2008. okt. 10.

"RHRN" premier hajnalban!

Valamennyien jól tudhatjátok, hogy ma/holnap, azaz most pontosítok, október 11-én, szombaton, hajnali negyed kettő tájt lesz az egyik Troyella-duettnek, a "Right Here Right Now"-nak a premierje a Radio Disney-n! Ez az a dal, amit Troyék kis fateteji faháziókájban énekelnek, és amiből eddig is sokszor hallottunk már különböző részleteket! Ám, még mielőtt mindenki sajnálozna, hogy olyan későig kéne fennmaradni érte, van egy ajándékom(bár lehet, valaki már rátalált):



Imádom!

Forrás: Zac Efron News.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Arra kíváncsi leszek, mit mondanak be az RD-n...ugyanis 4 percnél biztos nem hosszabb a szám, és én ma suliban egész nap ezt, a Scream-et és a Walk Awayt hallgattam...fura egy világpremier lesz ebből...ettől függetlenül fennmaradok fordítani és bekapcsolódni az esti társalgásba:)

Névtelen írta...

Világpremier ide vagy oda én is imádom ezt a dalt, akárcsak Ditta.
LL biztos lesz még valami körítés is hozzá, de kitartást és jó munkát a premcsihez - várom a fordítási munkáid eredményét (én túl vagyok rajtuk, de hátha én nem úgy értelmezem)

Névtelen írta...

Hahó!! Mikorra várható a premier??(f.é.)

Névtelen írta...

1-re, vagyis sztem negyed kettőre. Én maradok fordítani meg társalogni:)
OMG, Jemma akcentusa nagyon lol...ahogy a dance-t ejti...nagyon lol ez a lány....de jó hangja van:PP

Névtelen írta...

Ok köszike,még én is leszek egy darabig!!!(f.é.)