2008. okt. 17.

Menj tovább

Egy harmadik csodálatos szép és dallamos Gabriella/Vanessa szóló, a harmadik filmből. Tudom, hogy más, mint az előző kettő, de az én szívemnek mégis annyira kedves. Az az angyali hang, Vanessa hangja és az érzelmek - amiket mostmár mindenki megérthet.

Menj tovább

Nem hiszem, hogy valaha megértem,
hogy ez a változás nekem szerencse
Ó Örökre elengedem a szívem,
mikor végre megjegyezte a neved
Álltatom magam, hogy most más a helyzet
Nincs búcsúzás, mert elég, ha a szemedbe nézek
Sosem dőlök hátra, hogy várjam, hogy találkozzunk, ha maradok

Ó nem, csak menj tovább
Ó ne nézz vissza, mert ha megszakad a szívem,
az szörnyen fog fájni,
Tudod, hogy erős vagyok
De addig kell hátrálnom, amíg nem túl késő
Ó csak menj tovább

Menj, menj, menj tovább,
Ó csak menj tovább,
Menj, menj, menj tovább
Hey yeah yeah

Tényleg azt kívánom, bárcsak hibáztathatnálak,
De tudom, hogy senki nem tehet róla (nem tehet róla)
Ó nem, ó nem, ó nem, ó
Egy Hamupipőke üvegcipő nélkül,
És egy herceg, aki nem tudja, mit talált
Azt mondja, ezek a dolgok emlékeztetik rá
Minden búcsúzás, a ruhája és az a régi dal,
De most nem fogsz rám találni, mert elmegyek

Ó whoah!
Csak menj tovább
Ó ne nézz vissza, mert ha megszakad a szívem,
az szörnyen fog fájni,
Tudod, hogy erős vagyok
De addig kell hátrálnom, amíg nem túl késő
Ó csak menj tovább
Menj, menj, menj tovább,
Ó csak menj tovább,
Menj, menj, menj tovább
Ó, csak menj tovább
El kell engednem (Ó)
Fel kell készülnöm szívvel és lélekkel,
Mert nem hiszem, hogy túlélem
Szóval búcsúzom még egyszer
Soha többet!

Szóval csak menj tovább
Ó ne nézz vissza, mert ha megszakad a szívem,
az szörnyen fog fájni,
Tudod, hogy erős vagyok
De addig kell hátrálnom, amíg nem túl késő
Mielőtt elfelejtem (ó)
Menj, menj, menj tovább,
Csak menj tovább,
Menj, menj, menj tovább
Menj, menj, menj tovább yeah
Menj, menj, menj tovább
Menj, menj, menj tovább
Menj, menj, menj tovább, ó nem
Menj tovább, menj tovább, menj, menj, menj tovább, menj tovább, menj tovább, oh yeah

Fordította: LinkLuvor.

3 megjegyzés:

Andi írta...

Szerencse, hogy ezzel a dallal még nincs vége...mert az nagyon szomorú lenne....!
Jó éjt Mindenkinek!

xdittax írta...

Nagyon kíváncsi vagyok a dal teljes szituációjára, mostmár nagyon kemény kivárni a premiert, de csütörtök hamarosan itt lesz, és akkor irány a mozi!!:)

Névtelen írta...

Amikor először hallottam, ennyire nem tűnt szomorúnak...ahogy a szöveget elolvastam, sokkal másabb lett...