2008. okt. 16.

Zac: Meglepetés!=)

Zac meglepetést kap a születésnapjára :)



A felkonferáló szövegben a műsorvezetőnő megemlíti, hogy azok a híresztelések, melyek szerint Zac átvenné Daniel Radcliffe szerepét egy Broadway előadásban kifejezetten csak pletykák.

Riporter: Nehéz, hogy a képernyős románcod mellett van egy képernyőn kívüli kapcsolatod is?
Vanessa:
Ez nem igazán munka a számunkra, mert nem beszélünk róla. Magánügyként kezeljük.

Riporter: Mit csinálsz a születésnapodon?
Zac:
Nem tudom. Nem akarok nagy ünnepséget csapni, egyszerűen csak a családommal és szűk baráti körben ünnepelek.

Riporter: Nagy bulit terveztek?
Vanessa:
Ez meglepetés.
Ashley: Mi sem tudjuk még igazán mi történik.

Riporter: Ha az ajtó előtt álltok: Mennyire kemény az a számotokra, hogy jól öltözöttnek kell legyetek és hogy a paparazzik mindenhol rátok várnak?
Ashley:
Én olyan valaki vagyok, aki legszívesebben pólóban rohangál. Egy rakás paparazzi áll lesben a házam előtt és mind egy fényképet akarnak, de én nem pózolok nekik. Nem tartok nekik divatbemutatót.

Riporter: 'Dancing with the Stars'(Olyan mint nálunk a Szombat esti láz) Látunk egyszer benne titeket?
Ashley:
Én szeretem – a TV-ben nézni.

Riporter: Ki lenne a legjobb jelölt ebbe a műsorba?
Zac:
Egész biztosan Corbin.
Corbin: Nem tudom.
Zac: Remek lenne benne.
Corbin: Köszönöm.
Olesya: Corbin.
Monique: Corbin.
Olesya: Ő elképesztő.

Riporter: Melyik szerepet játszanátok szívesen a Szex és New Yorkban?
Ashley:
Én szeretem Carrie-t. Carrie-t.
Vanessa: Én nem igazán nézem ezt a sorozatot.
Ashley: Nem láttad a filmet?
Vanessa: Láttam és kedvelem a filmet, de nem érzem igazán ezeket a karaktereket.

Riporter: Levágatnád a hajad (kopaszra) egy szerep kedvéért?
Corbin:
Igen, ha az igazi szerep jönne. Nem akarok másokat sokkolni, de ha igazán jó szerep jönne...

Riporter: Zac vagy Corbin? Melyikteknek van jobb haja?
Zac:
Soha nem hasonlíthatom magam Corbin-hoz. Ez egy eleven, lélegző organizmus Corbin fején.
(nevetnek)
Corbin: Etetem őt.

Riporter: Zac, te most éppen Corbin haját babrálod.
Zac:
Nem tehetek mást. Ez a leglágyabb haj, amit valaha éreztél. Próbáld ki!
Riporter: Meg is kell tapintanom?
Corbin:
Igen, közelebb jöhetsz.
Riporter: Oké, később.

Fordította: Fant.

Nincsenek megjegyzések: