2008. okt. 18.

Épp itt, épp most

'Right Here, Right Now'... A valaha volt egyik legszebb szerelmes dal márcsak a csodálatosan romantikus szövege miatt is...♥

Épp itt, épp most

Troy: El tudod képzelni,
Mi történhetne,
Ha bármilyen álmunk lehetne?
Bárcsak ez a pillanat
Örökké tartana
És sosem hagyna el...
Akkor megköszönném a csillagnak
Amelyik az álmunkat valóra váltotta
Gabriella: Valóra váltotta, ó igen
Troy: Mert ő is tudja, hogy ahol te vagy
nekem is ott a helyem

Troy: Épp itt, épp most (G: Heey)
Mert ha csak rád nézek,
Szívemből szeretlek,
Mert a világot jelented nekem…
Épp itt, megígérem, bármi történjék,
Hogy várhat még a holnap,
Majd egy másik nap érkezik el (érkezik el)
Együtt: De most csak te vagy és én

Gabriella: Örök kérdés marad, mi lehetne jobb ennél
Már egyszer bizonyítottad, de 2001-ben (T: Óh)
23 óráig együtt táncoltunk
Mert ha megvan mindenünk
Troy: Mindenünk
Gabriella: Megváltozik az egész világunk
És tudtad, hogy ahol most vagyunk
Troy: Itt vagyunk
Gabriella: Sosem lesz már ugyanaz
Troy: Ó nem
Gabriella: Ó nem

Együtt: Épp itt, épp most
Troy: Ó épp most
Gabriella: Mert ha csak rád nézek,
szívemből szeretlek,
mert a világot jelented nekem…
Troy: A világot
Gabriella: Épp itt, (T: Épp itt) megígérem, bármi történjék,
Troy: Így lesz, bármi történjék
Gabriella: Hogy várhat még a holnap,
Majd egy másik nap érkezik el (T: érkezik el)
Együtt: De most csak te vagy és én

Gabriella: Ó tudod, hogy közeleg
Troy: Közeleg
Gabriella: És gyorsan közeleg
Troy: De mindig csak te leszel és én
Gabriella: Ó igen
Troy: Szóval tartson ez a pillanat örökké
Együtt: Tartson örökké

Troy: Épp itt,
Gabriella: Ó, épp most
Troy: Mert ha csak rád nézek,
Gabriella: Szívemből szeretlek,
Troy: Mert a világot jelented nekem…
Épp itt, megígérem, bármi történjék,
Hogy várhat még a holnap,
Gabriella: Majd egy másik nap érkezik el (G: érkezik el)
Troy: De most csak te vagy és én
Gabriella: Te és én
Troy: Te és én
Gabriella: Ó, te és én
Troy: Mert most csak
Együtt: Te vagy és én

Fordította: LinkLuvor.

5 megjegyzés:

vivcsi93 írta...

Grtula a fordhoz LL! Jajj ez annyira csodálatosan szép! A videóval már el se tudodm képzelni, hogy milyen lesz......^^

Névtelen írta...

Hát igen azok az álmok,azok a csodálatos álmok. A csillagok,és
még sok-sok szép dolog,mi vágyat enged,utat tör, érzéseink,és érzelmeink másmilyen dologgá átformálásához,ez az álom! Ha álmodom szélesebb lesz a látóhatár,
örökös lesz a fény,és ami a legjobb,
olyankor minden az enyém!!:)
Jó kis muzsika lesz! (f.é.)

xdittax írta...

Ez pedig jó kis "rizsa" volt!

Akarom mondani: újbólbeleszerelmesedtem szavaidba!:)

A dalba pedig már szintén régóta bele vagyok.

Pusza!

Névtelen írta...

Rizsa mi?? Honnan tudod,hogy mi volt ma ebédre?? Vagyis nekem vacsira,mert tudod én majdnem mindig gyúrok!:)) Szerelem,szerelem.....
(f.é.)

xdittax írta...

Vagy rejtett képességeim vannak, vagy mindössze ráhibáztam...Hogy ezek közül melyiket választod...;)

De azért: egészségedre!;)