod, milyen a kis tévéhez képest, és nagyon jól éreztük magunkat közben.

Mind barátok vagytok?

Vanessa:
Tényleg azok vagyunk, nagyon közel állunk egymáshoz, nagyon jól elvagyunk együtt, azt csináljuk, amit imádunk, elképesztően jól érezzük magunkat közben.

Milyen volt az európai túrné?

Vanessa:
Nagyon jó volt, mindig is utazni akartam, sosem voltam még Németországban, nagyon jó volt, hogy a legjobb barátaimmal mehettem el oda.

Megtarthattad a filmes ruháidat?

Vanessa:
Nagyon vicces, de kaptam néhány ruhát ami Gabrielláé, még a forgatás előtt. Szóval nem tarthattam meg őket, de megvan a saját verzióm.

Milyen érzés volt, hogy ez volt az utolsó HSM?

Vanessa:
Nagyon szomorú, mert nagyon sok mindenen keresztülmentünk együtt, és a legutolsó dolog, amit forgattunk, egy nagy zenés szám volt, a High School Musical, rajtunk van a köpeny és a sapka, és nagyon érzelmes volt, mert nem csak a gimnáziumban végeztünk, magának a High School Musical-nek is vége lett. Szóval nem tudtuk megállni a sírást.

Fordította: LinkLuvor.

Ui.: Mostmár lassan szerintem kijelenthetem, hogy Vadmacskáink készülnek a nagy-nagy premierre!!! Vagy csak én tartom számon, hogy holnap képáradat??!! xDDD Nem tudom elmondani, mennyire várom már! Wííí!^^

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

JJn olvasható a tegnapi L.A. bemutatóról szóló képek. Jól emlékszem, h Zac többször is viselt már Varvatos cuccot? De mindegy is tulajonképpen. Eszméletlen jóra sikeredett megint a megjelenése. Vről kimondottan az amerikai retro filmekben látott ruhák jutottak eszembe, de meg kell hagyni ő is csodaszép volt.

Közben olvastam is már a Jay Leno riportot. Kicsit mindíg bosszús vagyok, mert időnként nem értem, hogy mit beszélnek. Én sosem fogok tudni ezen felülkerekedni? Lenyelik a szavak végét, hadarnak, hogy a fenébe lesz ebből öreg rutin kérem?!
Szóval az jutott eszembe,hhogy Z nagyon gyerek még, annak ellenére, hogy hivatalosan is nagykorú lesz holnap. Legalábbis a megnyílvánulásai miatt. Azért ez nem gond egy kicsit sem, ettől még izgalmasabbá teszi magát.

xdittax írta...

Hasonlóan vélekedek commented első felével:)

Vanesán először meglepődtem, aztán csak rá néztem csodaszép arcára, ragyogó mosolyára és szemeimre, és máris tetszett a ruhája is. Zachary pedig - mit is mondjak, szintén hozta a formáját. Klasszikus, remek - férfi. Nekem már nem gyerek. Sehogyse. Illetve, belül lehet, minden ember jó ha az marad. De nekem mára már érett személy vált belőle. És szeretem!^^

Még izgalmasabb? Az biztos!:)