2008. okt. 19.

A ragaszkodó Efron


Zac szerette volna megtartani a HSM 3-ban hordott öltönyét


Zac-nek megígérték, hogy a HSM 3-ban Troy-ként hordott öltönyét megkapja emlékbe, ám a jelmeztervezők a forgatás befejezte után mégis maguknál tartották azt. Az ok: Előfordulhatott volna, hogy egyes jeleneteket újra fel kell venni. Így hát Zac türelmes volt és kivárta a HSM 3 első premierjét. Minden simán ment és nem kellett egy jelenetet sem újraforgatni.

Zac így mesélte: "Megkérdeztem, hogy megtarthatom-e Troy HSM 3-ban hordott öltönyét, mire mindenki azt mondta: 'Nem, mert talán valamit utólag fel kell még vennünk. Addig meg kell tartanunk.' Gondoltam OK, simán kivárom, de aztán megérkeztünk az El Capitan moziba Los Angeles-ben, és egy próbababán volt az öltönyöm és ez úgy tűnt: 'Jöjjön ide mindenki és fogja meg ezt az öltönyt.' Álltam előtte és csak arra gondoltam: 'Hello, be akartok csapni? Jelenetek újraforgatása???' Az öltöny még mindig a moziban van, ebben biztos vagyok, de én akarom ezt az öltönyt!"

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Miért gonoszkodnak azok az emberek
ezzel a sráccal? Nagyon édes kis
semmiségnek nem mondható kívánság ez tőle.Remélem eléri célját,és felöltheti magára rég áhított öltönyét!:) (f.é.)

Névtelen írta...

Hello f.é.! Rég jelentkeztél, meg kell mondjam hiányoltam jeltolmácsi tevékenységedet egy pár kép láttán, amik a LA-i premieren készültek :)
Öltöny sztori: milyen kevés is elég a boldogsághoz, igazán nem nagyigényű a srác (vagy immár fiatalember?) - mármint, ez kizárólag az öltönyeire értendő persze, beérné egy jelmezzel is :)

Fant

Névtelen írta...

Na szép dolog,az ember egy kicsit feltöltődik energiával,és visszatértével már is a "tolmács"
feladatkörének hiányosságaival kell szembenéznie!:)Jelmez?? Hisz színház az egész világ!!:) Nekem is hiányoztatok,ha már feltűnt,hogy elvesztem egy-két napra!! (f.é.)

Névtelen írta...

Nade f.é. a hiányod pangás idején is veszteség lenne, nemhogy mikor ilyen képek készülnek, mint ez a kettő: :))

http://pictures.vanessa-anne.org/displayimage.php?album=lastup&cat=-1372&pos=47

http://pictures.vanessa-anne.org/displayimage.php?album=lastup&cat=-1372&pos=119

Ezek a képek jeltolmácsért kiáltanak :))

Fant

xdittax írta...

A második a tuti:) Kíváncsian várom, F.Énk mit fejt meg belőle.

És mit gondolsz, Drága, az én mosolyom mit jelentett volna?!

Névtelen írta...

Nézem,nézem már!:)
Na szóval a képek sorrendet cserélnek. Tehát a másodikkal kezdeném.

Drágám! Tudom messze van még karácsony,de ebbe a szédítő fehér ruhába bújtatott, fekete démonom,te angyallá váltál.

A válasz:
Ördögien vicces vagy kedvesem!
Ha majd a ruha lehull,és előjő maga a démon,akkor erre még visszatérünk!

Sátáni a hangulat!!:)) (f.é.)

Névtelen írta...

:)) Kész, én kikészültem :)) Már maga a dialógus is hatalmas, de az az utolsó mondat :)) Pokolian jó :)

Fant

Névtelen írta...

Na Fant ne csináld! Megkérdezhetném?
Jó megkérdezem!Kikészültél?
Ennyitől?? (f.é.)

Névtelen írta...

Oké f.é., múló gyengeség, már összeszedtem magam, ez ne tartson vissza a következő adagtól :) Nem felejtettem ám el, hogy még hátravan egy kép :))
Ettől függetlenül nagyon jó a szöveg :)

Fant

Névtelen írta...

Milyen kép? Álomkép!:)
(f.é.)

Névtelen írta...

Ja, hogy nincs több kép, megvolt az első is, jó oké, képben vagyok, csak közben ezek szerint nem ellazultam, hanem szétestem kissé :)

Fant