2008. okt. 19.

Ki fog először családot alapítani?

Az ET! interjúja a 4 főkolompossal: Zac Efron-nal, Vanessa Hudgens-szel, Corbin Bleu-val és Ashley Tisdale-lel.

Figyelemfelkeltő a kérdés, ugye? Roppant felcsigázó:) Akkor menjetek tovább!;)



Most Hollywood legnépszerűbb fiataljai diplomázni készülnek. És most ti is közelebb kerülhettek ezen a hétvégén Zac Efronhoz és Vanessa Hudgenshez!
Vanessa:
Most hordtam először köpenyt és sapkát, mert magántanuló voltam.
Diplomázás, bál, és persze egy utolsó iskolai musical. Ez elég volt ahhoz, hogy minden szereplőnek könnyek szökjenek a szemébe.
Vanessa:
Az utolsó zenés számban, a High School Musicalben nagyon sokat sírtam.
Ashley: Egyszerűen sírnom kellett.
És mi történik Troyjal és Gabriellával diplomázás után? Együtt maradnak?

A karaktered vezeti a kapcsolatotokat a filmben. A való életben is így van ez Zac-kel?
Vanessa:
Remélem...(nevet)

Ki fog szerintetek először megházasodni a csapatból?
Zac:
Kaycee-t eljegyezték.
Corbin:
Ő lesz az első.

Ki fog először családot alapítani?
Zac:
Ez a High School Musical, oké?

Ezekre a gyerekekre lehetőségek milliói várnak, Zac-nek máris nagy tervei vannak, előre haladott tárgyalások folynak ugyanis a Footloose remake-jéről, és volt egy Broadway-es pletyka is.
Átveszed Daniel Radcliffe szerepét?
Zac:
Erről egyáltalán nem volt szó.
Tudod, milyen Hollywood. Zac – le - fog – vetkőzni.
Zac:
Jó érzés, hogy ilyeneket mondanak, de erről nem volt szó.

A HSM 3. részével Zac még nagyobb szívtipró lesz, még szerencse, hogy Vanessa nem egy féltékeny lány.
Nem furcsa, ahogy vele viselkednek?
Vanessa:
Mindig hallom a sikításukat.

Én már feljegyeztem magamnak, október 24-én senki ne felejtse el megnézni!

Én is feljegyeztem már magamnak, október 24-hez, akarom mondani, nekünk 23-hoz már mindenem megvan.
Ugye Nektek is?:)

Fordította: LinkLuvor.

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem még nincs meg mindenem hozzá, sajna - egyelőre. Ma akartam jegyet venni, de a jegypénztáros közölte, hogy nem tudja miért de még nem tudnak értékesíteni jegyet csütörtökre - pedig óriási az érdeklődés, mondta. Na jól indul, holnap újra próbálom :)

A riporterek kitartóan próbálkoznak valami keveset kihúzni Vanessa-ékból a megánéletükről, most éppen sikerült ahogy látom egy kis részinfót kapni - de hogy örülhetett ennek magában a riporter :)

Fant

Névtelen írta...

Nekem is holnap kell érdeklődnöm,mer a héten még azt sem tudták,hogy
kicsiny városunk megkapja-e a filmet 23-ára. Amilyen szerencsétlen "szerencsés" vagyok tuti,hogy nem lesz
belőle semmi. De nem baj,mert a következő héten elutazom,egy kicsit nagyobb városba,és majd ott. Ücsi,
kukorica,és lufi,na meg a két gyerek!:) (f.é.)

xdittax írta...

Én is csak ma rendeztem le mindent. És mivel hasonlóan F.É.hez, picinyke városkában élek, nekem is utaznom kell, de szerencsér enem olyan messzire, és mindent megér. A kecsói első adáson ott ülök majd, egy jó társaságban, és lélekben Veletek. Alig várom!:)

xdittax írta...

Egyébként F.É. - lufi?:)))

Névtelen írta...

Yes!! Na mit szólsz? Tudod nagy durranás lesz!!!!!! :)) (f.é.)

xdittax írta...

Sziporkaparádé^^

Névtelen írta...

A lufi-kérdés engem is foglalkoztatott :) Ez a válasz f.é. :)) Ez óriási, kirobbanó formában vagy úgy látom :) És még meglepődsz, hogy feltűnik a hiányod :)

Fant

Névtelen írta...

Hello mindenkinek! Én csak annyit szerettem volna veletek közölni, hogy egy versenyen nyertem 2db jegyet a HSM3-ra. Ez fantasztikus, de van egy "kis" gond, én külföldi (Szlovákia) vagyok így valószínűleg nem tudok majd elmenni megnézni a filmet, és kénytelen leszek kivárni az itteni premiert, ami csak november 27-én lesz. De még próbálkozom meggyőzni a szüleimet, hogy engedjenek el.
Ezzel az egésszel csak azt akartam mondani, hogy ha nem sikerül elmennem, akkor ha kellene valamelyikőtöknek a jegyek, akkor elküldeném neki, hogy ne menjenek kárba.

Timi

Névtelen írta...

Tudod Fant,erről mi már beszéltünk
itt valamelyik régebbi bejegyzés kapcsán.De ez tök jó,és én tényleg viszek lufit magammal!! Szóval,ha valaki,valahol lát egy őrült spinét
lufival a kezében,éppen a HSM
premierje idején flangálni mozi közelében,hát nyugodtan kiabáljon,hé
f.é.!!! Mert tutira én leszek!:)
Te nem vinnél lufit magaddal?
Persze,most mondhatnád,aha megbuggyantál f.é. nem vagyok őrült,mint te,de..... te mit szólsz??És Ditta?? És többiek???
(f.é.)

