2008. okt. 19.

The Insider - egymást kérdezik a szereplők

A The Insider remek kis felállítást hozott össze – egymást faggatják a HSM csudaság szereplői. De megsúgom, még fogtok kapni hasonló finomságot!:)



Corbin: Szerinted ki a legnagyobb mókamester köztünk?
Zac:
Nem tudom, talán én.
Corbin: Igen.

Corbin: Mi a legőrültebb dolog, amit rajongótól kaptál ajándékba?
Zac:
Egy skót szoknya. Király, bár nem túl praktikus.

Corbin: Mész az USE-re?
Zac:
Szerintem többet ér, ha megtapasztalom ezt a munkát.

Zac: A HSM3 LA-i premierjének napja boldog vagy szomorú lesz?
Corbin:
Remélem, boldog lesz. Keserédes, hogy most vagyunk utoljára ez lesz az utolsó közös premierünk, de boldog nap lesz.

Ashely: Ki fog a legjobban hiányozni? (Ugye én?)
Vanessa:
Azért nem fogsz hiányozni, mert veled leszek mindig. A közös munkánk viszont hiányozni fog, mert nagyon jól elvagyunk együtt.

Vanessa: Zene vagy színjátszás?
Ashely:
Nem tudok választani, a zene azért fontos, mert a rajongók megismerhetik vele Ashley-t, ha színészkedek, mindig más karaktert játszom.

Ashely: Hogyan változtál érzelmileg a HSM1 óta?
Vanessa:
Nőttem, most már fiatal nő vagyok, és elképesztő barátokat szereztem, például téged. Magántanuló voltam, szóval ezt most tapasztaltam először.
Ashley: Mi az az egy dolog, amit senki nem gondolna rólad?
Vanessa: Nagyon nagyon nagyon szégyenlős voltam. Most már leküzdöttem, de az a lány voltam, aki az anyja mögé bújt, mikor megpróbáltak bárkinek is bemutatni, szóval nagyon szégyenlős voltam.
Ashley: Csók vagy ölelés?
Vanessa: Ashley-nek csók. (nevet)
Ashley: Vegyél egy kicsit vissza, Vanessa! (nevet)

Fordította: LinkLuvor.

Nincsenek megjegyzések: