2008. okt. 11.

Francia sajtótájékoztató

Még a francia promó idejéből való ez a vidi(milyen rég is volt már, nem?:)), de nagyon érdemes elolvasni! Minegyik Páriszban járt Vadmacskánk megszólal benne!



Üdvözlöm a Vadmacskák rendezőjét, Kenny Ortegát. A francia nem megy, ugye?
(nevetés)
Ez a kérdés mindegyikőtöknek szól, alapvetően a tv-ből az átlépés a vászonra...hogyan változatta meg ez a High School Musicalt? Kenny, először te válaszolj!
Kenny:
Tudod, ez különböző. Mikor a sokkal kisebb képernyőre készítettük a filmet, nem volt olyan részletes, mély, valódi, mint amit a nagy képernyőre terveztünk. Ez látható a költségeken, és az egész filmforgatás alatt más mértékekben gondolkdtunk. Nekem ez nagyon jó móka volt, mert ilyet már 10 éve nem csináltam.

És veletek mi a helyzet, Vadmacskák? Nektek mennyire volt más a nagy képernyő?
Corbin:
Amikor a nagy képernyőre kerülsz, minden nagyon magával ragadó. Hatalmas a képernyő a kis tévé helyett. Itt mindenkire tudsz koncentrálni, mikor az egész csapat táncol, a tévében a hátsó emberek alig látszanak. Itt minden egyes ember ott lesz a képernyőn, szóval ha valaki félrelép, akkor gáz van. Mindenkinek a helyén kell lennie, és ha a játékról van szó, akkor is magával ragadó, a moziszínészet sokkal másabb, mint a tévészínészet, ha túljátszod a szerepet, észreveszik, szóval nagyon biztosnak kell lenned a dolgodban.

És te mit gondolsz, Vanessa?
Vanessa:
Szerintem is így van, nagyon nagy lehetőség volt, hogy alkothattunk, és maga a High School Musical, hogy a nagy képernyőre jutott, emiatt nagyon izgatott vagyok, és megcsinálhattuk ezeket a hatalmas zenei számokat, mint az I Want It All, szerintem az nagyszerű szám volt, ahol túlozhattunk, és az összes zenés szám nagy móka volt.

Ashley?
Ashley:
Igen, úgy értem, egyetértek, ez az első mozifilmem, nagyon nagy megtiszteltetés ebben benne lenni, és büszke vagyok a High School Musicalre, hogy ide jutott, a nagy képernyőn végzünk, ez nagyon izgalmas és nagyon király.

Zac? Neked is ez a véleményed?
Zac:
Igen. Szerintem biztosan motiváció volt, mindig is ezt akartuk.

Meddig tartott megtanulni a táncokat és a koreográfiát a High School Musical 3-hoz?
Corbin:
5 hétig próbáltunk, ami nem csak a táncot foglalja magába, hanem meg kell tanulni a dalszöveget, teljesen össze kell rakni a zenei számokat.

5 hét nem olyan hosszú idő. Nehéz volt ennyi idő alatt megtanulni?
Kenny:
Egyre jobban fejlődünk, a próbák előtt két hétig szerkesztettük a koreográfiákat a szakemberekkel, ezután megbeszéltük ezeket a szereplőkkel, ezután jöttek a próbák, és a High School Musical 1, 2 és 3 esetében Salt Lake Cityben dolgoztunk egy nagy házban, ahol 4 különböző próbaterem volt, olyan volt, mint egy gyár. Minden nap 3-4 különböző próba volt, csak így érhettünk a célegyenesbe időben, hogy elkezdhessünk forgatni, ami összesen 45 napig tartott.

Fordította: LinkLuvor.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem a vidi nem látszik...

Névtelen írta...

először nekem se látszott de aztán kiléptem és újra beléptem már látszott

Névtelen írta...

Most jó:)