Névtelen írta...

Timi!!!

Te egy nagyon édes csaj vagy!!!!
Remélem sikerül meggyőzni a szüleidet!!! :)) (f.é.)

xdittax írta...

Ez sanayrű kis baj, Timi. Sajnállak, mert mázlis vagy nagyon. Szerintem próbálkozz azzal is, hogy a szervezőket kéred esetleg arra hogy felhazsnálhasd a nyereményed valamelyik hozzád közelebbi moziban, talán, valamilyen úton megoldható. Ha mégsem, biztosan akad valaki akinek elajándékozhatod, vagy itt is, aki szívesen fogadja! Denagyon kedves Tőled, hogy így felajánlottad, tényleg! Köszönjük!

F.É. azthiszem, ha nem is vicceltál, buggyantnak nem nézlek, maximum jó értelmben, hisz' tudod, de magam biztosan nem viszek lufit. Kaja, pia és egy nagy adag izgatottság! Felfokozott érzelmek, de lufik?! Nem lenne nálam jó kezekben egy ballon sem. De a Tiédre rábíznám, és szívesen kiszúrnálak a tmegben! Az a nap akkor az egyik legjob lenne!:)

Névtelen írta...

Timi hova kellene menned mozizni?

Névtelen írta...

Hát tudod én elég furcsán mutatnék lufival a kezemben f.é. :) Megtermett huszonéves srác lufival a kezében szaladgál a mozi körül, te mit gondolnál? :)) Jó, te azt, hogy jé, ott van Fant, na de a többiek :)
De Dittához csatlakozva, én is szívesen kiszúrnálak a tömegben :)
Én se kaját, se innivalót nem viszek, mindent elrendezek még itthon, hogy semmi ne vonja el a figyelmemet a filmről :)

Fant

xdittax írta...

Háát, azért jó móka volna:))
A többi pedig le van ejtve. Lehet kipróbálom...×P×D

Névtelen írta...

Köszönöm, és továbbra is fogom győzködni a szüleimet remélve, hogy megenyhülnek.
Azt nem tudom, hogy hova kellene mennem moziba, csak az van megadva, hogy Magyarországon valahol. Nekem mondjuk Győr, Komárom esetleg Esztergom, ami "közel" közel van.

xdittax írta...

Remélem a szüleid beleegyeznek egy fuvarba Timi, ha már nyertél két jegyet. Nem is tudom, szerintem megéri! Drukollok Neked!

Névtelen írta...

Ha "valahol", akkor az lehet számodra közeli város is, szóval ne add fel! :))

Névtelen írta...

Ó édes,szaladgálni nem kell!:)
Ha meglátnék egy megtermett huszonéves pasit lufival a mozi környékén,dobnék egy hátast,az biztos.
Jó én azért eltudok vegyülni,van kire
"fognom"a lufimat,hiszen ott a gyerek.De természetesen ezt nem teszem. Fant ne haragudj a kérdésemért,te ugye nem egyedül mész
a filmre??

Mindegy,de ha kiszúrnátok a tömegben bátran szólítsatok meg!!
(f.é.)

Névtelen írta...

Nem, nem egyedül megyek f.é., egyedül nem jó moziba járni. Nem haragszom a kérdésért, de a lufit akkor is passzolom :)

Fant

Névtelen írta...

Bocsi, hogy közbekotyogok, de kár Fant, mert azt a lufis bulit megnézném :)

Névtelen írta...

Na jó,lufi ide,vagy oda,elköszönök tőletek.Holnap nem vagyok várható,ha
akadna néhány kép,ami tolmácsolásra
várna,majd igyekszem bepótolni!:)
Jó éjszakát,és holnapi szép napot
mindenkinek!! (f.é.)

Névtelen írta...

Hát pedig a lufis buli most elmarad B :) Persze ti lehet hogy fetrengenétek a látvány okozta röhögőgörcstől (vagy sokktól), de nekem kissé kényelmetlen lenne a szitu :) És hogy írnék utánna ide olyan komolykodókat, mint eddig néha :)

Fant

xdittax írta...

Számomra maradnál hiteles, bármily' elképzelhetetlennek is tartod/tartanád.

Persze, ha egy lufi nem fér bele az imázsodba, akkor elvetve, de egyszer majd...!:)

Névtelen írta...

Ha egyszer találkonék veletek személyesen, na akkor vinnék magammal egy lufit, hogy megismerjetek :)

Köszönöm Ditta!

Jó éjt mindenkinek!

Fant

Névtelen írta...

A komolykodó beírás és a lufi nem zárja ki egymást szerintem :)

ades írta...

nálunk csakk novenber közepén jelenik meg csak

xdittax írta...

Igaz, ami igaz, mindenkinek kell lennie egy lufis énjének.

De Fant, tőlem is kapnál egyet ajándékba. Valami szépet^^

Ades, te hova valósi vagy? Hogyhogy csak akkor jelenik meg? És a mi a legfontosabb, akkor mikor fogod megnézni?

Névtelen írta...

Hali!
Hát, én nem tudom, de ahogy én a neten nézegettem a várounk mozijának a műsorát, itt már 20-án este 7-kor volt egy előadás. Nem tudom, hogy mi van. Elvileg tényleg 23-án van a premier. Nemtom. Amúgy én Győr környéki vagyok... Mia