2008. okt. 20.

Vasárnap reggel

Természetesen "számíthattunk" a Los Angeles-i "vadászokra" és megtudtuk, ha nem is hogy hogyan, de azt hogy hol és kivel ünnepelte Zac Efron 21. születésnapocskáját.:)


Mostanra arra is fény derült, hogy hol töltötték az egész éjszakát kedvenceink, ugyanis Zac és Vanessa vasárnap reggel(október 19.) a Chateau Marmont Hotelből távozott, egyáltalán nem üres kézzel. De talán egy icipicit üress hasssal, hiszen ezután a már-általuk-nem-először-felkeresett "Chez Nous" nevű franciapékségnél tűntek fel, és tudom, hogy nem fontos, de kicsit hasonlóan, mint ahogy azt lassan közel egy éve tették.:) Nem változtak szembetűnően sokat, nem? A stílus maradt és az érzések is a régiek!

A jó öreg Zanessa!^^
Anno és most


További képek Zanessáról, ahogy elhagyják reggel a hotelt az x17 jóvoltából!

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most hallottam, hogy holnap az interaktívban is lesznek exkluzív riportok a hsm-ből, és a hétvégén lesz hsm hétvége.

Névtelen írta...

Sziasztok!
Igen hétvége az lesz,de sajnos nem nekem!:) Francia pékség? Tudják mitől döglik a légy!!:)
(f.é.)

Névtelen írta...

Nem igaz!!! Miért nincs vivám???? Utálom a kábeltévéseket
Pussz: Kitti :(:(:(
u.i.:Am ki hol nézi meg a filmet és mikor?
Én rendeltem jegyet Szolnokra 23.-ára 11 órára!!! Ez a legelső vetítés!:P

Névtelen írta...

én már láttam de pénteken újra megyek

Névtelen írta...

Na jól van ám! Ez hihetetlen!!
Nálunk nem várható a film mostanában,és hogy a fene álljon beléjük,dühös vagyok,nem is,inkább
szerencsétlen! Na tessék még egy mozi sem jön össze nekem!!:(
De ti csak nézzétek meg,közben gondoljatok rám is!! De kérlek titeket,ne mondjátok el nekem,mert
a lufim különben nem durran ki!

Na tessék,most már biztosan kiröhög mindenki! Lemegy a film vetítése szinte majdnem mindenhol,és én majd ott állok a lufimmal. Talán még mentőt is hívnak hozzám!:) (f.é.)

xdittax írta...

Nekem a hétvége még úgyahogy tűrhető lesz, de még a holnapot átkell vészelnem valahogy. Aztán szerdán lazítok(de nem itt) és csütörtökön a kecsói elsőadásra(11:30) én is beülök.

xdittax írta...

Olyan kár, hogy lesznek akik nem rögtön részesülnek majd a filmes örömökben, de lélekben mindenki ott lesz velem, biztosan. Az egész blog, fenekestül;)

Viszont istenments, hogy én valakinek is az örömét elrontsam, nem szeretném, ha valaki akarata ellenére tudna meg ezt vagy azt a filmből. Nem-nem, én tartom a szám, és remélem mindenki más is figyelembe veszi a másikat.

És röhögni se röhögünk rajtam ám!!

Névtelen írta...

én nem röhögök nem beszélek

Névtelen írta...

Ó, nemár f.é, komolyan ilyen peched van? És pont neked, áá, nagyon sajnálom...
De azt megígérhetem, hogy én megőrzöm a lufid épségét! :)

Fant

Névtelen írta...

Ok fecsegős,benned biztos voltam,tudod!!:) Dorka,egyszerűen csak köszönöm!:) Fant,talpig
úriember vagy,köszöni a lufi is!:)
(f.é.)

xdittax írta...

<3

Névtelen írta...

Letargikus állapotban vagyok. Ahogy közeledik a film és én meghalnék, hogy láthassam, (vagy mégsem?).
Én teljesen tudom magam függetleníteni mások elbszélésétől, mert én lelkileg szeretem és tudom átélni a filmet; a száraz tények legfeljebb csitítják a tüzet ami bennem ég, de nem olthatják el.
Sajnos nekem meg kell várnom a DVD-t, nincs mese, de mindent (na jó majdnem mindent, ami fontos odaadnám némi információért.
Veletek leszek lélekben és igyekszem nem irigynek mutatkozni, hiszen az ember arra nem irígy akit szeret...

Névtelen írta...

Névtelen, szerintem akkor sem helyes, ha eláruljuk, mi történik a filmben...ajánlottam egy alternatív megoldást a Screames bejegyzésnél.

Névtelen írta...

LL olvastam a javaslatot; amennyiben a Szerkesztő is hozzájárul és létrehozza, én ott leszek az biztos.
Szerintem túl van már bonyolítva a történet, de nyílván a kisebbséget is meg kell érteni és kezelni kell.
Szóval modjátok, hogy hova kell menni némi infóért és én ott leszek. Mivel a filmet én sajnos nem fogom látni, így erős a gyanúm, hogy kérdezni fogok illetve hallgatni, mint a sír és iszom majd szavaitokat.
Aztán majd a technika segítségével később átélem én is ezt az eufórikus hangulatot.
Addig is jó szórakozást a filmhez, és gondoljatok névtelenségbe burkolózó bloggeretekre!

Névtelen írta...

Rendben, a te döntésed.
Úgy látom, szerkesztés alatt van a dolog...csekkold a főoldal bal felső sarkát.